İlah (m)

542 23 5
                                    

Resmen şuan yatakta gecelik giymiş bir kız vardı ve utanmadan Deniz'in yüzüne bakıyordu. Deniz'in gözleri kocaman açılmış önüne Çınar'ın geçmesine ve ellerini yanaklarına yaslayıp onunla konuşmasına rağmen Deniz hala aynı noktaya bakıyordu tek farkla Çınar'ın göğsüne bakıyor olmasıydı.

"Bunun. Bizim. Yatak. Odamızda. Ne işi. Var?" Deniz bastıra bastıra sormuş; Çınar, Şilan ve Arda'nın odaya girmesi ile kapıyı ayağı ile kapatmıştı. Birde onlarla uğraşmak istemiyordu

"Şilan kadına bişeyler giydir götür onu" Şilan, Çınar'ın dediklerini yaparken Deniz'in gözleri doğrudan kehribarları bulmuştu.

"Çınar bir soru sordum" "güzelim bende bilmiyorum senden on dakika önce geldim odamızda seni beklerken böyle bir görüntü ile karşılaşınca annemle konuşmak için çıktım ki siz geldiniz" Deniz içindeki öfkenin dindiğini hissetmiyordu.

Deniz, Şilan'ın üstüne rastgele birşeyler giydirdigi kıza doğru atılıp saçını başını yolacakken Çınar onu belinden tutmuştu. İki metrelik adam onu tutarken Deniz boş  teklemeler atıyordu havaya. "Güzelim sakin olur musun?" Havadaki tekmeler kızın çıkmasını ile durmuştu. "Sakin olmak mı? Kocamı özledim eve geliyorum karşılaştığım görüntüye bak"

Sinirle yüzü kızarmıştı. Çınar kocam lafına bıyık altından gülmüş ama kapının açılması ile eski öfkesi yerini almıştı.

"Çınar sizinkiler" Şilan açıklama yapmasıyla tekrar dışarı çıkmıştı. Çınar, Deniz'in elini tutarak annesinin karşına dikilmişti.

"Bir daha, en ufak bir imâ dahi yaparsan oğlun diye bişey kalmaz" kadının gözleri hırsla büyümüş "sana bir evlat veremeyecek eksik bir adam için aileni karşına mı alıyorsun?"

"Sakın!" Çınar'ın patlayan sesi ile Deniz bile yerinden sıçramıştı. "Sakın bir daha eşime eksik demeye kalkma siz onun bir parmağı olmazsınız. Şimdi bu iğrençliğinizi temizliyorsunuz ve, ben ile Deniz karar vermeden o dudaklarınızı çocuk hakkında açmıyorsunuz. Yoksa onları keserim."

Kadın hayretle doğurduğu oğluna bakıyordu. "Sen! Sen aileni karşına alıyorsun bu ne demek biliyor musun?"

Çınar sinirle koca bir kahkaha atmıştı. "Biliyorum, biliyorum ama sizin bu aile değerleriniz sikimde değil bunu sende iyi biliyorsun. Sizin aksinize aşiretim bana saygı ile bağlı. Sizler.. konuşturmayın beni"

Çınar daha da bişey demeyerek Deniz ile beraber hızlıca merdivenlerden inmiş ve arabasına doğru yönelmişti. "Eğer bu evden çıkarsan bir daha giremezsin Çınar Ağa"  "beni sınama ana, beni sınama"

Deniz'i yan koltuğa oturtmuş oda sürücü koltuğuna geçerek hızlıca konaktan ayrılmıştı. Arda ve Şilan ise Deniz'in arabasını kullanarak farklı bir yola gitmişlerdi. Yolda Şilan'ın nişanlısı onu almış Arda ise evine gitmişti.

Deniz şok geçirmişti. Çınar'ın onun için tüm ailesini karşısına almasını beklemiyordu olayların bu kadar büyüyeceğini ve Çınar'ın bu kadar tereddütsüzce yanında olacağını beklemiyordu.

"Deniz duyuyor musun beni? İyi misin?" Çınar yaklaşık beş dakikadır Deniz ile iletişim kurmaya çalışıyordu ama Deniz'den cevap gelmeyince endişesi gün yüzüne çıkıyordu bu son iki gündür yorumladığı kadar yorulduğunu hissediyordu.

Deniz, Çınar'ın ona seslenmesi ile birlikteydi gerçek dünyaya dönmüş içtiği viski midesinden çıkmaya karar vermişti. "Çek sağa hemen" Çınar şaşırsada çekmiş Deniz ise hızla inip yol kenarına midesindekileri çıkarmıştı o kadar iğrenç hissediyordu ki gözleri dolmuştu.

Arkadan gelen iki koruma aracıda onlar gibi durmuş birisi hemen elindeki suyu Çınar'a vermişti.

"Deniz'im" Deniz, Çınar'ın yardımı ile suyla boğazını temizlemiş yüzünü kandan arındırmıştı sadece dudağında ki patlak ve burnundaki çizik kalmıştı.

YAŞMAK (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin