____________💜____________
3 YIL SONRA
"Demir." İşaret parmağımla kolunu dürterek üzerine doğru eğilmiş ve kulağına doğru fısıldayarak konuşmuştum. Ama Demir'in hâla uyuyor olması hamilelik yüzünden mi bilmiyorum ama sinirlerimi hemen hoplattırmıştı. "Kalk ula camış kalk! Karın burada aşeriyor sen uyuyorsun hayret bir şey!"
Demir bağırmam ile aniden yerinde dikleşip bana baktığında, ne olduğunu anlamayarak eliyle saçlarını geriye doğru itekleyerek düzeltti. "Güzelim niye kulağımın dibinde bağırıyorsun?"
"Uyansaydın sende ne yapayım?" Çocuklar gibi omuzlarımı silktiğimde uzanıp boyun girintime sesli bir öpücük bıraktı. "Oh! mis kokulum." Saçlarımı eliyle omuzlarımdan aşağı itekledi.
Olmaz böyle ama yaa...
Hemen yumuşamaya başlarken gülümsememek için dudaklarımı birbirine bastırdım. "Şey, benim canım şey istiyor." Diye bakışlarımı kaçırdığımda, gülerek tek kaşını havalandırdı. "Ne istiyor canın?"
Seslice boğazımı temizledim ve saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdım. "Çiçek alsana bana."
İlk defa normal bir şey istemişim gibi dudakları şaşkınlıkla aralandı: "Gece gece aklına çiçek nerden geldi bilmiyorum ama alırım güzelim şimdi. Nergis tek mi olsun?"
Başımı olumlu anlamda salladım. Komodinin üzerinden telefonunu alıp korumalardan birini arayacaktı ki, "arama!" Dedim hemen.
Kaşları havalandı kuşkuyla. "Niye?"
"Şimdi alma sabah sen işe gittikten sonra korumalara söylersin alıp getirirler onlar bana." Birşey çaktırmamaya çalışarak zorlukla gülümsemeye çalıştığımda Demir tek gözünü kırptı 'sen ne ayaksın' der gibi bakarken. "Anlat anlat neyin peşindesin sen?"
Oflayarak sırtımı yatak başlığına yasladım. Dudaklarım hüzünle büzülürken Demir'in bakışları dudaklarıma kaymıştı.
Kirpiklerimin altından Demir'e baktım. "Anlatmasam olmaz mı?"
Büzülen dudaklarıma bir buse kondurup hemen yanıma kuruldu. "Anladım ben bebeğim canının ne çektiğini ama unut onu olmaz o."
"Ama Demir ya..." dedim hemen nazlanırcasına dudaklarımı büzdüğümde. "Lütfen ya vallahi canım çok çekiyor aşkım."
"Canın başka birşey çeksin Elanur. Gidipte karıma toprak yediremem ben hayatta olmaz."
Gözlerim dolu dolu olurken Demir'in bakışlarının yumuşadığına ve sıkıntıyla nefes aldığına şahit oldum. "Sevmiyorsun sen beni biliyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Bey'im/Texting✔️
General FictionBaşlama tarihi: 10/09/2024 *Kitabımda ki karakterlerime, başka kitaptaki adları ile seslenmeyiniz! Bu bir ricadır... Siz; eğlenmek için seçtiğim kurbanı bırakmam Siz; şansına ki kurban sensin maalesef ki bu gece ________ # texting 1 # gençkızedebiy...