Medya: Mavi 💙😍 (kış mevsiminde değiliz, kıyafetlere aldırış etmeyin.)
3500 kelime. Bol bol okuyun bakam...
___________💜___________
4 YIL SONRA
"Ya kızım deli misin sen niye çocuğun kolunu ısırıyorsun?"
Çattığım kaşlarımla onu azarlamam Mavi'yi sinirlendirmiş olmalı ki kaşlarını çatarak dudaklarını büzdü. "Gelip saçımı çekmeseydi o zaman o da anne!"
Şaşkın bakışlarımla inanamayarak Atlas'a döndüm bu sefer. "Mavi'nin saçlarını niye çekiyorsun Atlas? Senden küçük o niye böyle yapıyorsunuz anlamıyorum ki ya."
Atlas'ın çatılan kaşları sakinle indiğinde, ellerini arkada birleştirdi. "Ela yenge bilerek yapmadım ki ben ama. Saçı montumun zincirine takıldı. Çekmeye çalışınca da ben çekiyorum sandı."
Atlas bana hep Elanur yerine Ela der. İsmin çok uzun ben artık sana Ela diyeceğim dediği günden beridir adım onun için Ela olarak kaldı. Gerçi öyle demesini sevmiyorum da değil yani. Hoşuma gidiyor Atlas'ın bana böyle seslenmesi gerçekten.
Seslice oflayarak karşımdaki ikiliye baktım. Ikisi de çattıkları kaşlarıyla birlikte birbirlerine bakıyorlardı. Neden bu kadar atışıp duruyorlar hiç anlamıyorum. Ayrıca benim kız neyden cesaret alıpta Atlas'a karışıyor onu da anlamıyorum. Atlas, Sezin ve Kağan'ın çocuğu idi ve 8 yaşındaydı. Mavi ise 4 yaşındaydı henüz ama ondaki dil kimse de yoktu vallahi. Bana mı çekmiş acaba? Sanki bilmiyorsun sana çektiğini Elanur.
"Neden böyle yapıyorsunuz bücürler?"
Önlerinde çömelerek yüzlerine baktım. Ikisi de birbirlerine öldürücü bakışlar atmayı bırakıp bana döndüklerinde Atlas, işaret parmağıyla Mavi'yi ışaret etti. "Çok yaramaz senin bu kızın yenge. Sürekli bana sataşıp duruyor. iyilikte kabul etmiyor anlamıyorum evlatlık mı bu yenge?" Soru sorarcasına çattığı kaşlarıyla gülmemek için dudaklarımı bastırdığımda, "ya anne!" Diye cırladı Mavi, öfkeyle. "Döverim seni çocuk!"
Mavi, yumruk yaptığı ellerini Atlas'ın omuzuna geçirerek ona vurmaya başladığında, Atlas inleyerek kaşlarını çattı. "Lan kızım vurmasana Mavi!" Diyerek geri çekilmeye çalıştığında ikisinin arasına girerek Mavi'yi Atlas'tan uzaklaştırmaya çalıştım.
"Çekil anne göstereyim şuna gününü Renkli göz!"
"Bak bak diyene bak! Kem gözlü insan müveddesi seni!" Evet, Atlas laf konusunda bana çekmişti. Özür dilerim Kağan'cım ve Sezin'cim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Bey'im/Texting✔️
General FictionBaşlama tarihi: 10/09/2024 *Kitabımda ki karakterlerime, başka kitaptaki adları ile seslenmeyiniz! Bu bir ricadır... Siz; eğlenmek için seçtiğim kurbanı bırakmam Siz; şansına ki kurban sensin maalesef ki bu gece ________ # texting 1 # gençkızedebiy...