27: Berubah Hati

953 11 3
                                    

Sampai detik itu, aku terfikir terlalu banyak perkara yang harus aku sembunyikan dari Mimi, aku juga risau kerana sekarang aku terpaksa meletakkan kepercayaan kepada abang Rosli, dan berharap dia akan memegang janjinya.

"Sambung la lagi........" Mimi mendesak aku.

"..mm, kat mana tadi eh...?"

"..dia start romen kau.." jawab Mimi dengan pantas.

".. oh..iya kau..., aku pusing aje dia romen aku.., bila tangan dia dah masuk dalam baju aku, gosok belakang aku, aku pun dah stim dah masa tu.., aku peluk leher dia layan bibir dia sampai aku dah tak larat nak diri. Dia bawak aku duduk kat sofa.., raba aku.., aku dah rebah dah masa tu biar aje dia bukak baju aku, seluar aku semua sampai abis semua..."

Mimi hanya terdiam mendengar cerita aku, matanya sudah kuyu dan berair..

"..tapi betul lah macam kau cakap Mi....."

"..apa..?"

"..tangan dia memang halus, macam tangan perempuan.., bila dia sentuh tetek aku ni.., aku tak tahan dah, rasa air aku meleleh banyak dah masa tu.."

".. tapi kau tau tak.., aku mintak kat dia jangan main aku, aku kata nak buat apa, buat lah.., tapi aku tak nak dia masuk batang..."

"..kenapa..?"

"..entah lah.., tiba-tiba aku takut pulak.."

"..abis dia kata apa..?"

"..dia kata dia pun tak kisah kalau aku tak bagi dia masukan.., tu yang aku respect dia tu.....

....tapi last-last aku bagi jugak...."

"..kau bagi..?"

"..mm..bagi la..."

"..sakit tak..."

"..memang la sakit.... sakit campur sedap.." kata ku sambil tergelak.

Aku terdiam.., begitu juga Mimi..., dia kelihatan gelisah ketika itu, mengepit pehanya lalu mengubah cara duduk di rumput itu.

"..mula-mula aku terpancut tu.., dia main pakai jari aje..., bila dah kali kedua, kali ke tiga tu, aku nak rasa pulak dia masukkan batang dia....."

"..kali kedua, ketiga...?, .... berapa kali kau main...?"

"..entah lah..., sampai pagi tu, aku rasa lima, enam kali, ada kot...."

"..sampai pagi..?, ...engkau tidur rumah dia ke..?"

"..mm.., tapi tak tido pun.., lepas main.., baring aje peluk-peluk, kiss-kiss.., bila dia stim lagi, main lagi.., bila dia stim lagi, main lagi..., sempat rehat kejap pergi makan, sebab dia lapar.., pergi kedai mamak, ...balik tu, mengadap tv kejap, lepas tu, main lagi.." kataku sambil ketawa.

"..woo.. gila kau.., aku pun tak pernah tido rumah dia kau tau tak..., abis mak kau tak call ke, kau tak balik..?"

"..ada call, aku cakap aku tido Bukit Gasing..."

Mimi ternganga mendengar cerita aku..

"..dia tak suruh kau hisap batang dia ke..." tanya Mimi pula.

"..apa tak ada pulak..., mula-mula tu dia dah pancut dalam mulut aku, kau tau tak.., lepas aku bagi masuk batang tu, dia pancut pulak dalam pepek aku..."

"..kau biar dia pancut dalam...?" tanya Mimi dengan hairan.

"..ya.., aku tak kisah, sebab petang tu aku dah rasa dah, aku dah nak period.., aku biar aje lah dia pancut dalam.., apa yang kau cerita kau pernah buat, semua aku buat, kau tau tak...." kata ku sambil ketawa.

Empat BelasWhere stories live. Discover now