tuzlu kahfe merasimi

38 6 1
                                    

Yeni bir bölümle buradayım helelelelel

Bölümü atmam uzun sürdü fakat mazur görün arakadşlar

Oyve yorum yapmayı unutmayın

Seviliyorsunuzzz

Medya: Yıldıray Dicle
Bölüm şarkımız krajno-jamalia

İyi okumalarrr helelelell
______________________________

Telefonu Dantenin yüzüne kapatıktan sonra notu okumuştum ulan tam kızıcam kızamıyorum namusuza off.

"Kız zili nerde kaldın aradınmı oğlanı? Çörekler soğcak hadi gelsende hele!!" Diye bağran nenemin sesini duyunca hemen odadan topukladım ama topuklamadan önce bi iki parfüm azda makyaj yaptık yani!!

Hani bizdede bişey var yani boş değiliz!!

tabi sorcaksınız Dantemin bana getirdiği çiçekler nerde diye.
Benim harkika hark kulad ve dahine aklıma uyarak onları nenemle dedem uyunca gizlice bir bordo berele endamıyla odaya sızıp gizlice almıştım.

Ulan benden zekisi mezarda yani arkadaşlar!!

Kanka dikat ete sen girme o mezara.

Lan o ne öyle küfürgibi tövbe.

İçsesimi umursamadan odadan çıktım ve bubamların yanına gitim bu arada hala Danteme sinirliydim yani KESİNLİKLE sesini kanmadım!!

o karıyla o nu daha kaşarlı tost yapıcaktım.

Babam bana dönerek memlun olmayan bir yüz ifadesiyle "nerde şu gavur bozması, insan malukatı." Baba neder senin ağzın, o senin gelecekteki damadın (tabi bu sabahki rüyadan sonra şüpheli)!!

Babama kınayan bakışlar atım tam ağzımı açıp 'o senin damat adayın damat adayın neder senin agzın babo' diye yakaracaken annem söze atladı gebeş gibi yatan kardeşim hayatan soyutlanmışçasına beyaz kanepeye uzanıyordu.

Yani sen hayırdırr yaraa-

Bu buraya ağit değildi hatlar karıştı hepsi heycandan arkadaşlar.

Az ata goriler yesin knks.

Yanlız sanada yazıklar olsun bi yazar bi sen helalolsun be.

İç sesim olan şırdan suyu boş vermemin pt bilmem kaçındayken annemin sesi böldü bu muhteşem hark kulade anı.

"Kız zil çaldı git bak damadım geldi kesin, ay Yasin eyer morel bozacak bi şeydersen kahafltıda akşam koltukta seni bekler kocacım."dedi annem cilveyle babama öpücük yolarken dedemse babama aşırı komik bakışlar atıyordu aga o an yemin ederimki kahkaha atacaktımki babamın bakışlarından tırsarak kapıyı açmaya gitim.

Kapıyı yavaşça açtım ve Danteyi gördüm zaten beklediğim için şaşmamlı.

Sen aşırı zekisin hee.

Tabi oğlum ne sandın adam oll!!

Dante bu arad baya yakışıklıydı yine mavi gözleri denizi anımsatıyordu çok güzeldi onun gözlerine bakınca kendimi izmirin sahilinde akşam yürüyüşüne çıkmış gibi hisediyordum bumuydu aşk? yani eyer buysa bu benim bünyeye fazlaydı.

Hafif bi iç çekip " hoşgeldin gir içeriye." Dedim oda ayakapırını çıkarıp içeriye girdi.

Kapıyı kapatım bana bakan yüzü ifadeden yoksun olsada benim gözleri denizin üstünde parlan bir güneş gibi parıl parıldı.

Oda benim gibi siya bir kazak kımsı bir sivit beyaz kumaş pantolan ve siyah kabanla aşırı iyi ve rahat duruyordu bu kombinler gerçekmiydi aga resmen birbirimiz içindik yiaaa.

İTALYAN MAFYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin