Oliver Bölüm 2: Av Saati

86 7 423
                                    


Önemli bilgi: Bir karar olarak yorum yazdıktan sonra ve ben kararı onayladıktan sonra (ONAYLAMA: Cevap olarak yorum yazmam. Bu diyalog da olabilir, bir onaylanma mesajı da) seçeneğinizi DEĞİŞTİRMEZSİNİZ. 

Seçim yapın ve sonuçlara katlanın/tadını çıkartın! (Ama muhtemelen erken veda ederseniz ve sizinle ilgili hala fikrim varsa  bir şans daha veririm- Gösteri her zaman devam etmeli!)

SONUÇLAR!

(Merak edenler için her seçeneğin getirdiği durumları da çok kısa  sizlerle paylaşacağım!)

Diğer seçeneklerde ne olurdu?

A) Tılsımı yok et: Oliver Alastor' ın güvenini kısmen kazanırdı, Alastor ona ortalama davranırdı. Tılsım koruması sona ererdi. Killmer' ın güvenini kaybederdi.

B) Tılsımı taşımaya devam et: Oliver Alastro' ın güvenini kaybederdi ve Alastor ona çok kötü davranırdı, asla gerçekleri açıklamazdı. TIlsım koruması devam ederdi, şeytani güçler ona dokunamazdı. Killmer 'ın sevgisini kazanırdı. Killmer çok daha iyi davranır ve ona karışmazdı. Bu ileride olabilecek bir seçeneği tetiklerdi: "Killmer' ın varisi ol"

(Seçenek tetikleme nedir?

Seçenek tetikleme aldığınız güvenler, sevgiler, endişeler ve benzeri durumlar sonucunda ileriki bölümlerde açılacak seçeneklerdir. Eğer yeterli miktarda gereken şeyden toplayamazsınız, o seçenek kilitli kalacak ve seçemeyeceksiniz.)


Seçilen seçenek: C) Tılsımı Alastor' a ver

Sonuçları:  (madde madde sıralayacağım)

Oliver Alastor' ın ekstra saygısını kazandı. Bu koşulda Alastor ona daha iyi ve "dürüst" davranacak. -Normalde dürüstlük ekstra saygıda zorunlu ama konu Alastor olunca belli olmaz ama dürüst olma ihtimali biraz daha yüksek- Eğer hiç saygı kaybetmezse bu ilerideki bir seçeneğin kilidini açmaya yetecek: Açılacak seçenek; "Alastor' ın ortağı ol"

Alastor koruyucu tılsım kazandı, şeytani güçler ona dokunamaz ama meleksi saldırılardan etkilenecektir.

Oliver Killmer'ın tılsımını kaybetti, karşılığında Killmer' ın endişesini kazandı. Bu koşulda çok ciddi bir durum sezerse Killmer, olaylara müdahale edecek ve işini sonlandıracak.

İşin sonlandırılması ne demek? 

Ölmeyeceksiniz ama ana bölümleriniz bitecek ve ekstra bir durum olmadıkça kitapta sadece diğer karakterlerin bölümlerinde gözükebileceksiniz. 

İşiniz Killmer tarafından sonlandırılabilir (tüm olaylar yarıda kesilir) yada işvereniniz tarafından yeterli görüldüğünüz taktirde bitebilir.)

***


Oliver ona huysuz bir gülümsemeyle bakan Alastor' a baktı. "Efendim sizin beni öldürmeye çalışmanız durumunda hiçbir şey yapamayacak olmam da adil değil ve şimdi benden beni koruyan tek güvencemi yok etmemi mi istiyorsunuz?" dedi ve ardından keyifle gülümseyerek kağıdı Alastor' a uzattı. "Benim için uygun!"

Alastor sırıtmaya devam ederken kaşlarını şaşırmış bir şekilde kaldırdı. "Sana onu yok edebilme seçeneği sundum, tabii istersen sende de kalabilirdi ama sen bunun da ötesine geçip tılsımı bana mı veriyorsun?"

Cehennem Ayakçıları -Hazbin Hotel Katılımlı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin