Ч19 - Оооо, ти в біді~....?

4 2 0
                                    


Після кількох днів відпочинку в лісі, допомоги перенести пораненого незнайомця, одягненого в чорне, назад до найближчого міста смертних і допомаги неписьменній людині прочитати листа в цьому місті, Вень Чжіхао нарешті повернувся до секти Золотого Сонця.

Побачивши все повсякденне життя інших, а також терапію на природі, Вень Чжіхао зняв стрес. Його ці знову заспокоїлася. Він вирішив повернутися до бібліотеки зовнішньої секти та знайти щось цікаве, щоб дізнатися. Вень Чжіхао начебто пропустив довгі пошуки в кролячій норі в онлайн-енциклопедіях. Зрештою, він весь час не міг спати .

На жаль, перш ніж він увійшов до бібліотеки, Чжан Ву підстеріг його.

«Ти! Учень Вень Чжіхао!» Чжан Ву схопив його за руку. «Пропускаючи обов'язкову ранкову практику, ви хочете, щоб вас вигнали з Секти?!! Я веду вас до Старійшин!»

«Чжан шісюн, я йшов до бібліотеки...»

«Припини базікати!» Обличчя Чжан Ву було важким від досади.

Вень Чжіхао потиснув захоплену руку. «Тоді я слухняно піду за Чжан Шісюном, не потрібно тягнути мене, як злочинця».

Вираз Чжан Ву погіршився, але принаймні він відпустив руку Вень Чжіхао.

Старійшини мали приміщення в центрі Секти Золотого Сонця, у найвеличнішому комплексі будівель. Чжан Ву привів його до приймальні старійшин. Учень внутрішньої секти стояв біля вхідних дверей до Залу, і лише після того, як попередня група пішла, він дозволив Чжан Ву та Вень Чжіхао увійти.

Вень Чжіхао з цікавістю оглянув зал. Тут ці була надзвичайно щільна, майже задушлива. Він хотів прикрити ніс і рот рукавом, щоб фільтрувати ці, але це було б неввічливо.

Зал був темно-червоного й золотого кольорів і наповнений складними візерунками, які випромінювали силу. У передній частині Зали сиділи п'ятеро Старійшин, четверо на одному рівні й один піднесений. Усі вони були одягнені в золоті мантії, які буквально сяяли ці. В основному було два типи старійшин: троє з них мали сиве волосся (двоє з білими розпущеними бородами) і загалом виглядали дуже старими; у той час як двоє інших виглядали надзвичайно молодими, хоча їхні надто серйозні вирази обличчя видавали їхній вік.

«Цей учень вітає Старійшин», — сказав Чжан Ву.

Вень Чжіхао поспішив повторити його, глибоко вклонившись.

Дао солоної рибиWhere stories live. Discover now