Alin Bölüm 1: Mutluluk İksiri

95 10 222
                                    

"Alin!" dedi Azula keyifli bir şekilde kafede oturmuş onu bekleyen sevgilisine seslenerek. Alin el sallayarak onu yanına çağırdı. Azula hemen kısa bacaklarıyla yanına koştu, Alin buna gülümsemeden edemedi.

"Oldukça heyecanlı duruyorsun Azula!" dedi Alin, Azula' nın neşeli halleri ona da bulaşmıştı çabucak!

"Senin için süper bir iş buldum!" dedi Azula ve elindeki broşürü Alin' e uzattı. "Cehennem Ayakçıları mı?"

"Evet! Önemli kişilere yardım edip karşılığında para ve ruh alabiliyorsun!" dedi Azula neşeli bir gülümsemeyle. "Para istemiyor muydun, işte bu iş bolca para sağlar! Bay Killmer zenginliği ile oldukça ünlü, hem biraz ruhun da bir zararı olmaz."

"Bu harika haber!" dedi Alin, kuyruğu neşeyle sallanmıştı. 

Azula Alin' in kuyruğuna baktığında gülümsedi. "Sevinmene sevindim! Artık iş konusunda endişelenmeni istemiyorum."

Alin Azula' nın masadaki elini tuttu. "Sen cehennemdeki en iyi kız arkadaşsın!"

Azula utandığında Alin gülümsemeye devam ediyordu.

***

Beş yıl önce neşeyle karşıladığı iş şimdi gözüne korkutucu geliyordu... Kesinlikle paradan yana bir sorun yoktu ama overlordların işin içinde olması her zaman tehlikeliydi. En azından Velvet dana öncesinde çalıştığı biriydi. Bu yüzden kıyafet konusunda aşağılanmamak için Velvet'İn tarzına uygun giyinmişti. Alin V Kulesinin önünde  elindeki telefonuna baktı. 

Azula: Bu sefer kim için çalışıyorsun?

Alin hemen cevap yazdı.

Alin: Bayan Velvet için.

Azula: Bu harika! Önceki sefer senden mutlu kalmıştı ve açıkça o Vees içindeki en iyisi.

Alin: Sadece biraz gerginim, önemli bir moda şovu için hazırlandığından Bay Killmer sinirli ve bıçaklı olduğunu söyledi... Onu birilerini bıçaklarken görmüştüm... Pek şirin değildi.

Azula: Merak etme Alin, onu kızdırmadığın sürece bir sorun olmaz ve sen mükemmel iş çıkartacaksın!

Alin: Teşekkürler destek olduğun için!

Azula: ('▽'ʃ♡ƪ)

Alin: O///O

Alin telefonunu cebine koydu ve şirket binasına girdi. Hemen Velvet'in moda departmanına ilerledi. Velvet her zamanki gibi emirler yağdırıyordu. Alin Velvet'le çalışacağından bu sefer hazırlıklıydı! Yanına ulaşmadan hemen sırt çantasındaki kıyafet tasarımlarını çıkarttı, bunları onun için Azula çizmişti. Gotik lolita tarzıydı genel olarak çizimler, bir kaç farklı alternatif de vardı elbette. Alin dosyayı eline aldığı sıra Velvet onu fark etti. "ALİN! Orada dikilip duracağına o balık kıçını kaldır ve buraya gel!" dedi ama sonra ona bir göz atınca memnunca güldü. "En azından güzel giyinmeyi başarmışsın, bir şey öğrendiğini görmek güzel."

Alin bağırmayla dosyayı neredeyse düşürecek olsa da tutmayı başardı. Alin koşarak Velvet'in yanına gitti ve dosyayı ona uzattı. Velvet dosyayı hemen kaptı ve kıyafet çizimlerine baktı. Tek tek gözüyle kıyafetleri taradı. "İnanamıyorum!" diye bağırdı ardından.

Alin beğenmediğini düşünse de Velvet ona bakmak yerine diğer çalışanlarına döndü. "Bir köpekbalığı kadar olamadınız sizi reziller!"

Alin keyifle gülümsedi. "Çizimleri kız arkadaşım yaptı."

"Onun türü neydi?" dedi Velvet sakince Alin' e bakarak.

"Axolotl." dedi Alin keyifle.

Velvet ardından yine çalışanlarına öfkeyle döndü "BİR AXOLOTL KADAR OLAMADINIZ!" Ardından yine Alin' e ilerledi. "Alin madem bu çizimleri bana sen getirdin, o zaman defilenin sunucusu da sen olacaksın." Alin'i baştan aşağı bir süzdü. "Tarzını biraz değiştirmeliyiz." Alin'in gözünün önündeki saçlara elini atacağı sıra Alin hemen başını geri çekti. "Saçlarımdan mutluyum bayan Velvet!"

"Ben mutlu değilim ve burada benim sözüm geçer." dedi ve saçlarını kenara çekti. Alin aşırı gelmiş halde kırmızı gözleriyle ona bakıyordu.

"Oh, çirkin bir yara ya da kör gözler beklemiştim." dedi Velvet, biraz hayal kırıklığın uğramıştı.

"Yaşarken de böylelerdi..." dedi Alin üzgün bir şekilde. Kırmızıya çalan gözleri onun "şeytan" ilan edilmesine sebep olmuştu. Ve işte sonuç olarak cidden bir şeytandı! Cehennem için o kadar kötü olmasa da yaşamında en nefret etiği şeyin gerçek olması üzüyordu.

"Bence oldukça güzel." dedi Velvet omuz silkerek.

Alin şaşkın bir şekilde gülümsedi. Gözlerini görüp beğenen üçüncü kişiydi Velvet.

"Bakma öyle bebek gibi!" dedi Velvet başını çevirerek. Alin' i burnundan tutup çekti. "Düş peşime! O koca burnunun bir işe yarama saati geldi."

"Bayan Velvet! Köpekbalıklarının burnu hassastır-" dedi Alin homurdanarak. Bu kız cidden yerinde durmaz mıydı!? Daha demin kıyafet bakarken iş nasıl burnunu kullanabileceği bir yere gelmişti?

"Çok da sikimde! Koku alman işe yarara yeter. Yeni iksirimi koklamalısın. Koklayanları daha mutlu yapacak bir parfüm olmalı. Hem ikna etmede işe yarayacak hem de defilemi izleyenlerin olumlu yorum yapmasını mecbur bırakacak."

"Yan etkisi var mı?" dedi Alin merakla. 

"Varsa göreceğiz, ilk test edecek olan sen olacaksın." dedi Velvet ve ekledi. "Ama istemiyorsan, bunu yapman pek gerekmiyor aslında...Killmer' ın anlaşamlarına göre istek listesinde olmayan  ve sonradan ortaya çıkan maddeleri kabul etmek mecburiyetinde değilsin."

ANonCringeUsername İçin Karar Zamanı!

Seçenek A) İksiri Kokla

Seçenek B) İkisi Koklama

Seçenek C) İksir işinden Velvet' i vazgeçir

---

Cehennem Ayakçıları -Hazbin Hotel Katılımlı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin