"Tüm olaylar Büyük İmha' dan sonra gelişmeye başladı..." Valentino Adonis' in doğrulttuğu sigaradan içine bir duman çekip dışarı üfleyerek. Başını arkaya yaslamış, Adonis' e bakarak acınası görünmek istemediğinden havaya bakıyordu
"Vox' un melek güvenliği zımbırtısını Carmilla orospusu cennet resmen ağzımıza sıçtığından kabul etmişti en sonunda. Güvenlik sistemleri belirli konumlarda devreye sokulmuş ve şeytanlar oralarda toplanmıştı. Ama yine de çok ruh kaybedildi, fahişelerimden bazı önemli olanlar bile gitmişti! Vox da halinden pek mutlu değildi tabii, bu melek güvenliği çok fazla para kaybına sebep olmuştu ve ölen ruhlar da hesaba katılınca işleri daha da yoğunlaşmıştı. Benimle resmen ilgilenecek hali kalmamıştı..." Valentino başını Adonis' e geri çevirdi. "O sıra da seninle tanıştım canım. Şu aptal Angel Dust' dan bile daha iyisin, tavırların, hayranlığın, itaatkârlığın~" Valentino uğursuzca kocaman sırıttı.
"Minik sırrını hatırlatmam gereken zamanlar olsa da genel olarak diğer tüm fahişlerimden çok daha iyisin." Adonis gergin bir şekilde tebessüm etmeye çalıştığında Valentino daha büyük gülümsedi onun paniğinden keyif alarak. Ardından dramatikçe yine tavana bakmaya başladı.
"Vox ise senden hiç mutlu değildi! Angel Dust' ı bile bu kadar sorun etmemişti. Hem ilgilenmeyen, önemsemeyen ve aşkını reddeden o, hem azarı yiyen benim!" Valetino kızgın bir suratla Adonis' e döndü. "Bu adil mi?"
"Asla!" dedi Adonis hemen başını iki yana sallayarak. "Hem bu güzel güveyle ilgilenmesin, hem de sorun çıkartsın, olacak iş değil!"
"Sonraki kısmı biliyorsun, Vox' un programında onun Radyo İblisi olacak puşta sadece iş için uğraşmadığını, saçma bir şekilde deli gibi hoşlandığını ama bunu dile getiremeden ret yediğinden bahsettim... Sadece ikimizin de çok farklı olmadığını göstermek istemiştim ama o gülümseyen piç her zamanki gibi her şeyi mahvetti!" Valentino kendi anlattıklarına iyice öfkelendiğinde Adonis onu sakinleştirmek için kucağından kalktı ve koltuğun arkasına geçip omuzlarına masaj yapmaya koyuldu. Valentino' nun sinirli yüzü gevşediğinde anlatmaya devam etti.
"Alastor bu gerçekleri bilmediğini ve o zaman bunu bilse daha farklı davranabileceğini söylemişti sadece ama bu bile herkese yetti... Adım kadar eminim bilse daha çok aşağılardı! Vox' un sarhoş hallerini çeken o değil tabii, benim yanımda az Alastor' ı sayıklayarak ağlamadı!"
"Aksi düşünülemez." dedi Adonis onu onaylayarak.
"Ama Voxxy düşündü... Alastor ile yeniden arkadaş oldu." İşte yine üzüntü hali gelmişti. "Ona her yakınlaşmaya çalışmamda beni ittirip duruyor... Velvet ile konuşmaya çalıştığımda bana önce benim uslanmamı, yoksa Vox' un bana dönmeyeceğini ve Vees'i dağıtacağını söyledi!"
Kapının tekmelenerek açılmasıyla içeriye Velvet ve yardımcısı Alin girdi. "Ve haklıyım! Durum ciddi Val. Vox inatçıdır ve bu konuda haksız diyemeyeceğim."
"Haksız demeyecek misin!?" dedi Valentino hayretler içerisinde. "Benim yerime Alastor ile olması daha mı iyi!?"
"Kesinlikle." dedi Velvet. Valentino' nun yüzündeki hayal kırıklığını gördüğünde ona bakmaya devam ediyordu. "Vox Alastor' ı kesinlikle idare edebilir ve ikisi de işlerinde iyi olduğundan teknolojilerini kabullenebilseler çok iyi anlaşabilirler. Seninle ise hiç kimse anlaşamaz."
"Sus artık..." dedi Valentino başını çevirerek. Velvet ise inadına yaklaştı.
"Bana bak Valentino! Kaçmayı kes ve bir kere olsun sorunlarınla yüzleş! Gerçi sende o cesaret ne arasın... Ancak kaç, ancak kendini parala. Ama artık seni toparlayacak bir düz yüzlü prense sahip değilsin. Prensin başkasını buldu." Velvet Alin'in elinden kaptığı iksiri alıp masaya koydu. "Kırk kolların için. Gün sonuna kadar etki eder."
"Sırf beni incitmek için konuşuyorsun." dedi Valentino "Alastor' ın bir şey planladığını görmeyecek kadar kör değilsin. Senin de mi aklında bir şey var?"
"Sadece gereksizlerin kaldırılmasında yardım alıyorum ama Alastor 'dan değil." Velvet gülümsedi. "Bir arkadaştan." Ardından aşırı gergin Alin ile beraber kapıyı çarpıp çıktı.
Adonis tedirgince Valentino' ya baktığında ilk birkaç saniye şaşkınca yerinde durdu. "Tino?" dedi şaşkınlık içinde. "Ağlıyor musun?"
"En son ne zaman ağladığımı hatırlamıyorum bile..."Yere kitlenmiş bir şekilde bakarken göz yaşları görüşüşünü engelliyordu. "Cehenneme geldiğimde gözyaşlarını dökmek yerine döktüreceğime dair bir söz vermiştim kendime. Sadece istediğim gibi davranacaktım. Hayatımda yeterince fahişelik rolünü oynadım, pezevek olma sırası bendeydi ama artık onu bile kaldıramıyorum..."
"Tino..." Adonis ona dokunacağı sıra Valentino yana kaçtı. "İyi davranamaya çalışmana gerek yok, sana kızmayacağım. Seni tehdit etmesem yanımda durmazsın bile." Adonis bir şey diyemedi. Yanımda dururdum lafı ağzından çıkmak istese de bu tamamen doğru gelemiyordu...
"Değişmeyi hiç düşünmüyor musun?" dedi Adonis. "İstiyor musun?"
"Yaşarken bile böyleydim, benim gibi bağımlılar değişmez." dedi Valentino. Başıyla masada duran iyileştirici iksiri işaret etti. "Şu iksiri içmemde yardım et."
benimburnumyok İçin Karar Zamanı!
Seçenek A) Valentino' nun değişmesinde yardımcı ol
Seçenek B) Daha fazla bir şey söyleme
🔒BONUS SEÇENEK:🔒 Ekstra sorunun cevabına göre açılacak
(Bonus seçenek nedir? Bonus seçenekler seçeneği seçmeniz için belirli koşullar gereken seçeneklerdir. Bu karakterle ilişkiniz, size duydukları saygı ve kendi karakterinizin kişiliği ile ilgili olabilir. Koşullar doğru sağlanırsa normal seçeneklerden seçtiğiniz seçimin yanında bonus seçenek de seçilir.
Bonus seçeneği seçmeme gibi bir şansınız normal şartlarda BULUNMUYOR. Ama İKİ BONUS VARSA ve İKİSİ DE AÇIKSA işte o zaman birini seçebilirsiniz.)
Adonis için EKSTRA SORU: Valentino' yu ne kadar seviyorsun? %50' den fazla mı yoksa %50' den az mı? (Fazla ya da az dışında açıklama yapılabilir ama cevap "fazla" ya da "az" diye belirtmek zorunda ve hayır, tam ortada bir seçenek değil)
Özel rica: Ekstra sorularda "Acaba şu cevabı verirsem ne olur?" kafasında düşünerek cevap VERMEYİN. Direk karakter için ne uygunsa onu söyleyin. Ama diğer seçeneklerde mantığınızı kullanın.
Dipnot: BU SEÇİM Kitabın ilerisindeki bir olayı TAMAMEN değiştirebilir.
Baskı yok ^v^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennem Ayakçıları -Hazbin Hotel Katılımlı-
Fanfiction-Hazbin Hotel Katılımlı Kitap- Katılım Durumu: KAPALI ❌ Kapak logosu: ChatGPT Cehenneme hoş geldin, seni şanlı günahkar! Evet, şanslı diyorum çünkü tebrikler, artık bir işin var! Sevi...