Alex Bölüm 1: Lucifer' ın Siparişi

65 9 237
                                    

Alex Carmilla' nın bölgesine girdiğinde ilk karşılaştıkları bir silah dağıtımından dönen Clara ve Odette olmuştu. Kızlar onu fark ettiklerinde el salladılar, Alex gülerek yanlarına ilerledi. "Merhaba kızlar! Satışlar iyi anlaşılan!" dedi keyifle. Carmilla etrafta olmadıkça Clara ve Odette ile resmi olmayan bir dilde konuşmayı seviyordu. İkisi de bunu sorun etmiyor hatta Carmilla'nın nasıl suyuna gidebileceği konusunda birkaç bilgi bile vermişlerdi ilk kez Carmilla ile çalışacağı zaman. 

"Kesinlikle acayip iyi!" dedi Clara keyifli bir şekilde. "Eh, sonuçta en iyi silahlar bizde."

"Ona ne şüphe!" dedi Alex neşeyle. Üçü beraber ilerlemeye başladılar. Odette'ye baktığında onun daha düşünceli olduğunu gördü. "Hey inek, aklında yine ne var?" dedi Odette'yi dirseği ile hafifçe dürterek.

"Annemin senden istediği özel kılıç takıldı kafama." dedi Odette. "Daha doğrusu silahı isteyen kişi."

"Sipariş verenin bilgileri gizli değil miydi?" dedi Clara şaşkınca.

"Evet ama ulaşması o kadar zor değil." dedi Odette gözlüğünü düzelterek.

"Kim sipariş verdi ki?" dedi Alex merakla.

"Lucifer Morningstar." dedi Odette. 

"Ama... neden?" dedi Alex. "Büyük İmha' da bile herhangi bir silah kullanmadı."

"Belki de hediyedir?" dedi Clara mantıklı bir sebep bulmaya çalışarak.

"Bu iş iyice tuhaf bir hal aldı..." dedi Alex. "Kılıç yapımı zor bir şey mi?"

"Biraz süslü." dedi Odette. "Ve bolca da pahalı."

Clara Odette' nin elindeki tabletteki kılıcın görünümüne bir göz attı ve ardından görüntüyü Alex' e gösterdiler. Kılıçta kabzasını saran altın iki yılan, topuzunda yakut bir elma ve namusunda altın işlemeler vardı

"Bu şey üstünde herhangi bir hata yaparsam tüm maaşım gider..." dedi Alex oflayarak. "Abimin kaçak silahlarına yardım etmenin bana faydası olacağını bilseydim zorla etmezdim amına koyayım!"

"Şikayet etmek bir işe yaramayacak genç bayan."

Alex hemen gelen sese döndü. Carmilla Carmine onları izliyordu. "Bayan Carmine! Kaba sözlerim için özür dilerim." dedi Alex hemen resmi bir moda geçerek. Odette ve Clara hızla uzaklaşmışlardı.

"Kızlarımla arkadaş olduğunu bilmiyordum." dedi Carmilla.

"Sizinle daha önceki çalıştığım zamanlarda bana yardımcı olmuşlardı genel kurallar için falan!" dedi Alex ve hemen ekledi yanlış anlaşılma olmaması için. "İşlerin hepsini ben yaptım ama, o konuda asla bir ekstra yardım almadım!"

"Merak etme, kızmadım." dedi Carmilla. Alex daha rahat bir şekilde gülümsedi. "Öğrendiğin üzere kılıcı isteyen Lucifer." dedi Carmilla ilerlemeye başlayarak. Alex hemen peşine takıldı. "Neden istediği bilinmese de bu benim ya da senin sonun değil. Burada işin gelen siparişleri ve benim emirlerimi dinlemek. Sorgulaman gereken kısımlar elbette olacak ama cehennem kralını," bunu derken göz devirmişti "Sorgulamana gerek yok."

"Patronum Killmer onun tehlikeli olduğunu söyleyip duruyor hep..." dedi Alex. Şimdi bu herif tehlike miydi, değil miydi?

"Onun için evet, tehlikeli. Ama geri kalan için değil." dedi Carmilla. "Killmer'ın işlerine burnunu sokmadığın ve açık bir şekilde onun dostun olduğunu belli etmediğin sürece güvendesin. Şimdi işimize bakalım." dedi ve ardından geldikleri kısmın kapısını açtı. Burası hasarlı olan melek silahlarının metal kısımlarının eritilip yeni silahlar yapıldığı yerdi.

"Siz nasıl isterseniz." dedi Alex etrafa bakarken.

"Demircilikten anlar mısın?" dedi Carmilla küçük bir şüphe sezilen sesiyle.

"Kısmen! İnsanken abimin sattığı silahlara yardım ederdim, yapabileceğime inanıyorum!" dedi Alex özgüvenli gözükmeye çalışan bir şekilde.

"Merak etme, rehberlik edeceğim. Dövüşte fena değilsin, bakalım silah yapabilecek misin?" Carmilla meraklı ve keyifli bir şekilde sırıtarak. "Bunun cevabını merak ediyorum."

***

Carmilla elindeki kılıcın temelini inceliyordu, kılıcın keskinliğini ve düzgünlüğünü kontrol etti. "Gayet başarılı, aferin." dedi Carmilla memnun bir şekilde.

Alex bir süredir tuttuğu nefesini bıraktı. Otoriter insanların yanında olmanın tek artısı övgü alınca gelen rahatlamaydı. Geri kalan bolca eksiyi görmezden gelirse, biraz daha rahatlayabilirdi.

"Şimdi zor kısım, detayları başka bir kılıcın üstümde çalışmak ve ardından onları bu kılıca eklemek.

Alex derin bir nefes aldı. "Bunu yapabilirim!"

***

Ve evet, başarmıştı! Tamam, ilk üç denemesi tam bir fiyaskoydu ama dördüncüde neredeyse yapabilmiş ve 5. denemede başarmıştı! Altın işlemeleri ve yakutu şekillendirmeyi bile kendisi yapmıştı. Sadece tek bir sorunu vardı...

"Tüm maaşım gitti." dedi Alex üzgün bir suratla. Hataların hepsi için Carmilla ona vereceği parayı azaltmıştı ve şimdi elinde koca bir sıfır vardı. Bu sefer için uyuşturucuya veda etmesi gerekecekti...

"En azından Killmer' a borçlu değilsin." dedi Carmilla, kılıcı bir kutuya koyup birkaç çalışanı tarafından başka bir yere göndertmişti. "İlk kez böyle detaylı bir şey yapan biri için 5. deneme fena değil. İyi bir silah tüccarı olmak sadece çelikle değil değerli madenlerle de çalışmayı içerir. Bunu yaparken kaybedebileceğin parayı da düşünmelisin."

"Artık tecrübem de olduğuna göre bir dahaki sefere çok daha iyi olacağıma emin olabilirsiniz bayan Carmine!" dedi Alex, en azından bu seferlik ölüm tehlikesi yoktu.

Carmilla çalan telefonuyla beraber dışarı çıktığında Alex etrafı temizlemeye koyuldu. Carmilla düzensizlik ve pislikten nefret ederdi. Telefon görüşmesi bitip Carmilla geri geldiğinde Alex temizlik işini bitmek üzereydi.

"Sana işe başlamadan sorgulaman gereken işler olacağını söylediğim, değil mi?" dedi Carmilla, ellerini arkasına almıştı ve gergin gergin adımlıyordu.

"Evet, efendim." dedi Alex onaylayarak, nereye varmak istediğini pek anlamamıştı.

"Sanırım bu iş onlardan biri." dedi Carmilla iç çekerek. "Lucifer' dı arayan ve silahı cennet için hediye olarak istemiş." Alex şaşkınlığını dile getirmek için söylemek istediği küfrü ağzının içinde tuttu. "O kanatlılar için hiçbir şey yapmak ya da yaptırmak gibi bir niyetim yok, bu yüzden kılıcı senden yok etmeni istiyorum."

"Bunu nasıl yapacağım?" dedi Alex.

"Kılıç Zestial' ın yanına gidiyor," dedi Carmilla.

"Zestial mı?" dedi Alex neşeli bir tonda. Carmilla şaşırmış bir bakış attı, günahkarlar pek Zestial' ın adını duyunca sevinmezlerdi.  Alex hemen gururla konuştu.  "Zestial' ın yardımcısı kız arkadaşım!"

"Bu çok güzel o zaman işin daha kolay olacak." dedi Carmilla küçük, manidar bir gülümsemeyle. "Zestial Rosie' nin yanına, Yamyam kasabasına uğrayacaktı. Lucifer ondan kılıca büyülü yetenekler eklemesini istemişti. Ne olursa olsun Zestial'ın kılıcı büyülemesini engelle. Beni anladın mı?"

Alex başını olumlu anlamda salladı. "Elbette efendim!"

Ardından koşarak Yamyam Kasabasına yol almaya koyuldu.

---

Herkesi en sonunda birbirine bağlamayı planlamıştım ama bazılarınız için birbirine bağlama çok daha çabuk olacakken bazıları için biraz daha uzayacak. Yani hepiniz eşit bölüm sayısına sahip olmayabilirsiniz, o da karakterler - ve ilhamım- ile alakalı.

Cehennem Ayakçıları -Hazbin Hotel Katılımlı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin