Katılımlar bu bölüm itibarıyla artık sona ermiştir! Katılanlara teşekkürlerimi sunuyorum, gayet ideal karakterler yaptınız, elinize kolunuza sağlık.
Ama... Cehennem boy ortalamasının, 2 metre olduğunu biliyorsunuz değil mi? Çünkü aranızda 1.67 var amına koyayım.
Ama boylarınızı değiştirmenize izin vermeyeceğim ve kitap boyu tüm kısalarla dalga geçeceğim! Kısa olmadığı için Oliver ve kısa olmasının mantıklı bir sebebi olduğu için Idever' e teşekkürler, siz kurtuldunuz.
Kendime not: Bir dahaki katılımlı için yaş sınırını minimum 35 yap. Çok abartmayayım, 23 üzeri iyidir dedim, yine 20'lik çıtarlardan çıkamadık! Siz katılımcıların en yaşlısı 29! -Bu homurdanmalarım ciddi değil burada, dediğimi yaptığınız sürece istediğiniz gibi takılabilirsiniz-
Şimdi işlerinizi öğrenme saatiniz geldi! Evet, size sadece iş veren ismi verdim ki yapacağınız işler sürpriz olsun! Ayrıca karakterinize uygun değilse her an ölme riskiniz var~
Ve işin eğlenceli yani kritik kararları karakteriniz için SİZ vereceksiniz.
Planım her bölüm her karakterin başına gelenlerden anlatmak ve önemli bir karar verileceği zaman bölümü kesip karakter sahibine sormak. Ama bu yalnızca verilecek cevaptan emin değilsem gerçekleşecek. Eğer çok iyi bildiğim bir karakterse o zaman kararı ben vereceğim!
Önce patronu tanıyalım: Karşınızda düşmüş melek Killmer!
Tam isim: Nikolay Kelly
Lakap: Killmer
Yaş: 45
Boy: 200 cm
Tür: Düşmüş melek
Cinsiyet: Erkek
Zamirler: He/Him
Meslek: Yaşarken; Asker
Cennette; Mareşal
Cehennemde; Cehennem Ayaçıları şirketi Ceo' su
Romantik ve Cinsel Yönelim: Gay
Sevdiğin şeyler: Öldürmek, yardım etmek, cehennem, şeytanlar, şeytanların çeşitliliği, Vox, Alastor, Idever
Sevmediğin şeyler: Öldürememek, Sera, cennetin kuralları, cennet
Yetenkler: Terrakinezi (Toprak Kontrolü) ve uçma (kanatlarıyla), müzikal yetenek (şarkı söyleyebilir ve keman çalabilir) (Yetenek olmuyor ama nereye koyacağımı bilemedim o yüzden: Melek çeliğinden tabancası var, kurşunları sınırsız)
Zayıflıklar/Olumsuz özellikler: Savaş sırasında aşırı kontrolsüz, tüm öfkesi ve gücüyle birden saldırıyor ama sonra kendine gelmesi gerekiyor. Kendi koymadığı sürece kurallara asla gelemiyor, fazlasıyla mükemmeliyetçi ve genellikle imkansızı istiyor. Kendini çok beğeniyor, bu yüzden zayıflıklarını reddediyor ve sonuna kadar saklıyor.
Karakterin Günahı: Kibir, şehvet ve gazap günahkarı ve ekstra olarak Yüksek Serafimi öldürmeye teşebbüs
Neden bu şirketi kurdu? Cehenneme düşünce ilk başta ne yapacağını pek bilemese de Idever ile tanıştıktan sonra onun tavsiyesiyle anlaşmalar karşılığı günahkarlar için basit işler yapmaya başladı. Öldürme, korumalık, kaçakçılık ya da sadece suç olmayan basit yardımlar; taşımacılık, davetler için yemekler (ki bu suç aslında çünkü yamyamlar içindi-), eğlenceler için keman çalma, şarkıcılık... Ve fark etti ki küçük büyük çok fazla şeye ihtiyacı olan ve parası olsa da yapacak kişi bulamayan şeytan var. E bu anlaşmalarla tanınıp daha ciddi ve tehlikeli çok fazla da anlaşma yaptı, elinde yeterince ruh da var, daha ne olsun dedi ve yardımcı sağlayan "Cehennem Ayakçıları" şirketini kurdu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennem Ayakçıları -Hazbin Hotel Katılımlı-
Fanfiction-Hazbin Hotel Katılımlı Kitap- Katılım Durumu: KAPALI ❌ Kapak logosu: ChatGPT Cehenneme hoş geldin, seni şanlı günahkar! Evet, şanslı diyorum çünkü tebrikler, artık bir işin var! Sevi...