4.3

8.8K 385 106
                                    

Medya: Dedublüman- Günü Gelir 🎶

Medya: Dedublüman- Günü Gelir 🎶

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

__________💜_________


"Nasıl geçmişse artık dün geceniz, hepiniz dağılmışsınız."

Babam gözlerini kısmış bize bakarken, annem ve halam ise bizim dün ne yaptığımızı anlamışcasına suspus olmuş ve bizi izliyorlardı. Bakışlarım baygınca yanımdaki Ömer'e kaydı. Önündeki patatesli böreği kıtlıktan çıkmışcasına sömürerek yiyiyordu. Bide ağzını şapurdatmıyor mu, şeytan vur birtane diye kulağıma fısıldadıyordu âdeta.

"Hala sen bu kadar hamarat mıydın ya?" Ömer'in ağzı dolu şekilde konuşmuş ve bakışları halama kaymıştı. Halam dudaklarını aralamış tam cevap verecekti ki Ömer önce davranarak sırıtarak konuştu. "doğru senin tek yapabildiğin yemek buydu değil mi?" Üzülürcesine dudaklarını büktüğünde, gülerek kafasına vurdum.

Dayak yemeyi severdi arkadaşımız.

Halam öfkeyle gözlerini devirdi ve konuştu. "Ömer istersen çok konuşma sen halacım." Dudakları sinsice kıvrıldığında başı ile babamı işaret etti. Bu, 'sıçtığın boku söylemeyeyim' istersen demekti.

İşin içinde bizde olduğumuz için, "ne diyorsun lan sen halama ırz düşmani," dedim öfkeyle elimin tersi ile Ömer'in ağzına vurduğumda. Ömer'in ağzına atacağı böreğin benim onun ağzına vurmam ile yere düşmesi onu sinirlendirmişti. "Ya kızım dayak mı istiyorsun sen?" Cırlarcasına yüzüme doğru konuşması Babam'ın sinirlerini hoplatmıştı.

Ne ara yanımıza bile geldiğini fark etmemiştim. Ta ki Ömer'in yanı başımda acıyla bağırmasına kadar. Babam, Ömer'in kulağını tutuyordu. "Bağıracak mısın lan bir daha kızıma?"

"Ahh! Fatih Amca! Ya yemin ederim nedir bu senden ve kızından çektiğim ya."

Halam ve Beril gülüşüme eşlim ederlerken Annem bir hışımla babamın dibinde bitmiş ve Ömer'i babamın elinden kurtarmıştı.

Ne araya giriyon anne ceylan?

"Çocuğun kulağını kopardın Fatih! Bir daha böyle davranırsan döverim seni."

"Allah aşkına yapsana yenge." Dedi halam, keyifle. Ellerini birbirine çarptı gülerken. "Hep hayalim buydu abimi dövmeni görmek. Yemin ederim."

Yangına körükle gidiyordu bu da.

Babam hayret edercesine halama bakarken, "vallahi bende babama karışanı döverim." Dedim babamın bacaklarına sarılarak. Ben babacıyım kızlar.

Mafya Bey'im/Texting✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin