Ч17 - Схід сонця, який приходить кожен день, напевно

4 2 0
                                    

Вень Чжіхао прокинувся від звуку руху. Він позіхнув, розплющивши одне око. Небо тільки починало забарвлюватися, а Сунь Фую вже стояв на іншому боці галявини, відпрацьовуючи деякі стандартні форми меча.

Такий відданий .

Вень Чжіхао коротко привітався з ним, а потім ліниво пішов до струмка, щоб умити обличчя.

Коли він повернувся, він поклав усю постільну білизну тощо назад у своє просторове кільце та вигукнув: «Сунь шіді, ти хочеш побачити схід сонця зі мною?» Ми можемо піднятися на гору ще трохи, висока точка огляду є ключовою».

Сунь Фую негайно зупинився і поспішив до Вень Чжіхао.

«У нас є час прогулятися», — сказав Вень Чжіхао, проводжаючи його. Після багатьох днів, проведених тут, Вень Чжіхао був досить знайомий зі своїм оточенням. На диво, тьмяне, але світліше небо виявилося достатньо для нього, щоб побачити та орієнтуватися. «Ти добре спав?»

Сунь Фую кивнув. «Так, Вень шісюн».

«Хороший сон — це початок гарного дня», — сказав Вень Чжіхао знаючим тоном. Коли Сунь Фую знову серйозно кивнув, Вень Чжіхао не зміг не посміхнутися. «Сподіваюся, ти не віриш усьому, що говорять інші люди», — дражнив він.

«Ні», — сказав Сунь Фую, злегка надуваючи щоку від обурення. «Я сам можу судити, хто хороший, а хто поганий».

«Дуже добре», — похвалив Вень Чжіхао. «Продовжуйте наполегливо працювати».

Невдовзі вони виринули на галявину скелі. Це було не на вершині гір, але все одно було далеко над рівнинним лісом внизу.

Вень Чжіхао знову дістав постільну білизну, щоб використовувати її як ковдру для пікніка, і сів, розставивши ноги. Він поплескав простір поруч із собою. «Давай , сонце ще встає».

Сунь Фую обережно сів, акуратно схрестивши ноги.

Вень Чжіхао ледь помітно посміхнувся і подивився на горизонт і рожеве сяюче небо. Біль у грудях трохи вщух. Справді, було приємніше мати когось, хто побачить з ним схід сонця.

Сунь Фую, однак, потайки поглядав на Вен Чжіхао. Що ми тут робимо? Чи є щось, що Вень-шісюн хоче, щоб я побачив? Сунь Фую з нетерпінням стежив за поглядом Вень Чжіхао, але там був лише горизонт, усипаний верхівками дерев і вершинами будівель, і світліше небо, яке провіщало новий день. Їм доведеться вчасно повернутися до ранкової практики з меча. Сунь Фую ще не зможе перемогти Ву Цінцін, але незабаром він це зробить .

Дао солоної рибиWhere stories live. Discover now