SONUÇLAR!
Diğer seçeneklerde ne olurdu?
A) İksiri Kokla: Alin iksirin etkilerine maruz kalırdı. İlk başta mutluluk gelir ama ardından kan kusarak bayılırdı. Idever Alin' e yardım ederdi ve Alin ölmezdi. Velvet ikisiri düzeltir ve kullanırdı Moda defilesi başarılı olurdu, Velvet Alin'den memnun kalırdı ve yüksek miktarda para öderdi.
B) İksiri Koklama: Alin Velvet' in nefretini kazanırdı. Moda defilesi oluşacak aksilikler yüzünden başarısız olurdu. Velvet Alin'i öldürürdü.
Seçilen Seçenek: C) İksir işinden Velvet'i vazgeçir.
Sonuçları:
-Velvet mantıklı bir hamle olduğunu düşündüğü için Alin Velvet'in sevgisini kazandı. (Normalde saygı olmalıydı ama biliyorsunuz ki konu Velvet olunca o iş o kadar kolay değil.)
-Alin'in işi sonlandırılmadı ve herhangi bir zarar almadı.
-Moda defilesinin durumu için şu anlık 1 seçim daha gerekiyor
***
"Bunu kabul etmiyorum Bayan Velvet ama bence bir iksir kullanmayın..." dedi Alin Velvet' e bakarak. Bu iksir işinden kesinlikle hoşlanmamıştı!
"İkisirler konusunda bir ustayım! Ama yalan yok, böyle bir şey dememiştim..." dedi Velvet mırıldanır bir şekilde. İşte şimdi ikna etmek için çok uygundu!
"Bay Vox' un hipnotik gözünü kullanması hakkında ne düşünüyorsunuz?" dedi Alin aklına gelen ilk savunma cümlesini kullanarak.
"Gereken zamanda işe yarar." dedi Velvet, gözlerini kısmış Alin' e bakıyordu. Onu nasıl ikna etmeye çalışacağını merak ediyordu.
"Bu mutluluk ikisi de onun gibi! Ve sizce bu defile gereken bir zaman mı?" dedi Alin hemen. İçinden kendini gazlıyordu. 'Hadi Alin, romantik sözlerle Azula' yı tavladın, şimdi de ikna edici sözlerle patronunun taktirini al!' Belki şu anda koklamak zorunda bırakılırsa kendi hayatı bile giderdi ama onun için birinci öncelik taktir kazanmaktı. Taktir demek para demekti!
"Bu defile çok önemli!" dedi Velvet kollarını kavuşturarak.
"Çizimleri beğenmediniz mi?" dedi Alin, hemen kol kavuşturma kötüye işaretti...
"Beğendim, süperlerdi! Hatta elimdeki modellerimin hepsine uygunlardı." dedi Velvet. Çizimden anlayan birinin çizdiği belliydi, olması gereken bu olsa da eline o kadar rezil şeyler geçiyordu ki buna şükretmesi gerekiyordu.
"Azula minik çaplı hayranınızdır, size dair şeyleri sosyal medyadan takip edip durur." dedi Alin neşeli bir sesle ve sonra hemen ciddiyete geri döndü. "O zaman çizimlere güveniyorsanız risk almanın anlamı ne?"
"Mutluluk iksiri risk almamak için aptal!" dedi Velvet kaşlarını çatarak.
Alin işte şimdi lafı istediği yere çekmeyi başarmıştı! "Ama eğer iksir kullandığınız anlaşılırsa, bu tüm kariyerinizi ve saygınlığınızı bitirmez mi?"
Velvet'in sinirli yüzü suratında dondu. "Siktir ben bunu düşünmedim..." dedi mırıldanır bir şekilde. Ayağıyla gergince ritim tutmaya başladı. "O kadar çok şey üst üste gelince bir de moda şovuyla beraber kafa bırakmadılar!"
"O yüzden en iyisi bence risk almamak Bayan Velvet. Emin olun Buna değmez. Tabii siz ne derseniz ben yine yaparım." Son cümleyle beraber başını gergince yere eğdi.
"İyi, kendini kurtarmayı başardın. Şimdi gel benimle, önemli bir iş var." dedi Velvet.
***
Alin peşinden ilerlerken ikisi Velvet'in kişisel laboratuvarına vardı. Masanın üstünde bir kutu vardı. Velvet Alin' e eldiven uzattı. "Şunları giy ve kutuyu dikkatle aç."
Alin hızla denileni yaptı. Koca kutunun içinde dikkatle sarılmış küçük bir şişe ve not vardı.
Notta yazanı Alin okudu: "Bunu doğru amaçlar için kullanmayı unutma dostum. Eğer düşündüğüm kişiye uygulayacaksan etki etmesi biraz uzayabilir. İmza, Toxic." dedi şaşkınca. "Toxic yoksa..."
"Evet, Zehir Overlodu. İyi arkadaşımdır." dedi Velvet kısaca.
Toxic, gerçek adıyla Svetlana Pisarenko yeni Overlord olmuş günahkarlardan biriydi. "Femme fatale" tanımına uyan bir tipte bir kadındı. İki kemik sopası, bedeninden üretebildiği her çeşit zehir ve zehirli salyasıyla özellikle erkeklerin bulaşmak istemeyeceği türden biriydi. Kadınlara karşı "genel olarak" zararsızdı. Velvet ile bir açıdan dert ortağı olukları söylenebilirdi.
"Bayan Velvet... Kimi zehirleyeceksiniz?" dedi Alin endişe içinde
"Ben, zehirlemeyeceğim sen zehirleyeceksin." dedi Velvet eliyle Alin'i işaret ederek ve iyileştirme iksiri çıkardı. "Valentino için. Kırıkları iyileşeceğini sanıyor ama onun yerine onu felç bırakacaksın."
"Ne!?" dedi Alin şaşkınca. "Ama neden ben!?" dedi şaşkınca
"Bak, sen bile neden Valentino demiyorsun..." dedi Velvet. "Bu olması gereken... O asla uslanmayacak. Ama ölmek yerine felç kalırsa, işte o zaman bir şey olabilir..." Velvet kendini telkin etmeyi kesip ona endişeyle bakan Alin' e döndü. "Bu tek şans ve eğer batırırsan, seni Valentino' ya veririm! Eminim senin gibi küçük ve köpekbalığı olan bir şeyi becermek ister."
Alin korkuyla başını olumlu anlamda salladı. Batrakotoksin zehrini aldı ve bir huni yardımıyla iyileştirme iksirine döktü. Ardından da şişeyi çalkaladı. "Güzel bir aroma ekledim, bu sayede zehri fark etmeyecek, bana koşulsuz güvendiğinden iksiri sorgulamaz." dedi Velvet mıırldanarak. "Hadi yapalım şu işi"
***
Valentino' ya iksirin verilmesinin ardından Velvet'i endişeli bir ruh hali kaplamıştı... "Çok sert çıkıştım... Ya iksirde bir şey olduğunu anlarsa?"
ANonCringeUsername İçin Karar Zamanı:
Seçenek A) Velvet'i sakinleştir
Seçenek B) Bir şey söyleme
Hatırlatma: Tek başına önem arz etmeyen seçimler bir araya geldiğinde büyü sonuçlara sebep olabilir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennem Ayakçıları -Hazbin Hotel Katılımlı-
Fanfiction-Hazbin Hotel Katılımlı Kitap- Katılım Durumu: KAPALI ❌ Kapak logosu: ChatGPT Cehenneme hoş geldin, seni şanlı günahkar! Evet, şanslı diyorum çünkü tebrikler, artık bir işin var! Sevi...