Kapitola 8. Konexio Osoa

11 1 0
                                    



Vánoce odešly stejně rychle, jako dorazily a pomalu se začalo blížit každoroční zkouškové období.
Na studentech školy Katua se to také výrazně podepsalo.
Dny se prodlužovaly, kruhy pod očima prohlubovaly a hromady poznámkových sešitů rostly.
Chloe si však poprvé za několik let mohla pogratulovat.
Tentokrát měla totiž vše připravené a utřízené dny dopředu.
Žádné zdržování, doplňování, ani podplácení starších ročníků.
Tentokrát byla připravená...

Dost tomu pomohla i skutečnost, že v letošním roce probírali na magii a boji právě mysl. Ta byla konec konců letošním cílem.
A dívka měla díky lekcím s její Todio pořádný náskok.
Dobré známky jí začaly narůstat a dokonce na hodinách dostávala volný čas, aby se mohla věnovat jiným věcem.
Zkoušku mysli měla tedy v kapse.
Byly tu však i další předměty, na které bylo třeba se připravit.
Kromě běžných předmětů, jako byly francouzština, matematika, katuakia, nebo etiketa jí letos přibylo i několik netradičních.
Čekala ji zkouška z pokročilé magie, která se zabývala extrémní přesností, jemnou motorikou a hlavně teorií.
Slečna Laetitia je navíc bude zkoušet z bojových kouzel, kterými budou muset zasáhnout magimetr. Otravný přístroj, který měří sílu kouzla a následně určí známku.
Poté měla nauku o magických světech, na kterou bylo třeba se naučit slepou mapu a umět tak určit všechna města a řeky.
Zkrátka toho měla na práci dost.

Dokončila vyplňování cvičného testu z etikety, který jim zadala slečna Sabele a zaklapla sešit.
Znovu měli hodinu mysli.
Stejná nuda pořád dokola a dokola. Dotknout se mysli spolužačky a ukázat jí náhodný obrázek.
Už dva týdny se neposunuli ani o píď, protože tu byly stále někteří, kterým princip zkrátka unikal.
Jako například Arlo. Jestli téhle holce nějaké téma nesedělo, byla to právě mysl. Jindy excelovala ve všem, na co sáhla, ale tentokrát si ji našla smůla.
Dívka z toho byla pochopitelně ve stresu, což mělo za následek, že se jí dařilo ještě méně a vše ústilo ve všeobecnou špatnou náladu.

"Dobře, to stačí." Ukončila slečna Briana trénink.
"Než půjdete, zodpovíme si ještě jednu otázku, kterou mi před chvílí položila Monique. Jaký je rozdíl mezi obyčejným dotýkáním vědomí, které procvičujeme a například vztahem Todio a její Ekio?"

Chloe ve vteřině začala dávat pozor.
Přirozeně se všechny pohledy upíraly jejím směrem a očekávaly, že na otázku zodpoví.
Chloe rozpačitě zrudla a pokrčila rameny.

Praxe možná nebyl její šálek čaje, jakmile šlo ale o teorii, byla Arlo ve svém živlu.
Rychle zvedla ruku a promluvila:

"Rozdíl je ve spojení. My se můžeme dotýkat navzájem vědomí, ukazovat si obrázky a povídat si, ale stojí nás to mnohem víc námahy a soustředění. Spojení známe dva druhy. Malé a velké.
Malé spojení je mezi Ekio a její strážkyní. Mají vyměněný malý střípek mysli, takže nejen že je pro ně snadné komunikovat, ale zároveň můžou cítit fyzickou bolest toho druhého, protože mysl a schránka jsou těsně propojené.
O velkém spojení toho moc nevíme. Je ohromně vzácné a nastane jenom v případě, že je mezi dvěma jedinci Konexio Osoa.
Takoví magici můžou dokonce cítit své pocity."

"Perfektní..." pochválila dívku slečna a zapsala si k ní plus.

Naráz s tím se rozezněl školní zvonek a spolužačky vyrazily na poslední hodinu biologie.

Jedna věc, kterou Arlo zmíNila však Chloe nenechala chladnou.

"Arlo? Co je to to Konexio Osoa?" Zeptala se.

"Ohromně fascinující věc." Rozzářila se dívka.
"Vlastně se jeho existence ani nepotvrdila, ani nevyvrátila.
Nastane, když se mezi dvěma magiky vymění celé poloviny jejich myslí.
Nikdo přesně neví, jak k tomu dochází.
Ale je jenom málo zaznamenaných případů. ještě bův ní jestli skutečných.
Povídá se, že ti, kteří mají Konexio jsou si souzeni. Nedokáží bez sebe žít. Jsou závislí na druhé polovině své duše a když je cokoli rozdělí, raději spáchají sebevraždu, než aby museli žít sami."

Katua - Zakázaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat