Alastor'ın gazete okuması adını heyecanla seslenen Charlie ile yarıda kesilmişti. Alastor gazetesini katlayıp kenara koyduğunda Charlie ve yanındaki iki günahkarı gördü. "Alastor! Yardımcılarımız geldi!" Charlie neşeyle.
"İşte ben de bunu bekliyordum!" dedi Alastor neşeyle yerinden kalkarak. "Sen işlerine dönebilirsin Charlie, bundan sonrası yardımcımla bende!" dedi Alastor keyifli bir sırıtışla. Oliver' ın da halinden mutlu olduğunu gördü Charlie, o da gülümsedi. "Peki! Hadi Laura, yapacak çok işimiz var!" dedi Charlie ve kendi yardımcısının elinden tutup sürüklemeye başladı.
"Zavallı kız neye bulaştığını bilmiyor." dedi Alastor keyifle kıkırdayarak.
"Asıl bayan Charlie neye bulaştığını bilmiyor." dedi Oliver. "Laura cehennemde neden olduğunu anlamadığım biri ama çok konuşuyor. En azından konuşuyordu. Bu konuda ona yardım ettim."
"Çalıştığın şirkete uygunsun anlaşılan." dedi Alastor küçümseyici bir şekilde.
"Anlaşma karşılığında, Bay Alastor." dedi Oliver, "Karşılıksız iyilik yapacak kadar enayi değilim."
"Peki bana yardım etmenden aldığın çıkar ne?" dedi Alastor, cevabı tahmin ediyordu ama Oliver' dan duymak istiyordu.
"Elbette saf eğlence!" dedi Oliver keyifli bir gülümsemeyle. "Yalan söylemeyeceği, bunu bir süredir istiyordum. Önceki görevlerim o kadar basitti ki hiç eğlenemedim! Eğlenemeyeceksem bu şirkette olmamın anlamı da yok!"
"O yaka kartını istediğin an çıkartabileceğini biliyorsun değil mi?" dedi Alastor. "Gerçi bu eğlenceye veda etmek olur."
"Kesinlikle özellikle bu işten ümitliyim." dedi Oliver. "Beni özellikle istemenizin bir sebebi olduğunu düşünüyorum bay Alastor. Tabii sizin zihninizi tahmin etmeye çalışmak aptalca olur, yine de temin ederim ki her şeye hazırım."
Alastor memnun şekilde güldü. "Neden Killmer' ın gözdesi olduğunu görebiliyorum." Oliver' a baştan aşağı bir göz attı. "Bugün oldukça iyi günümdeyim Oliver, o yüzden sana dürüst olmayı planlıyorum."
"İşte buna inanamam." dedi Oliver. "Ama lütfen devam edin!"
"Killmer muhtemelen seni varis olarak seçmek istediğinden sana bahsetmiştir." dedi Alastor, alaycılıktan uzaklaşmıştı. "Ben de öncesinde küçük dostum için yeterince işe yarar mısın bunu görmek istiyorum! Bana hep en kötüleri verdi, bu sefer en iyisini verdiyse ona uygun davranmam gerekir, değil mi?" Kısa bir kıkırtının ardından yine silinemez gülüşüyle ciddi ses tonuna geri döndü. "Ama öncesinde, boş kağıt yanında mı?"
"Evet, neden bu kadar önemli olduğunu çözemesem de." dedi Oliver, altı üstü bir kağıttı işte!
"O bir koruyucu tılsım." dedi Alastor. "Killmer tarafından yapıldı, meleksi kısmından kalan güçleriyle aklınca seni korumaya çalışıyor." dedi Alastor. Ardından sırtından çıkan bir dokunacını doğrudan Oliver' a yönlendirdi. Oliver refleks olarak çamuruyla siper almaya kalkışsa da dokunaç onun çamur kalkanın ilerisinden öteye geçememişti. Oliver çamurunu bir kılıç haline getirip dokunacı kesmeye çalıştığında işa yaradığını gördü. "Sen bana dokunabilirsin, ama ben sana dokunamam. Bu pek adil değil değil mi?" dedi Alastor, ses tonundan bu durumdan memnun olmadığı anlaşılıyordu. "Tılsımı yok etmeye ne dersin?"
***
_Samler_ İçin Karar Zamanı!
(Bu açıklamayı ilk karar anı olduğu için sadece burada yapacağım, diğer karar anlarında sadece seçenekler olacak
Kararlar hikayedeki tüm durumunuzu belirleyecek ve diğer karakterlerle olan ilişkilerinizi de etkileyecek. Belli bir puan sistemi olmasa da genel olarak karakterlerle ilişkiniz olumsuz olursa hikaye içinde yardım alamaz ya da arkadaşlık kuramazsınız. Ve karakteriniz olumsuz olduğunuz karakterden kötülük görebilir. Eğer olumlu olursa yardım alabilir ya da arkadaş olabilirsiniz. Bu sayede karakterinize daha iyi davranırlar.
Örnek: Killmer ile aranız çok iyi olursa dost olursunuz ve Killmer kötü bir durumda size öncelik verir. Eğer aranız çok kötü olursa ruhunuzu parçalar ve ölürsünüz. -Başka şeyler de olabilir iki senaryo için de, bunlar aklıma ilk gelenler.-
Konu işverenlerinizse bu saygı duyulma seviyenizi belirleyecek. Ama saygınlıkların devam sonuçları da olur.
Örnek: Oliver eğer Alastor 'ın istediğini yapar ve çalışanlardan biri olan Idever' e zarar verirse saygınlığı artacak fakat Killmer ile ilişkisi kötüleşecek ve Idever' in düşmanlığını kazanacak. Bu noktada eğer ileride Idever' in yardımına ihtiyacı olursa Iderver ona yardım etmeyecek.
Unutmayın, hepinizin hikaye içinde edineceği belirli amaçları var, bazılarınızınki ortaya çıktı, bazılarınızınki ortaya çıkacak, onlara göre ilerleyin!
Bu satırın yorumlarına bu karar verme sistemi ile ilgili merak ettikleirniiz yazabilirsiniz (Bu tek şansınız, diğer kararlardan önce soruları kabul etmeyeceğim)
Seçenek A) Tılsımı yok et
Seçenek B) Tılsımı taşımaya devam et
Seçenek C) Tılsımı Alastor' a ver
----
Bölüm sitemi her karar anına kadar devam eden, eğer uzadıysa karar anı gelmeden biten kişinin hikayesini içeren bölümler olacak. Ama bu bölümde olduğu gibi bir karakterin hikayesinde sizin karakteriniz de yer alabilir o yüzden tüm bölümleri okuyun!
Diğer karakterin 1. bölümleri de sırayla gelmeye devam edecek, sabrınız için teşekkür ediyorum şimdiden!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennem Ayakçıları -Hazbin Hotel Katılımlı-
Fanfiction-Hazbin Hotel Katılımlı Kitap- Katılım Durumu: KAPALI ❌ Kapak logosu: ChatGPT Cehenneme hoş geldin, seni şanlı günahkar! Evet, şanslı diyorum çünkü tebrikler, artık bir işin var! Sevi...