Twelve

33 0 0
                                    


Bada's POV

"Brace yourself, baby. I will make you crazy for me, just as I am crazy about you too."

Mabilis kong inilapat ang aking mga labi sa labi nya pagkatapos kong sabihin iyon.

We kiss deep and hard. My tongue initiates to enter his mouth. This is the first time I get to do this to him. I sucked his tongue and explore his mouth. Fuck, kissing him feels so good.

His grip on my waist tightens. Para bang nanggigigil siya sa akin and I feel happy about it. Mas lalo ko pa siyang hinalikan. Paminsan minsan ko ding kinakagat ang mga labi niya.

Mabilis kong pinagapang ang labi ko sa kanyang panga, papunta sa leeg. I shower his jaw and neck hot and wet kisses. Hearing him groan makes me feel proud.

Muli akong lumayo sa kanya ng bahagya. I saw the anticipation in his eyes.

As I look into his blazing eyes, I grasp the hem of his shirt. I slowly lift it up without interrupting our eye contact. I see him gulping again.

My hands caress the sides of his body, pinagapang ko ang aking kamay sa kanyang balikat, marahan ko itong pinisil pisil.

I hear him grunt when I suddenly lick his nipples. "Fuck, baby you're really driving me insane." I smile as I want him enjoy to this.

I smirk against his akin and suck it which makes me earn another curse from him.

Pinagsawa ko ang aking bibig sa kanyang dibdib making sure I get to taste every part of it. I then proceeded to lick another part I really love on his body. 'Lahat naman yata favorite mo, Bada"

I heard another curse when I lick every bump and curves in his abs.

Para akong sinisilaban sa init ng nararamdaman ko ngayon. He followed my every whim. Alam kong gustong gusto na niyang gumalaw but he can't as I told him not to.

Muli kong pinagsawa ang sarili ko sa tiyan nya at pagkatapos ay muli akong bumalik paupo dito. I can still hear his curses.

"Fuck, you're so sexy baby..."

Dahan-dahan kong hinubad ang damit ko. Nakita kong magmula sa aking mukha, bumaba sa dibdib ko ang tingin niya ng alisin ko ang huling saplot na bumabalot sa taas na parte ng katawan ko.

Hinawahan ko ang kamay niya para hawakan ang dibdib ko. Ramdam ko ang gigil sa bawat pisil nya dito.

Muli kong binalikan ang labi niya. I moaned inside his mouth when he pinch my nipples.

Muli ko syang hinalikan pababa, pinuno ko ng halik at maliliit na kagat ang kanyang dibdib.

Katulad ng ginagawa niya sa akin, I sucked his skin and lick it after. I can see all the red marks I created. I smile thinking that I also finally marked him.

I glance at him and see him shutting his eyes while biting his lip.

I lick his abs while my hand is busy unbuttoning his pants. My hands are shaking, I'm really nervous, but I want this. I want to feel him.

My heart feels so full Sa totoo lang hindi ko alam kung paano ko ipapaliwanag ang pakiramdam.

Gusto kong iparamdam sa kanya kung ano siya sa akin. Yes, after twisting and turning for a million times last night, I came to peace with myself and accepted the real reason why I'm being like this to Hyeokjae.

Those unnamed feelings I keep on experiencing whenever it has something to do with him. Those fast and slow heart beats. Those unexplainable reasons why I let him do whatever he wants in my body. The unexplainable trust I have for him, even though I have thousands of unanswered questions about him in my mind.

Unchaste ConnectionWhere stories live. Discover now