30

422 16 0
                                    

OY VE YORUMLARINIZLA DESTEK OLURSANIZ SEVİNİRİM ARKADAŞLAR.

YILDIZLAR HER ZAMAN PARLASIN.

EK SAHNEDİR.


"Seninle olmak, bir alevin içinde dans etmek gibi. Her adımda biraz daha yanıyor, biraz daha derinleşiyorum. Ama tüm bu hislerin ortasında senden uzak kalmak mümkün değil. Sen benim en büyük sınavım ve aynı zamanda huzurumsun. Sensiz bir dünya, nefessiz kalmak gibi olurdu, Vera." – Viktor Volkov

(Vera)

Viktor, beni narin bir hareketle kendine çekti. Gözlerinde o derin, kararlı bakış vardı; ama bu kez, içinde daha önce fark etmediğim bir yumuşaklık da gizliydi. Eli, nazikçe saçlarıma dokunurken, dudakları hafifçe kıvrıldı.

"Seninle olmak, bir alevin içinde dans etmek gibi," diye fısıldadı Viktor, gözlerini onun gözlerinden ayırmadan. "Ama bu alevin içinde olmak, beni daha da güçlü yapıyor. Sensiz bir dünya düşünemem bile. Bu nefessiz kalmak gibi olurdu, moye solyntse (güneşim)"

Başımı hafifçe eğdim, dudaklarımda ince bir gülümseme belirdi. Onun bu sözleri her ne kadar derin olsa da, içimde bir rahatlama hissettim. "Senin aşkın bana güven verirken, aynı zamanda zorlayıcı," diye yanıtladım, sesim yumuşaktı ama içinde bir kararlılık taşıyordu. "Kaçmaya çalıştığımda bile, sana geri dönmek istiyorum. Çünkü seninle olmak, her şeye rağmen, en doğru karar."

Viktor, sözlerimden sonra derin bir nefes aldı ve ellerimi ellerinin içine alarak başını bana yaklaştırdı. "İkimiz de biliyoruz ki bu kolay olmayacak," dedi yavaşça, "ama birlikte olduğumuz sürece her şeyin üstesinden gelebiliriz."

Gözlerimi kapatıp Viktor'un elini hafifçe sıktım. "Evet," diye mırıldandım, "birlikteyken her şey daha kolay."

"Senin aşkın, hem güvenli limanım hem de en büyük meydan okumam. Kaçmaya çalıştıkça, kalbim seni yeniden buluyor. Seninle olmak, hem iyileşmek hem de yeniden başlamak demek. Ama her şeye rağmen biliyorum ki, senin yanında olmak her zaman en doğru karar." – Vera Vasiliev

Tutku ve Dans: VeraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin