Radyodan çıkan neşeli melodi eşliğinde uyandı Killmer, eliyle gözlerini ovuşturdu ve ardından komodinin üstündeki saatini eline aldı, saat altıydı ve alarmın çalmasına yarım saat daha vardı. Yatakta doğrulduğunda Ramsey'i gördü, ayna karşında tüylerinin bakımını yapıyordu. "Sırf bunun için sabahın köründe kaldığına inanamıyorum."
"Sana da günaydın." dedi Ramsey tüyleriyle ilgilenmeye devam ederken. "Kanatlarım yumuşak olunca onları sevmeye geliyorsan, onarla ilgilenmeme homurdanmayacaksın." dedi ve eklemeden duramadı. "Senin kanatların gibi mi olsunlar!"
Killmer yatağın kendinden taraf olan kısmında, duvarda asılı duran protez kolunu aldı "Ne varmış benim kanatlarımda?" dedi ve ardından büyük, siyah ve kırmızı geçişli kanatlarını ortaya çıkardı "Gayet de güzeller ve işime de yarıyorlar." Protezi sağ omzuna yerleştirdi Killmer, melek çeliğinden yapılmış metal bir protezdi ve oldukça dayanıklıydı. Sonuçta Carmine tarafından özel olarak yapılmıştı.
"Benimkiler kadar yumuşak mı?" dedi Ramsey kendinden emin bir şekilde başını çevirip Killmer' a doğru bakarak. Killmer homurdanarak kanatlarını geri sakladı. "İyi, bu sefer sen kazandın..."
"Kuzgun Kral için bir zafer daha!" dedi Ramsey neşeyle ve hemen yanındaki duvara asılı skor tablosunda kendi tarafına bir çarpı koydu. Onun tarafında bolca çarpı varken Killmer' da çok az çarpı vardı.
"Benden yaşlı değil misin sen?" dedi Killmer yataktan çıkarken. "Biraz yaşına uygun davran."
"O zaman da içine dede kaçmış diyorsun." dedi Ramsey.
"Benim istediğim gibi davran sadece!" dedi Killmer homurdanarak.
"Peki davranmazsam, o zaman ne yaparsın?" dedi Ramsey ona yaklaşan Killmer' a doğru eğilerek, yüzleri tam hizada değildi, Ramsey biraz daha yukarıdan bakıyordu.
Killmer Ramsey' i yaka kartından tutarak kendine çekti. "Beni sınama minik kuş. Ruhun elimin altında."
Ramsey keyifle gülüyordu. "Peki sınarsam?" dedi Ramsey ve yaka kartını kendisi de iki eliyle tuttu. "Elinden kurtulmak için yapmam gereken, bu yaka kartını çıkarmak ve-"
Killmer protez koluyla Ramsey' i boğazından yakaladı. "Sakın! Aklından bile geçirme! Yemin ediyorum seni diriltir ve bu sefer kendim parçalarım!"
Zar zor "Şaka." diyebildi Ramsey Killmer onu boğarken. Killmer yaptığını fark ederek elini hemen indirdiğinde Ramsey derin bir nefes aldı öksürerek. Killmer kendi yaptığına bile şaşırmış halde ona bakarken Ramsey gülmeye çalıştı. "Şaka anlayışın cidden ölmüş." Killmer Ramsey'i kendine çekip sarıldı. "Bu konuda şaka yapma..."
"Killmer, sorun ne?" dedi Ramsey. "Şaka dışında bir sorun olduğunu görebiliyorum, bir süredir tuhaf davranıyorsun." dedi Ramsey Killmer' ın saçlarını okşarken. "Anlatmak istersen seni dinleyeceğimi biliyorsun."
"Biliyorum ama şu an için anlatmam..."dedi Killmer ve başımı kaldırıp Ramsey' e doğru baktı. "Ama bir noktada anlatacağım, sadece bekle lütfen."
"Elbette bekleyeceğim." dedi Ramsey, Killmer' ın yanağını okşayarak. "Sadece o noktaya geldiğinde kendin için yanlış bir şey yapmış olma. Tamam mı?"
"Tamamdır." dedi Killmer gülümseyerek. Saatinin alarmı çaldığında Killmer geri çekildi. "Hazırlanama saati! Sen de tüyleriniz düzeltmeyi bitirip giyin bir an önce. Bugün yeni işverenler belli olacak."
Killmer banyoya gitti hazırlanmaya başlamadan önce. Elini yüzünü yıkarken aynada gözü her zamanki gibi ağzı ve çene çevresindeki yarlara takılmışı. Cennette yersiz konuşmanın bedeli buydu. En azından pişman hissetmiyordu. Çoğunlukla...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennem Ayakçıları -Hazbin Hotel Katılımlı-
Fanfiction-Hazbin Hotel Katılımlı Kitap- Katılım Durumu: KAPALI ❌ Kapak logosu: ChatGPT Cehenneme hoş geldin, seni şanlı günahkar! Evet, şanslı diyorum çünkü tebrikler, artık bir işin var! Sevi...