1.8

17.4K 747 72
                                    

Medya: Tarkan ~ İşim olmaz

Medya: Tarkan ~ İşim olmaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


_______🤍______

Kapının gürültü ile vurulmasıyla korkarak yerimde sıçradığım için yattığım kanepeden düştüm. Acıyla inleyerek uykulu gözlerimi zar zor açarak yerimde doğrulduğumda kapının tekrardan aynı gürültü ile vurulmasıyla, "geliyorum be!" Diye cırladım. "Kırıldı götüm dur geliyorum!"

Kalçamı tutarak ayağa kalktım ve saçlarımı düzelterek oturma odasından çıktığım gibi hemen dış kapının önüne geldim. Tabi bizim villamız yoktu asansörle aşağıya inelim işte.

Ağzımı iki karış açar gibi esneyerek kapıyı açtığımda, karşımda gördüğüm kişiyle gözlerim kocaman olmuş, sessiz bir küfür savurmuştum. Hızlıca üstüme baktım. Çilek desenli şort takımımı giymiş, saçlarım birbirine girmişti. Ayı gibi esnediğimi gördüğünü söylemiyorum bile.

Demir'in beni görmesiyle ellerini ceplerine koymuş bir vaziyette sırtını yasladığı kapı pervasından dikleşerek beni baştan aşağı süzmüştü. Bakışları en son gözlerimde buluştuğunda, dudakları eğlenen bir ifadeyle yana doğru kıvrılmış, gördüğü görüntü hoşuna gitmiş gibiydi.

Van gözlü insan müsveddesi seni.

"Çek o gözlerini üzerimden öldürürüm yoksa seni buz yığını!"

Gülen ifadeyle omuzlarını silkti. "Emredersin."

Öyle güzel gülünür mü be insafsızın oğlu.

Kaşlarımı çatarak kollarımı göğsümde birleştirdim. "Neyse ne için gelmiştin sen buyur?"

"İçeriye almayacak mısın Elanur?" Dedi sesindeki sıkıntıyla.

Dudaklarımı büzdüm düşünür gibi. "Bilmem. Almalı mıyım?"

Bakışlarını dudaklarımdan çekerek bakışlarını benden kaçırırken sertçe yutkunuşunu fark ettim.

"Yoldan geçen insanlar görecek seni içeri gir Elanur." Kolumdan tuttuğu gibi beni kendiyle beraber içeri sokup kapıyı kapattığında, "çüş!" Dedim kolumu ondan kurtararak. "Camış ne o öyle ırzıma geçer gibi içeriye sokuyorsun beni! Kim görecek sanki götümüz mü dışarıda amina koyayim!"

Ona vurmak için savurduğum bütün yumruklarıma daha fazla tahammül edememiş oldu ki bileklerimden tuttuğu gibi sırtımı duvara yasladı. Ama canımın yanmaması için de çaba göstermişti.

Sikmese bari.

"Çok asisin."

Göz devirerek dudaklarımı kıvırdım. "Ne oldu? Beğenemedin mi?"

Gülerek kollarımı bıraktığında, "estağfurullah." Dedi sesindeki keyif veren tınıyla. "Ne haddimize."

Benimde gülme isteği gelirken, gülmemek için kendimi tuttum. Dudaklarımı birbirine bastırarak bakışlarımı kaçırdım.

Mafya Bey'im/Texting✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin