Ч12 - Мокра вода стікала йому по спині...

4 2 0
                                    

Сонячне світло пробивалося крізь листя, кидаючи плями на поверхню води. Від гарячих джерел піднімався теплий туман. Почулося булькання води, що виливалася в басейн. Купи одягу безладно скидалися на поверхню сухого каменю. Зі спини було видно, що постать біля води була голою, поки він не спустився у воду, приховуючи широкі плечі та тонку спину. Довге чорне волосся пливло по поверхні води.

Чоловік занурив голову під воду і знову піднявся, скидаючи краплі гарячої води. Він тихо зітхнув і притулився до басейну. Вода стікала йому по обличчю, вії потемніли від вологи.

Вень Чжіхао влаштувався в зручному положенні в гарячих джерелах.

Поверхні та підлога гарячого джерела були досить гладкими та рівними. Ймовірно, його створила людина, але поруч нікого не було. Вень Чжіхао перевірив — інакше, як він міг бути досить сміливим, щоб увійти голим?

Гаряча вода була наче теплі обійми, змиваючи бруд останніх кількох днів; будь-які домішки, здавалося, просто розчинилися.

Насправді Вень Чжіхао був на цій відлюдній горі вже кілька днів. Його «дрімота» виявилася довшою, ніж очікувалося, і він не прокидався, поки на його обличчя не сідали якісь допитливі пташки і намагалися наступного (?) дня клюнути волосся. Тепер він міг зрозуміти, чому і як люди, які займаються культивуванням, можуть так довго усамітнюватися. Напевно, спали по десять днів. У всякому разі, оскільки культиватори живуть довше за смертних, десять днів — це ніщо.

Наступні дні він провів, досліджуючи територію пішки та на мечі, дрімаючи, коли йому заманеться, сидячи на соковитій траві, на високих гілках дерев, на своєму мечі та покушуючи булочки на пару, які зберігалися в теплі у його просторовому кільці.

Сидячи/плаваючи в гарячому басейні, розум Вень Чжіхао легко ковзнув у думки.

Наприклад, що робити, коли він повернеться в секту.

З інедією йому не доводилося часто їсти, що скорочувало витрати на харчування. Але якщо він хотів залишитися в Секті, йому потрібно було якось зробити свій внесок або потренуватися, щоб зробити внесок у майбутньому. Оскільки він не хотів бути культиватором мечів, Вень Чжіхао мав подумати про те, що йому потрібно зробити мінімум, щоб жити невимушено.

Вень Чжіхао схилив голову назад у гарячу воду. Відчуття довгого мокрого волосся було кумедним. Також мала бути якась магія, яка не давала йому заплутатися.

Дао солоної рибиWhere stories live. Discover now