Kapitola 21. Ti, kteří vědí

0 0 0
                                    


„Víte, znát pravdu je jedna věc..." vtloukala jim Nathalie stále do hlav.
„...ta důležitá část je však, jak s tou pravdou naložíte."

Dívky její ponaučení brzy dokázaly odcitovat takřka zpaměti.

Věděly, že jim byla s tajemstvím svěřená i veliká zodpovědnost, kterou na cestě zároveň doprovázela i důvěra jejich nejlepší kamarádky.

Ať už nejlepší zůstávala nebo ne.
Sandra s Melanií se za posledních několik měsíců sblížily více, než si byly ochotné samy přiznat.

Kde byly ty časy, kdy ta jediná věc, která je držela pohromadě, byla Chloe.
Vždyť když odešla ze školy, skoro spolu nepromluvily.
Přesto to byla opět ona, kdo je dal znovu dohromady.
A kdo tentokrát stvořil skutečné pouto.

Dalo se předpokládat, že pokud znáte pouze jediného člověka, s jakým sdílet něco tak nekonečného jako byla existence magie, mohlo to vést nečekanými cestami...

„Takže nám povíš, proč přesně tu jsme?" Pozvedla Sandra jedno obočí a přerušila tak, tou dobou už svorně rozpovídanou, Nathalie.

Jejich dosavadní cvičitelka očividně zapomněla samotný důvod, proč dnes necvičí v bezpečí jejího domova a místo toho jsou zde, přímo na ráně vlkům, jejichž skrýš nebyla ani několik mil odsud.
Místo toho během vteřiny sklouzla k další várce připomínek a pouček.

Dívkám to napovědělo, že nejspíš chystá cosi velkého, ale i tak si zachovávaly svůj názor, že by bylo dobré to v takovém případě alespoň vědět.

Nathalie se zatvářila překvapeně.
„Tohle je důležité. S těmi, které se chystáme potkat není snadná řeč."

Tím konečně začala tu jedinou věc, která obě dívky dosud zajímala.

Cvičitelka si v momentě povzdechla nad jejich dychtivými pohledy a podvolila se.

„Čas od času se pořádá zvláštní shromáždění.
Přímo tady v parku.
A docházejí lidé z celého světa...ti, kteří vědí..."

„...o magii?" Doplnila ji Melanie.

„Jo." Odvětila Nathalie.
„Je to formalita. Alespoň můžete s někým posdílet své pocity..."

„Kolik přesně nás je?" Zajímalo Sandru.

„Víc, než by se řeklo. Ale na sraz nás stejně vždycky dorazí tak dvacet. Nikomu se nechce vláčet z Londýna..." uchechtla se cvičitelka.

„Tam jich je totiž většina." Vysvětlila na to.
„Slyšely jste někdy o CM?"

Dívky se zamyslely.

„Myslím, že Chloe se zmiňovala." Odvětila Melanie.

„Je to taková ta policie? Jak řídí chod magie nebo co..." Snadra si vzpomněla, že jim Chloe nedávno vyprávěla, že se setkala s jejich samotnou vůdkyní. Nejspíš někdo velmi vážený, jak dívky tehdy odvodily z dívčina obličeje.

„Eh...jo i ne." Pousmála se Nathalie a vykročila vpřed signalizujíce, že jim vše poví cestou.

„Pokud víte o existenci magie, rozhodně byste měly vědět i o radě." Poučila je.
„CM nemá na starost jenom správný chod magie a zacházení s ní, ale v podstatě vše, co se jí týká.
Což zahrnuje i nás...

Většina těch, co vědí je v Londýně, protože jim tam byla přislíbena ochrana před jakýmkoli rizikem, které je s magií spojeno.
Lidé mohou přijít do institutu kdykoli a hledat zde oporu."

Katua - Zakázaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat