Zestial kafenin ücra bir köşesine oturmuşken karşısındaki sandalyeye beyaz renkte kuyruğu ve kulaklarının ucu yeşil renkte bir tilki oturdu. Tilki yorulmuş halde kızgın bir suratla ona bakarken Zestial gülümsedi. "Beni sonunda bulabildin Necra! Oysa sessiz olmak için çok çalıştım, o kulaklara yakalanmamak zor."
Tiki yerini uzun bir hırkası olan, zümrüt gözlü Necra' ya bıraktı. Pofidik kuyruğu ve kulakları durmaya devam ediyordu. "O höpürdetme sesini tanımasaydım seni bulacağım diye tüm şehri turlamam gerekecekti!"
"Saklambaçta iyiyimdir!" dedi Zestial neşeyle gülerek. "Görev kağıdında belitmiştim, benim için yeni bir şeyler getirdin mi?
"Tabii! Yanımda 1998'e dair bir şeyle geldim!" dedi Necra ve hırkasının cebindeki game boyu çıkardı. "Bu Game Boy Color! Game Boy'un renkli hali! Orijinal game boy getirecektim ama eşyalarım çok karışıktı ve bunu bulunca bunu kaptım geldim!" dedi Game Boy Color'u masaya koyarak. Zestial hemen meraklı bir şekilde oyuncağı eline aldı.
"Oyun oynanışı aşırı rahat! Oyun olarak Pokemon Gold ve Pokemon Silver en çok satan oyunlarından-" Necra oyunun hikayesi ve oynanışından bahsedecekken Zestila çayından son yudumu aldı ve ayağa kalktı. "Dinlemeyi ve denemeyi çok isterim ama önce halletmemiz gereken küçük bir iş var."
"Nasıl isterseniz patron!" dedi Necra ayağa kalkarak. "Nasıl bir iş? Dişlerimi birine geçirmek fena olmaz! Tek sorun güzel tüylerime bulaşan kan ama tilkiler için özel bir şampuan buldum, belki o iş yarar."
"Öyle bir şey değil am yine de hevesini sevdim." dedi Zestial Necra' nın başını okşayarak. "Arkadaşım Carmilla'nın Cehennem Kralı özel bir siparişi var, o silahı büyülememi istedi benden." dedi Zestial ve elinde karanlık bir ateş yaktı. "Kara büyüden biraz anlarım." dedi alaycı bir şekilde. Ateş yok olduğunda yeşil birkaç çığlık atan kafa figürü çevreye yayılarak yok oldu. Acı çeken ruhlara benziyorlardı ama tabii sadece bir efekt de olabilirdi.
Muhtemelen ilk seçenek doğru olandı.
"Bunun Yamyam Kasabası'na uğrayacağız." dedi Zestial kafenden çıkarken. O sırada garsonlardan yerinde donmuş birine çayı için paryı bırakmıştı. Garson korkudan yere düştğünde buna alışık olduğundan pek tepki vermedi. "Rosie yemek konusunda tarif almak için beni çağırdı. Normalde birilerini göndererek haberleşsek de bu sefer ziyafeti bizzat görmek istiyorum!"
"Yaşlı adam hikayeleri dinlemeyi ummuştum..." dedi Necra kulaklarını aşağı eğerek.
"Üzülme, ben de gençler bu sıra neler yapıyor onu duymak istiyorum ve yemek davetleri kaynaşıp hikaye anlatmak için iyidir!" dedi Zestial neşeli bir şekilde. "Nasıl öldüğümden bahsedebilirim! Tahmin etmek ister misin?"
"Tahmin oyunları eğlencelidir!" dedi Necra heyecanla. "Tahmin etmede çok yetenekliyimdir!" diye kibirle eklemeden duramadı.
"O zaman sana sadece bir tahmin hakkı veriyorum! Düşünmeye başka, yamyam kasabasına vardığımız bir ara sana soracağım!" dedi Zestial. "Basit eğlencelerle zaman öldürmeyeli uzun zaman oldu! Carmilla'nın kızları Clara ve Odette işleriyle meşgul olunca ve diğer günahkarlar." dedi eliyle çevredekileri göstererek. En azından göstermeyi deneyerek, kimse yoktu çünkü. "Benden biraz korkuyorlar."
"Bundan zevk almadığınızı ve masum bir yaşlı adam olduğunuzu mu iddia ediyorsunuz?" dedi Necra şüpheyle. "Pek inandırıcı değil efendim."
"Eh, sanırım rol yapmada kötüyüm." dedi Zestial keyifli bir kıkırtıyla. "Bu durum cidden komik! O gözlerindeki sefil korkuları görmek çok eğlenceli!" dedi neşeyle. "Yine de konuşacak ve birileri olması güzel. Cehennemde uzun süredir varım, buradaki ilk arkadaşım ile bile pek görüşemeyince zaman öldürmek için bir şeyler yapmak gerekiyor."
"Cehennemdeki ilk arkadaşınız kimdi?" dedi Necra merakla.
"Idever isimli bir mantis karidesi." dedi Zestial gülerek. "Benden daha önce cehennemdeydi ve beni görünce ilgisini çektiğimden incelemek istedi. Onu biraz kızdırmış olacağım ki o mermi yumruklarının tadına baktım ve hayatımda yediğim en kötü yumruktu!" Zestial neşeyle güldü. "Tabii bu cehennemdeki güçlerimi fark etmemden önceydi, şimdi olsa o yumruklara karşı çıkabilir miyim merak ediyorum. Adını hiç duymadım overlord olarak, acaba nasıl ikinci kere öldü."
"O zaman size çok iyi bir haberim var!" dedi Necra. "O ölmedi ve benim iş arkadaşım!"
"Cidden mi?" dedi Zestial. "Killmer' ın bahsettiği mantis karidesi oymuş demek, isim sormak hiç aklıma gelmemişti... Onunla çalışacağına ihtimal vermemiştim."
"Idever'in o kadar yaşlı olduğunu bilmiyordum." dedi Necra şaşkınlıkla.
"Aslında güçlü bir overlord olma potansiyeline sahip ama eğer değişmediyse tek derdi cehennemi ve günahkarları incelemek." dedi Zestial gülerek.
"Evet, tamamen aynı!" dedi Necra. "Ondan da geçmiş hikayeleri dinleyeceğim!"
"Bu kadar hevesli olman güzel!" dedi Zestial. Onun ilgi alanı hevesin gözler önünde binlerce parçaya bölündüğü anlar olsa da, bu neşeli suratları görmek cehennemde her zaman olan bir şey değildi.
----
Zestial' ın ölümü elimizde canon bir şey olmadığından tamamen benim headcanonum olacak, ama şu an için değil, onun sorusu da açık uçlu olacak!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennem Ayakçıları -Hazbin Hotel Katılımlı-
Fanfiction-Hazbin Hotel Katılımlı Kitap- Katılım Durumu: KAPALI ❌ Kapak logosu: ChatGPT Cehenneme hoş geldin, seni şanlı günahkar! Evet, şanslı diyorum çünkü tebrikler, artık bir işin var! Sevi...