SONUÇLAR:
Diğer seçenekleri seçse ne olurdu?
B) Lucifer' ın bir şey yapmayacağına güven ve kolyeyi kırma: Lucifer ona zarar vermezdi. Sanguis Lucifer' ın sevgisini ve güvenini kazanırdı. Lucifer ona bundan sonra hep dürüst davranırdı. Sanguis bir ördek kazanırdı.
C) Killmer ile kendi uğraşsın diye kolyeyi Lucifer' a ver: Lucifer ona zarar vermezdi. Sanguis Lucifer' ın güvenini kazanırdı. Kolye ile çağırma hakkını Sanguis kaybederdi ve o hakkı Lucifer kazanırdı. Lucifer Sanguis' in işine son verirdi.
Seçilen Seçenek: A) Killmer' ın yardım edeceğine güven ve kolyeyi kır
Sonuçlar:
Sanguis Lucifer' ın sevgisini ya da güvenini kazanmadı ama bir nefret de kazanmadı. Lucifer ona nötr.
Sanguis Killmer' ın güvenini ve sevgisini kazandı.
Sanguis'in kolyeyle çağırma hakkı bitti.
----
Sanguis'in ani bir hamleyle kolyenin ipini boynundan çekerek koparttı ve kolyenin taşını duvara vurarak parçaladı. Lucifer' ın yüzünde neşeli bir gülümsme oluştuğunda boynuzlarını ve kuyruğunu geri çekmişti. Artık kızgın değil miydi? Kolye kırılarak bir portal oluşturmuştu, saniyeler içinde portaldan Killmer çıktığında Sanguis Killmer' ın yanına geçti. "Patron bu herif deli!" Portal o sıra kapanmıştı.
"Hey hey, sakin!" dedi Killmer Sanguis' in omzularına elini koyarak. "Ne olduğunu anlatacağım, merak etme." Ardından Lucifer' a döndü. "Lucifer çocuğu korkuttun mu?"
"Ne? Sadece bir şakaydı!" dedi Lucifer gülümserken. "Sanki zarar vermeyeceğimi bilmiyorsun."
"Şaka mı?" dedi Sanguis, işte şimdi şaşkınlığını belli edebilirdi "Dur, siz arkadaş mısınız?"
"Evet." dedi Killmer onaylayarak.
"Geçici ateşkes." dedi Lucifer detayı ekleyerek. "Cennet sorunu ortadan kalkana kadar."
"Ama tüm dedikleriniz?" dedi Sanguis şaşkınca Lucifer' a bakarak. "Sadece rol. Kolyeyi direk kırmanı istesem beni dinlemezdin, benim de aklıma korkutmak geldi."
"Onun yerine konuşarak çözseydin ya, kuş beyin." dedi Killmer homurdanarak. "Sanguis konuşmaya en uygun kişi!"
"Doğru! Genelde işe yarmadığından pas geçmiştim." dedi Lucifer umursamazca. "Şimdi kılıç konusuna dönelim!"
"Kılıç?" dedi Sanguis. "Ne kılıcı?
"Carmine' dan benim için bir kılıç yapmasını istedi Lucifer." dedi Killmer iç çekerek . "Ama o konuda işler biraz karıştı. Carmine cennet için dediğinden Zestial' a durması için haber gönderdi. Zestial öfkelendi ama şimdilik sakin duruyor. James ise Alastor ile olan muhabbetten kılıcın benim için olduğunu biliyor ama muhtemelen ona söylediğin yalan yüzünden beni öldüreceğini sanıyor."
"Tam da plana uygun!" dedi Lucifer keyilfle.
"Tüm bu kaostan ne çıkacak?" dedi Sanguis merakla.
"Onu ben de bilmiyorum." dedi Killmer Lucifer' a dönerek. "Planın detayı ne Lucifer?"
"Zestial' a cennet için sahibini öldüren bir kılıç yaptırmak!" dedi Lucifer. "Yalan söylemedim. Cidden amaç bu. Sadece eksik bilgi verdim."
"Nasıl?" dedi Killmer ve Sanguis merakla.
"Kılıç Killmer için. Ama bunu derken 'eski sevgilisi' demeyi unuttum." dedi Luci kıkırdayarak. "O piçin kılıcı tutmasını sağlasan yeterli olacak. Zestial onu muhtemelen benim tutmam için kötü bir şekilde büyüleyecek ve ta da! Elias' a olacak tüm olan! Cennet sürekli bizi izliyor ve bu malikane dışında güvenli bir kısım yok ve Killmer direk buraya gelse çok şüphe çekerdi. Biz de bu yöntemi bulduk."
"Bir an cidden kötü olduğunuzu düşünmüştüm..." dedi Sanguis. Arada o kaynamıştı sadece...
"Öyleyim! Ama cennete karşı" dedi Lucifer neşeli bir şekilde. Killmer' ın onu serrtçe dirseği ile dürtmesiyle ekledi. "Ve korkutma için özür dilerim... Komik olur diye düşünmüştüm."
"Komedi anlayışınız ne kadar da birine benzer." dedi Sanguis. Ama "Radyo Şeytanı" olarak cümleyi tamamlamadı. Dersini almıştı!
Killmer: O zaman ben yamyam kasabasına geri dönüyorum, siz de sonra gelmeyi unutmayın. Ramsey'i izlemeye devam etmeliyim!" dedi Killmer ve Lucifer' ın açtığı portaldan geçerek geri gitti. Sanguis arkasından bakmıştı öylece.
"Şey... Çay ister misin?" dedi Lucifer gergince.
"Patlayan ördekler ne için?" dedi Sanguis merakla.
"Killmer içindi ama kendimi kaptırıp siparişten çok yaptım..." dedi Lucifer.
Arada tuhaf bir sessizlik oluşu.
"Peki kahve?"
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennem Ayakçıları -Hazbin Hotel Katılımlı-
Fanfiction-Hazbin Hotel Katılımlı Kitap- Katılım Durumu: KAPALI ❌ Kapak logosu: ChatGPT Cehenneme hoş geldin, seni şanlı günahkar! Evet, şanslı diyorum çünkü tebrikler, artık bir işin var! Sevi...