Ч6 - Практика на мечах? Ви маєте на увазі *вправи*? Дякую, але ні, дякую...

5 2 0
                                    


Ех, до якого рівня я зараз належу?
Коли Вень Чжіхао прокинувся, він побачив, що його дихання все ще рівне, ці тече всередину і виходить, як хвилі на пляжі.
Стук-стук-стук! «Учень, вставай!»
Вень Чжіхао здригнувся, його серцебиття прискорилося через вкорінену реакцію на команди.
...Почекай, навіщо йому все-таки слухати? Вень Чжіхао напружено видихнув. Він підвівся, поклав усе у свій просторовий склад і спокійно відчинив двері.
Чжан Ву був культиватором Золотого Ядра на ранній стадії, одягненим у золоті мантії внутрішнього учня. Його обличчя було темним від роздратування, очі блимали з огидою до скуйовдженої зовнішності Вень Чжіхао. «Настав час ранкової практики на мечах. Не відкладайте це для всіх інших!»
Думка про те, щоб помахати мечем і виконувати вправи, викликала у Вень Чжіхао втому. «А що, якщо я замість цього захочу стати культиватором талісманів?»
Пам’ять первісного власника смутно згадувала про талісмани, і Вень Чжіхао також читав кілька романів про культиваторів талісманів. Він цілком міг зробити це замість того, тому що йому потрібно було лише сісти й малювати! Було набагато менше поту, набагато більше підходило для такого програміста, як Вень Чжіхао.
Обличчя Чжан Ву змінилося від роздратування до гніву. «Припиніть виправдовуватися! Шиді, забирайся зараз же! Ти дивишся на Секту зверхньо??"
Ці навколо Чжан Ву коливалася, як гострі уколи.
Вень Чжіхао трохи скривився. «Добре, добре, перестань кричати». Я тобі побалуюся , — подумав він собі. Незважаючи на те, що Чжан Ву мав вигляд такого ж віку, як Вень Чжіхао, але можливо, давні часи зробили людей більш злими та молодими?
«Добре!» — сказав Чжан Ву ще зліше. Він повернувся і швидко пішов. Вень Чжіхао пішов за ним, помірно думаючи, чи Чжан Ву через свій гнів піде на це сумнозвісне відхилення ці. А може, це була просто природа Чжан Ву, а не серцевий демон.
Територія навчання учнів зовнішньої секти з використанням меча була поблизу зовнішніх частин секти Золотого Сонця, відносно поблизу зовнішнього поля битви. Саме поле являло собою велику мощену площу, обведену з боків будівлями. Учні в тьмяно-жовтих мантіях стояли акуратними рядами з мечами в руках, і багато з них дивилися на Вень Чжіхао неприхильно. Ніщо з цього не зробило Вень Чжіхао більш схильним до ідеї практики меча.
«Ставайте в чергу!» Чжан Ву сказав.
Ах, лайно . «Ех, шисюн, я забув свій меч», — зрозумів Вень Чжіхао. Він забув забрати його, коли програв той бій під час внутрішньосектного змагання.
Очі Чжан Ву почервоніли від гніву. «Ти забув свій меч? Що ти за культиватор???»
«...Я залишив його на бойовому полі, я швидко повернуся».
Око Чжан Ву здригнулося. «Поспішай!»
Поважаючи внутрішній спокій Чжан Ву, Вень Чжіхао швидко пішов до зовнішнього поля битви. Була учениця внутрішньої секти на ім'я Цянь Цзяжуй, яка відповідала за все, і коли вона почула про забутий меч Вен Чжіхао, її обличчя набуло огидного виразу.
«Так, я точно знаю, де твій меч. Ти, із сотень учнів зовнішньої секти, був єдиним, хто забув свій меч».
Вень Чжіхао збентежено посміхнувся. «Цей молодший учень потурбував вас».
Учениця внутрішньої секти передала йому меч, і він повернувся до тренувального поля.
Чжан Ву вже почав
з основних форм. Від яскравого світла на полі Вень Чжіхао зрозумів повідомлення. Він став позаду й зайняв позицію.



________________________________________
Вень Чжіхао : Діти (Чжан Ву) сьогодні такі напружені. Краще не напружувати їх, це погано позначиться на їхньому розвитку ╮( ˘_˘ )╭

Дао солоної рибиWhere stories live. Discover now