_________💜_________
Tabletimi kılıfına koyduktan sonra çantamın içine atıp çantamı koluma taktım ve sınıftan çıktım.
Aklıma dün gecenin gelmesi ile sırıttığımda, "buz yığını'm benim." Dedim kendimce konuşarak. Dün Demir ve Buray gittikten sonra Annem ve Halam resmen bir saat dedikodularını yapmışlardı arkalarından. Annem ve Halam Demir'den o kadar memnun kalmışlardı ki, Demir zar zor kalkıp gitmişti en sonunda. Babam ise kızımın gözünü boyadığı yetmedi karımla kız kardeşimi de kendi tarafına çekti deyip durmuştu hep. Babam küçüklüğümden beridir beni hep karşı cinsten uzaklaştırıp, korumaya çalışmıştır. Ilkokula gittiğim dönem de bile sınıfımızda yaramaz bir çocuk vardı, bana aşkını itiraf ettiği zaman okul çıkışıydı ve babam beni almaya gitmişti. Çocuk seni seviyorum Elanur demişti ve babamda ona cevap olarak sana verecek kızım yok zibidi deyip kovmuştu. Babamın bana yaklaşan hemcinslerine zibidi demeye bayılır. Zevkle kovar onları yanımdan. Zaten bu konu yüzünden bu yaşıma kadar bana hiçbir şekilde biri yaklaşamadı. Babam sağolsun tabii. Gerçi bazılarına da ben ters tepiyordum yalan yok yani. Ve annem babama hep ne yapacaksın kızın turşusunu mu kuracaksın diyerek kızardı. Annemin benim elbetteki bir gün gideceğimi söyleyerek babamın bu tür davranışlarından vazgeçmesini söylerdi tabi ama babamın umrunda mıydı ki? Hayır.
Ve benim kuzen, Ömer. Anlatmaz yaşanır desem tam yeridir. Tüm akşam boyunca Buray'ın gazabına uğramış, diken üstünde durmuştu. E tabi sen adamın sevdiği kadına kıvırcığım dersen soğuk suyu suratına yersin dimi ama?
"Elanur!"
Düşüncelerimden sıyrılarak arkamı döndüğümde, kampüsten çıkmıştım bile. Aynı sınıfta olduğumuzu düşündüğüm kişinin yanıma gelmesi ile anlamsız bakışlarım üstünde dolaştı.
"Nasılsın?" Diye sordu yüzüne sevecen bir sırıtış eklediğinde. Ardından aklına gelmiş gibi yolu işaret etti. "Yürüyelim mi?"
"Yok kardeşim gerek yok." Dedikten sonra onu ardımda bırakarak yürümeye başladım ama hızlı ve büyük adımlarla bana yetişmişti hemen.
Boğacam bu çocuğu.
Göz devirerek sabır dilediğim sıra, "tanışmadık, ben Demir." Diyerek elini uzattı bana.
Demir mi?
Bakışlarım aniden ona dönerken gözlerim şaşkınlıkla ona bakıyordu. Yüce rabbim dur sana bir tane Demir yetmez ikincisini de mi yollayım dedi?
Bütün Demir isimli şahıslar buz yığınıma kurban olsunlar be.
Uzattığı elini görmezden gelerek duraksadığımda, kolumdaki çantamın sapını tutarak konuştum: "Ne niyetle tanışmak istediğini bilmiyorum ama benim bir sevgilim var. Ve eğer bizi böyle görürse veya duyarsa senin açından hiç iyi olmaz. O yüzden işine bak ve rahat bırak beni."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Bey'im/Texting✔️
General FictionBaşlama tarihi: 10/09/2024 *Kitabımda ki karakterlerime, başka kitaptaki adları ile seslenmeyiniz! Bu bir ricadır... Siz; eğlenmek için seçtiğim kurbanı bırakmam Siz; şansına ki kurban sensin maalesef ki bu gece ________ # texting 1 # gençkızedebiy...