פרק 28

324 31 73
                                    

אמילי -

תחושת השפתיים של ליאם על שלי הייתה כמו מכת ברק , מבעירה כל תא בגופי .
אני מנסה לחשוב , למצוא את הדרך הנכונה להתרחק , אך במקום זאת נשימתי הפכה כבדה יותר . הוא כל כך קרוב .
ליאם התקרב עוד יותר , שפתיו מגששות אל צווארי ולבי פועם במהירות .
אני חייבת להתאפס .
אני חשה בכוח שהוא מפעיל עלי , אך גם העדינות הבלתי מוסברת שמסתתרת מאחורי התשוקה שבנינו .
״אל תחשבי,״ הוא לוחש ברוך אך בתקיפות .
לא לחשוב ? לעזאזל הראש שלי מתפוצץ בזה הרגע ! איך אני יכולה לא לחשוב ?
אני נושכת את שפתי התחתונה , נכנעת מעט למגעו הממכר .
הוא משעין את מצחו על שלי , פוגש את עיני , הכל נהיה מטושטש עם כל נשימה שאני לוקחת .
אני יודעת שעלי לומר משהו , אולי לעצור את הרגע הזה מלהתפתח , אבל כל מה שאני מצליחה להרגיש היה חום מתפשט בבטני התחתונה ורטיבות מוזרה בין רגלי .
כל זה מעיר בי רגשות שלא זכרתי שאי פעם הרגשתי .

ידיו של ליאם מטיילות מטה , גורמות לצמרמורת לחלוף עם כל מגע .
הוא מרים אותי בקלילות , מניח אותי על השיש , נצמד לגופי .
מייד יכולתי להרגיש שגם הוא רוצה אותי , החבר שלו הסגיר אותו כשנצמד אליי בחוזקה .
ידי מושכות אותו בחוזקה אליי , מצמידות את שפתינו שוב , לנשיקה סוערת , חושנית , רכושנית . כאילו ממש שחררנו את כל מה שהחזקנו במשך כל הזמן .
זיפי פניו שורטות אותי קלות , מעקצצות על פני החלקות.

״אני מכירה את ליאם , יותר זמן ממך . הוא ישחק ... ישתעמם ולבסוף הוא יעזוב אותך . אני מכירה אותו״

״אני חושבת שאני מכירה אותו יותר ממה שהוא מכיר את עצמו . והוא יבין את זה במוקדם או במאוחר״

״אני לא בטוחה , משהו כמו ארבעה חודשים ?״

״ליאם אף פעם לא נשאר במקום יותר מדי זמן״

אזהרות משיחות קודמות קופצות בראשי , מחזירות אותי למציאות .
ליאם כמעט התארס לפני ארבעה חודשים , הוא לא מספר לי המון דברים .
ועכשיו הוא מנשק אותי ?
ומה אם הוא באמת משחק ? ישתעמם ויעזוב ?
אחרי הכל הוא הבהיר לי שלא מעוניין בזוגיות .

״ליאם״ אני נאנחת עוצרת בעדינות את הנשיקה הסוערת ״כן?״ הוא מתקרב שוב אך אני מתרחקת מניחה את ידי על חזהו השרירי , עוצרת אותו מלהתקרב .
״רגע , ליאם״ צחקקתי מעכלת את מה שקרה גורמת לו להעלות חיוך קטן .
״שנייה״ חזרתי על עצמי והוא נאנח . מניח את ידיו לצדי גופי , נותן לי מרווח של נשימה , אך לא מתרחק מדי .
״אני צריכה לרגע ...״ ירדתי מהשיש בזהירות , מביטה ברצפה , מנסה לסדר את המחשבות המבולגנות שלי .
עיני חוזרות אליו , שנראה עצמו מעט נסער . ״אני צריכה רגע אוויר״ אמרתי יוצאת מייד מחדר השירותים .

ברית של שתיקה Where stories live. Discover now