3.5

14.4K 529 100
                                    

Medya: Maviş ile Buz yığını misali❤

__________

Ellerimi önümde birleştirmiş karşımdaki dörtlüye bakarken, seslice boğazımı temizledim. Annem elini çenesinin altında birleştirmiş 'sen boku yedin' der gibi bakarken, halam koyu kahve saçlarınının buklelerini parmağında dolaştırarak beni izliyordu sırıtarak. Ve babam ise çattığı kaşları ve yerinde durmadan sallanan bacağı ile gözlerini kısmış beni izliyordu.

Hay ben böyle işin! Deccal gibi dikmişler gözlerini üzerime ödüm bokuma karıştı burada.

Yanımda duran Ömer'e baktığımda ensesine bir tane yapıştırdım. Konuyu değiştirmekte üstüme yoktur.

"Yavaş ye davar bir yıllık erzağımı sömürdün bitirdin!"

Vurmamla ile kaşları çatılırken, ağzındaki cipseleri zar zor yutmaya çalışarak konuşmaya çalıştı. "Döverim Allah'ıma kitabıma."

"Pezevenk gömleği giymiş zaten tipe bak urangutan suratlı şempanze seni." Bunu derken omuzundan gömleğini hafifçe yukarı kaldırmıştım.

"Elanur!" Diyerek babam kızarcasına seslendiğinde Ömer'e bir bakış atıp önüme döndüm tekrardan. Ömer benim büyük halamın oğluydu ve tek çocuktu kendisi. Diğer kuzenlerimiz ile ikimizde iyi anlaşamıyorduk nedense. Şimdi düşününce de biz mi anlaşamıyorduk sanki anasını satayım.

Küçük Teyzemden iki kuzenim vardı. Sosyete Ceren ile ondan iki yaş küçük asosyel kardeşi Cemre. Ablası eve girmez kendisi evden çıkmaz. Böyle bir zıtlıkla tencere kapak misali tamamlamışlar birbirlerini oh.

Dayım'ın ise üç oğlu vardı. Kuzey, Güney, Doğu. Böyle isim mi konulur amk demeyin konuluyormuş demek ki. -maalesef ki yani-

Üçününde aralarında birer yaş var. Ortanca olan yani güney, benle aynı yaşta. Kuzey evliydi yurt dışında yaşıyordu ve ki zaten bizim çokta onunla iyi anlaştığımız söylenemezdi. Güney'in ise cüzdanında görmüş olduğum prezervatif ile onu kuzenlikten silerek heryerden engellemiştim en son. Iyi yapmışım bence, götü boklu sıçan! Doğu ise o zaten allah'a emanet. Bıyıklarımı yapmadan önce birden evimize geldiklerinden beridir bana kardeşim deyip seni karıya götüreyim diyor. Kendi yapıyor yetmiyor bana da siktirtecek tövbe yarabbim allahım beni uzaklaştır bunlardan.

Babamdan küçük olan Amcam'ın da tek bir kızı vardı sadece ki zaten o da tüp bebek ile yapılmıştı. Adı Selendi ama bir görseniz aynı anası kılıklıydı. Şıp demiş burnundan düşmüş. E masum bir varlığı yılana verirseniz onu da kendi gibi yapardı.

Ama Ömer başkaydı. Ikimizin ikiz gibi her bokumuz beraber geçti küçüklüğümüzden beridir. Şerefsiz falan ama seviyorum keratayı be.

"Kız nerde bizim damat?"

Halam'ın konuşması ile öldürücü bakışlarımı ona attığımda, "yok halacım şu an." Dedim dişlerimi gösterek zorlukla gülümsediğimde.

Bide bunu unutmayalım tabi. Küçük halam Mine Kara. Kendisi 34 yaşında ama hâlâ bir kısmet yoktu karşısında. Gerçi birkaç tane olmuştu ama onları da halam istememişti. Ama yalan yok hâlâ taş gibi kadındı valla.

"Senin zibidi ne zaman gelecek?" Diyen Babam ile Annem, çattığı kaşları ile babamın koluna vurdu. "Çocuğun önünde de zibidi deyip durma Fatih bak."

Babam bıkkınla nefes aldığında istemeyerekte olsa başını olumlu anlamda sallayıp bana bakmıştı tekrardan.

"Akşam yemeği saatinde gelecek babacım küçük bir işi varmış."

Mafya Bey'im/Texting✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin