Medya: kızlarımın bölümde giydiği kıyafetler💌
Kitabımız 125bin oldu!! Size ne kadar teşekkür edip öpücük yollasam bile az kalır. itiraf etmem gerekirse kitabın bu kadar büyüyeceğini hiç düşünmemiştim. Hem ben kafa dağıtırım, hemde okurlarım kendilerince eğlenirler diye düşünerekten yazmaya başlamıştım ama giderek büyümesi beni duygulandırdı...
Sizden gelen yorumların moralimi düzeltmesi dileği ile...💌
Ve sizinle konuşmak istediğim başka bir konu daha vardı. Kağan karakterime gelen yorumların hepsi alazım ve alaz ismi ile yorum yapılıyor. Yorumların hepsini okuyorum. Ve açıkçası bu durum beni rahatsız ediyor. Yaralasar kitabının bir karakteri olduğunu biliyorum ve zaten çok sevdiğim bir kitaptır ama şu an benim kitabımda kağan karakteri olarak yer alıyor. Ve kağan denilmesini istiyorum. Alaz değil. Ne demek istediğimi anlayıp hak vermişsinizdir umarım bana💌
______💜_______
Dışarıdan gelen korna sesi ile ufak bir çığlık attığımda halamın bana garip bakışlarına maruz kaldım. "Kız bakma hala öyle ya." Dış kapının yanındaki ayakkabı dolabının büyük aynasından saçlarımı düzeltmeye başladığım sıra halamın bana doğru yaklaşıp sessizce konuşmasıyla bakışlarım ona kaymıştı.
"Seninkinin yok mu amcası dayısı kuzeni abisi falan kız elti oluruz ne güzel."
Hayret edercesine gözlerimi pörtlettim. Halam ile elti olmak mı? Yok kalsın.
"Allah korusun be Hala. Benden uzak kal biraz aynı evin içinde iki deli olmaz."
Muzipçe gülüp göz kırptım. Ardından Halam'ın söylenmelerini umursamayarak dışarı çıktıktan sonra kapıyı kapattım. Hazırlanmadan önce Babam'ın uyarılarını da yutup öyle çıkmıştım.
1. Kural: temas yok
2. Kural: çok geç kalmak yok
Ve son olarak 3. Kural: öpüşmek kesinlikle yok
Ve dediğim gibi hepsini yutmuştum.
Demir'in beni arabanın içinde beklediğini görünce hemen heyecanlı adımlarla arabaya doğru yürüdüm. Saçımı kulağımın arkasına sıkıştırarak kapıyı açıp bindikten sonra kapıyı kapatıp Demir'e dönmüştüm.
Üzerinde siyah takım elbisesinin ceketini arka koltuğa atmış, gömleğinin ilk iki düğmesini açmış ve gömleğinin kollarını kıvırmıştı. Yeni çıkan sakallarına eşlik eden o güzel parlak mavilikleri beni hayranca süzerken saçlarını dalgalandırıp geriye doğru atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Bey'im/Texting✔️
Ficção GeralBaşlama tarihi: 10/09/2024 *Kitabımda ki karakterlerime, başka kitaptaki adları ile seslenmeyiniz! Bu bir ricadır... Siz; eğlenmek için seçtiğim kurbanı bırakmam Siz; şansına ki kurban sensin maalesef ki bu gece ________ # texting 1 # gençkızedebiy...