Medya: Elanur'un bölümdeki kombini
_______
Mavi elmas desenli yüzüğümü de parmağıma taktıktan sonra boy aynamın karşısına geçerek üstümü süzdüm. Ne yalan söyleyeyim taş gibi kızdım valla.
Tü tü maşallah.
Midi boy ama baldırıma kadar derin yırtmaçı olan mavi- askılı bir elbise giymiştim. Saçlarımı düzleştirerek salık bırakmışken, kombinime uygun mavi taşlı kolyemi ve yüzüğümü de takmıştım. Bu elbise mi özenle seçmiştim -ki zaten ben bu gece aslında genel olarak özenle giyinip süslenmiştim. Göz makyajımla beraber elbisemin rengi gözlerimin rengini daha da ortaya çıkarmıştı.
Şimdi tam maviş olmuştum işte. Aynanın hemen dibinde duran kutunun içinden topuklu ayakkabılarımı da giydiğimde kapım tıklanıp açılmıştı. Beril beni hayranca süzerken yanıma gelerek ellerimi tutmuş ve bir kez etrafımda döndürmüştü.
"Kız ben bile aşık oldum sana."
Kıkırdadım utançla. "Kime çekmişim acaba canım arkadaşım?"
"Bana tabi ki." Diyerek böbürlendiğinde gülerek göz devirdim.
Allah çarpsın Beril'in ve buz yığınının egosu kapışır.
"Ben gelene kadar uyanık mı kalacaksın?"
Dudaklarını büzdü hüzünle. "Evet, yoksa aklım sende kalır ki öyle Elanur. Seninle gelmeyi çok isterdim biliyorsun ama profosör kesin son tarih olarak sunumu yarın istedi."
Anladım dercesine başımla onayladım. "Sıkma canını ve sunumuna iyi hazırlan." Tebessüm ettiğinde, güldüm. "Göt et o manga kafayı."
O da gülüşüme eşlik ettiğinde, "küfürsüz bir cümle kuruyorsun diye şaşırmıştım bende," dedi kuşkuyla. Ardından işaret parmağını bana doğru tutarak salladı. "Orada uslu ol kavga çıkarayım deme sakın tamam mı?"
"Bakarız duruma göre."
"Elanur!" Dedi, koluma şaplak atıp.
Homurdanarak saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdım. "İyi be yapmıyoruz birşey."
"Aferin akıllı kızıma."
Sen gene de bana çok güvenme kıvırcık.
"Hadi bı siktir git artık sunumum var benim."
Bu kız tam ben olmuş valla. Allah affetsin kızı da bozdum kendimle.
Beril'e kınayan bakışlarımı attım. "Terbiyesiz."
"Kime çekmişiz?" Dedi sırıtarak.
Parfümümü üzerime sıkıp makyaj masamın üzerinde duran telefonumu ve araba anahtarımı aldıktan sonra Beril'in yanağına bir buse kondurdum. Topuklu ayakkabılarımın sesi eşliğinde merdivenlerden inerek dış kapıya yöneldik.
Beril'in uyarılarını zorla başımla onaylayarak kendimi evden dışarı attığımda derin bir nefes aldım. Beril'in çenesine dayanabilene bir çeyrek altın hediyem.
Beril benim lise arkadaşımdı. Kahverenginde ince kıvırcık saçları ve saçlarına uyan kocaman ela gözleri vardı. Yüzüne oturan küçük burnu ve dudaklarıyla da tamda aşık olunası bir kızdı. Benden sadece 3 santim kısaydı ama onunla boy konusunda çok dalga geçerim. Her seferinde de dayak yerim ondan ama onu en çok eğlendiren de benim.
Sevdiklerimle uğraşmayı çok seviyorum ne yapayım ki?
Beril hemşirelik bölümü ikinci sınıf öğrencisiydi. Ve hemşire bir starjer arkadaşınız varsa ilk damar yolu açma kurbanı siz olursunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Bey'im/Texting✔️
Ficción GeneralBaşlama tarihi: 10/09/2024 *Kitabımda ki karakterlerime, başka kitaptaki adları ile seslenmeyiniz! Bu bir ricadır... Siz; eğlenmek için seçtiğim kurbanı bırakmam Siz; şansına ki kurban sensin maalesef ki bu gece ________ # texting 1 # gençkızedebiy...