Se-lam-lar!
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.
Sınav haftam nasıl geçti, hiçbir fikrim yok çünkü burayı cumartesi günü yazıyorum şwkdşwmd
AY BEN ÇOK ÖZLEMİŞİM
Bu bölümde dahil, ileriki bölümlerde aşık bir Barın Alp okuyacağınızı duyurayım.
SINIR 130 OY 130 YORUM
Ig: eliffbulu/ isimsizkunyem
Tiktok: elifleyasamBölüm şarkısı:
Sertab Erener - İncelikler Yüzünden
Seksendört - Ölürüm Hasretinle
Berk Baysal - Yaralarını Ben Sarayım
Nazende Sevdiğim
Leyla
Bölümleri okurken dinlemeniz için bir playlist hazırladım. Dilediğiniz gibi şarkı ekleyebilirsiniz. Linki Instagram hesabım ve WhatsApp kanalımda paylaştım. Oradan ulaşabilirsiniz.Fotoğraf;
🎀
Feda etmek, herkes yapamazdı. Birileri yaşasın diye, birileri rahat uyusun diye feda etmeyi...
Babam hep, kalp acı kadardır, acı çektikçe kalbini hissedersin, derdi.
Ben acımı sayamıyordum artık, kalbim ne kadar var baba? Ben kalbimi hissedemiyorum.Bedenim buz gibiydi sanki, soğuk olduğunu hissediyordum. Yumuşak bir yerde uzandığımı başımı kıpırdamaya çalıştığımda anladım. Gözlerim yavaşça aralandı. En son neredeydim?
Barın Alp'in kollarında.
Etrafına şaşkınlık içinde bakarken bir hışırtı sesi geldi. Sağıma döndüğümde Barın'ın yanımda olduğunu fark ettim. "Elfida," dedi. Sesi en son duyduğum gibi kaygılıydı. "Ben," dedim dudaklarımı hareket ettirmeye çalışarak.
Kulaklarıma kendi sesim doldu, bağırış çağırışlarım, baba diye yalvarışım ve en son Barın'ın kollarına yığılışım.
"Babam," dedim hızla. Dirseklerimden destek alarak oturmaya çalıştığımda Barın omuzlarımdan bana yardımcı olup daha az hareket etmemi sağladı. "Şşh, sakin." Dedi. "Sakin ol."
Neye sakin olacaktım? Babamı görmüştüm, gerçek değildi. Babamı görmem değil onun gerçek olmaması sorundu.
Delirmiş olabilir miydim? Yıllar önce ölen babamı görecek, ona yalvaracak kadar delirmiş olabilir miydim?
Nasıl olmuştu bu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSİMSİZ KÜNYEM
Novela JuvenilÖldüğünde, mezar taşına adı bile yazılmayacak olanlardık. Biz; İsimsizlerdik. 🔗🇹🇷🤍 *İsimsiz Künyem adında ve kurgusunda yazılan tek kitaptır. Kopyalanması durumunda işlem başlatılacaktır.* Askeri kurgudur.