19. "BATAKLIKTA AÇAN ÇİÇEK"

4.5K 1.1K 1.6K
                                    

Bölüm şarkıları:
Böyleyken Böyle, Alıştım Üzülmeye
Bekir Karahan & Alperen Tıkır, Ressamın Şarkısı
Sena Şener & Tuna Kiremitçi, Birden Geldin Aklıma

🏀•

Dorukhan Falay:

Ablam: Uçaktan inince yaz, otele yerleşince ara. Unutma. İyi yolculuklar, öptüm.

Uçaktan indikten sonra internetimi açmamla birlikte telefonuma düşen ilk mesajdı. Doğrusu, bu her zaman tek mesaj olurdu. Aynı kelimeler, aynı cümle dizimi, aynı iyi dilek ve aynı bitiriş. Ablamın her seferinde duygulandığını belli etmemek için kullandığı daimi mesaj kalıbı.

Bugüne dek her zaman böyleydi. Bir tek o düşünür, bir tek o yazardı.

Sonra arka arkaya bildirimler sıralanmaya başladı. Mesajlar belirip alta doğru ilerledikçe gülümsedim. Feza'nın ismi bile bunu bana yaptırmaya yeterdi. İçeriğini henüz bilmediğim mesajlar bildirim ekranında aşağı doğru kayarken yalnızca yolun ortasında durup ekranı izledim. Sevilmenin neye benzediğini hissetmek için birkaç saniyelik zaman ayırdım kendime.

Falez: Biliyor musun Jess'in annesiyle lafladık. Harika bir kadınmış. Jess sana bildiğin yanık bu arada. Sürekli bana seni anlattı, galiba yeni tanışmışsınız ama çok sevmiş seni. Öyle söyledi.

Falez: Maria yenge ne öyle yalnız? Maşallah gerçekten. Mateo Mora kolay kolay yaşlanmaz bu aileyle ben sana söyleyeyim. Bayıldım Doruk, bayıldım.

Falez: Maria modellik yapıyormuş anne olmadan önce??? O KADAR GÜZEL BİR KADIN Kİ. Nasıl tanıştıklarını biliyor musun? Ben sormaya çekindim.

Falez: Aaa sen uçaktasın, bunları şu an görmeyeceksin.

Falez: Kendi kendime konuşuyorum yani olsun ne yapalım okursun bir ara

Falez: Havaalanından çıktım bu arada. Maria abla beni arabayla metrobüse yakın bir yere kadar bıraktı. Jess kucağımdan inmedi biliyor musun? Allah'ım inanılmaz tatlı bir aile. Biraz Türkçe de öğrenmişler ama genellikle İngilizce konuştuk. Jess bana sürekli seninle ilgili sorular sordu. En sevdiğin rengi merak ediyormuş. Bilmemem çok kötü.

Falez: Neyse sen kendine dikkat et. İtalya bu aylarda çok soğuk oluyormuş. Sıkı giyinmeyi unutma, antrenmandan sonra da buz gibi su içme sakın.

Falez: Bir de zaman bulabilirsen bana magnet alabilir misin? Visal'in buzdolabına yapıştırırım. Benim gideceğim yok belli ki. Parasını ödeyebilirim ya da ödemeyi kekle de yapabilirim, nasıl istersen.

Falez: Çok konuştum, şimdi Visal'e girmek üzereyim. İnince yaz olur mu? Aklım kalır.

Dudaklarımı birbirine bastırırken engel olamadığım bir içgüdüyle profil fotoğrafının üzerine tıkladım. Yüzünün yakından çekildiği, inanılmaz içten bir şekilde güldüğü, güneşin doğudan değil de onun dudaklarından doğduğunu bana düşündüren muazzam bir fotoğrafı vardı orada.

Hayatım boyunca birçok şeye takıntılı olmuştum. Başarıya, hırsa, bazen kupalara, bazen en iyisi olmaya ve bazen de her şeyden kaçmaya. Hayatımın bu döneminde ise yepyeni bir takıntım vardı. Onun gülümsemesine fena halde kafayı takmış durumdaydım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 2 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DÖRT ÇEYREKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin