Dva měsíce utekly, jak proud řeky.
Ellen by to ani nepočítala, pokud by to zrovna pro ni neznamenalo tak velkou věc.
Chystala se po dvanácti letech zpět do Kočičího Světa.Už z toho nebyla ani tak nadšená, jako si myslela, že bude.
Ukázalo se, že Thomas byl tak trochu jediný důvod, proč vlastně chtěla zpět.Ano, samozřejmě měla ve Světech i jiné přátele a ano, i ti jí chyběli.
Ale Konexio bylo konec konců pořád Konexio.
A nejen to.
I CM se ji chystalo přijmout zpět.
Enid už jí dávno dodala povolávací dopis, jenž hlásal, že v momentě kdy skončí její oficiální vyhnanství, ji očekává u bran svojí instituce.To samotné přimělo Bílou Kočku se pousmát.
Ani by si netroufla říct, že byla natolik nepostradatelná pro Mundua, ale pořád měla důležité informace.A nejmladší z Trojčat samozřejmě očekávala, že se o ně i podělí.
Pořád to byla její vůdkyně.
Její mistryně pomyslné magie, bez které by dnes zajisté nestála tam kde je.Vždyť by ani neměla samotné právo být tu ředitelkou.
Taková profese vyžaduje odbornictví v magii.
Tím spíš taková škola jako je Katua.Ellen za to vděčila jen a pouze Enid.
A proto se také chystala do CM nakráčet, co jen bude moci.Ale nejdřív...
...pro sedmero bohů nejdřív musela vymyslet, jak hodlá Dianě představit její dceru.
To bude katastrofa.
Sama svou sestru zrovna vidět nepotřebovala, nicméně bylo v její povinnosti jako Todio, aby to byla právě ona, kdo k ní Chloe přivede.
Byla z toho nadšená?
Ne.Musela to dělat?
Ne...možná...Chtěla?
Ach probohy ne!Ale ano...musela...
A to samotné jí stačilo jako důvod k tomu, aby si to ráno dala o kafe navíc...
JJJ
„Měli by tu být každou chvíli." Zopakovala slečna Ellen toho dne už asi po třetí.
Dívky už byly několik minut shromážděné u brány a zcela připravené k odchodu.
Už se čekalo jen na jako vždy nedochvilné kentaury, kteří je měli na cestě do Katuen Mundua doprovodit.
Už dříve se rozhodlo, že si dají sraz přímo v Katua, jelikož družina kentaurů jela do lidského světa o dva dny dříve poznávat přírodu a historii na sever do Normandie.
I oni se museli pak přemisťovat z lidského světa, protože už byli v pravidlech bráni jakožto velká skupina, která nemohla projít hraniční celnicí.
Ve Světech se zase zpřísnila pohraniční pravidla, kvůli ohrožení ze strany usídlených vlků.
Nechtěli je totiž nechat přecházet do lidského světa a nosit informace těm, kteří byli pod Paříží.Navíc, kvůli shodě informací a faktů byli všichni přítomní teď bráni jako společníci Bílé kočky, které přesně dnes konečně skončilo její dlouholeté vyhnanství z magických světů.
Slečna Ellen už od rána pochopitelně zářila jako sluníčko a nenechala se rozhodit dokonce ani zpožděním ze strany ředitele Thomase.
Chloe si nebyla jistá, jestli to bylo tím, že se chystala zpět domů, nebo tím, že po dvou měsících znovu uvidí svého kentauřího přítele, ale hádala, že obojím.
ČTEŠ
Katua - Zakázaná láska
Fantasy„Kentaure?" Zavolala na něj tiše. „Ano?" Obrátil se na ni její společník. „Miluji tě." Usmála se na něj a trochu se začervenala. Kentaur se usmál a naklonil se k ní. „Taky tě miluji sněženko..." zašeptal jí do ucha a znovu spojil jejich rty... Třetí...