Kapitola 24. Domek na útesu

1 0 0
                                    

„Ne ne ne...tady..." popadla ji Denise za ruku, aby ji zatáhla správnou cestou poté, co už Sasha potřetí zabočila do špatné ulice.

„Už tam budeme?" Odvětila Sasha nedočkavě a proklepala si pravou ruku, která ji už posledních pár minut nepříjemně bolela od toho, jak za sebou táhla kufr s věcmi.

Denise naštěstí zakývala hlavou.

„Jsme tady."

Byl to malý domek.
V obyčejné ulici.
Podobný jako všechny kolem něj.

Jedna věc na něm však byla unikátní.

Zahrada i dveře byly vyzdobené nejrůznějšími barvami a v oknech byly záclony s barevnými květinami.

„Mamka Emery...je prostě taková." Konstatovala Denise a zazvonila.

Dveře se rozletěly tak náhle, až Sasha skoro zapomněla nadskočit leknutím.

„Jste tady!" Přivítala je žena na prahu.

Na první pohled něžně krásná.
Zpoza vlasů jí vykukoval malý obličej s korálkovitým nosem a široká ústa s dokonale rovnými zuby.
Na tváři jí hrál zářivý úsměv, který v pošmourném dni, který zde panoval zazářil tak jasně, až ho musela Sasha napodobit.
Její nazelenalé oči vedle drobounkého nosu neobyčejně vynikaly a i ony se usmívaly přesně tím neuhasitelným světlem života.
Světlé vlasy s narůžovělými konci měla zkrácené po ramena a nehty měla nalakované na černo.

Jedna z věcí, kterou po ní převzala i její dcera.

Denisina matka byla oblečená v tmavě šedém tričku s potiskem slavné metalové kapely, které se ke zbytku její vizáže skoro nehodilo a v tmavě žlutých manšestrových kalhotách.

„Jste tu..." zopakovala s pak totéž zavolala i ve třetí osobě dovnitř.

„Vítej...vítej ." Potřásla jí energeticky rukou a nepřestávala se usmívat.

Její dlaň byla až nezvykle hebká.

„Pojďte...pojďte..."
Ihned si od ní převzala její kufr a přitáhla ho do rohu místnosti pod schody.

Sasha si tak všimla, že se ráda opakuje. Uchechtla se.

Ve všech barvách byl zařízený i vnitřek.
Panovala zde příjemná a pozitivní atmosféra a Sashe se po chvilce zachtělo se svalit na měkký gauč a už nikdy nevstat.

„Jsem Emery." Představila se vmžiku.
„Říkej mi Emery a...kde je Reni?"
Zarazila se.

Otočila se zpět do domu.

„Lásko?"

„Jo!" Ozvala se úsečná odpověď z vedlejšího pokoje.

Druhá Denisina matka byla přesným Emeriným opakem.

Měla na kluka ostříhané hnědé vlasy, které se neposedně vlnily a padaly jí tak do očí.
Z nich vyhlížely dvě velké tmavé oči a rovný nos.
Nevypadala ani tak přísně...spíše vážně.
Na tváři jí hrál až téměř strojený úsměv a oblečená byla v černém tričku a maskovaných kalhotách. Nejspíš se před chvílí vrátila z práce.

Sasha si vzpomněla, že ve svém představovacím dopise Denise psala, že její matka pracuje v armádě.

Také si okamžitě všimla, že Renin kulhá na pravou nohu.
Usoudila tedy, že se nejspíš jedná o zranění z boje a že by bylo nejmoudřejší se na nic neptat.

„Tady ji máme..." usmála se Emery.
„To je moje žena Renin...a to je asi...všechno."

Ta slova vyslovila s takovou hrdostí, až se Sasha musela nahlas zasmát.
Denise se rychle přidala, aby v tom nebyla sama.

Katua - Zakázaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat