08: Refleksi itu

2.8K 9 0
                                    

"Hey budak sundal ! Apa kau buat di sini !" refleksi itu bertanya dari dalam cermin besar bilik air. 

"Suka hati aku lah..., "jerit hatiku, hampir saja menghempas pintu.

Pak Lang sedang menarik langsir. Aku menghampirinya, Pak Lang segera merangkul pinggang ku, aku menyembamkan muka ku ke dadanya dan melepaskan nafas panjang.

Pak Lang mengangkat dagu ku dan mengucup bibirku. Aku menyambut dengan nafas yang tersekat-sekat, lutut ku sudah lemah, aku berpaut di leher Pak Lang. Tangannya sudah meyelusup masuk ke dalam baju ku, dia menanggalkan cangkuk bra ku, kemudian menanggalkan butang kemeja ku di dada lalu meluncurkan baju dan bra melepaskan kepala ku.  

Aku merapatkan tubuh ku lagi mengharapkan kehangatan. Di perut ku terasa bonjolan batangnya. Aku membuka buckle tali-pinggangnya dan membuka zip seluarnya. Tanganku segera menyeluk ke dalam spendernya, mengeluarkan batang hangat yang sangat aku rindukan itu. 

Aku melutut dan menggunakan batang itu untuk membelai pipiku dengan kehangatannya. Sesekali aku membuka mata melihat reaksi Pak Lang, mulut Pak Lang terbuka, matanya layu merenung aku, tangannya membelai rambut ku. Pak Lang menyorong batangnya, mengeselkan ke muka ku. Aku tahu dia mengharapkan aku mengolom telurnya, atau menjilat batangnya dari pangkal hingga ke kepala, atau menghisap batangnya dalam-dalam. 

Sambil melutut itu, aku melakukan semuanya seperti yang dia harapkan. Aku dapat merasakan batangnya berdenyut-denyut cuba menahan dari terpancut.

Aku segera melepaskan batang Pak Lang, aku bangun dan perlahan-lahan melurutkan seluar ku pula sambil merenung reaksi Pak Lang yang sudah seperti orang dahaga di padang pasir. Aku mahu menguasai permainan hari itu. Aku tidak mahu batang itu terpancut sebelum meneroka lubang faraj ku. 

Aku merebahkan diri di katil dan menjarakkan kaki ku perlahan-lahan. Aku mengangkat sedikit punggung ku menyerlahkan tembam tundun pantatku. Aku mengusap-usap bulu pantatku dengan jari sambil mengeluhkan rintihan manja. Aku mahu melihat Pak Lang menerkam dan meratah tubuh ku seperti harimau kelaparan. 

Tapi dia hanya berdiri memerhati tingkah laku ku sambil mengurut-urut batangnya yang sudah terpacak ke arah ku. Dadanya kelihatan turun naik seperti pendekar yang sudah berang, menunggu saat untuk menyerang. Matanya merenung tajam ke arah pantat ku. Aku meluaskan lagi kangkang ku, cuba menunjukkan belahan merah yang sudah dibasahi lendir air mazi ku.

Namun Pak Lang perlahan-lahan menghampiri ku, dia naik ke atas katil di antara kedua kaki ku. Kemudian Pak Lang bersujud menyembamkan mukanya ke pantat ku. Aku melepaskan keluhan.....Lidahnya mula beraksi, Aku terasa dia mula menjilat dari bawah, naik ke atas, membelah pantatku hingga ke pusat. Kemudian hujung lidahnya meraba-raba lagi mencari biji kelentit ku, lalu di sedutnya. 

"Owh.......Owhhhh.......mmmm...., sedap sayanggg............" aku merintih. Aku mengangkat punggung ku setinggi yang boleh bila dia cuba membenamkan lidahnya ke dalam faraj ku.

"Nak batang sayang...... masukkan batang sayang.......... "rayu ku. Aku tidak mahu mencapai klimaks sebelum lubang faraj ku menerima henjutan padu dari batang Pak Lang. Pak Lang menjilat lagi dari bawah naik ke atas ke pusat dan terus ke puting tetek. Aku mengelupar kenikmatan.

Akhirnya kepala batang itu menghampiri lubang pantat ku. Aku mengangkat sedikit punggung ku dan meluaskan kangkang, memudahkan ia meluncur masuk.

"Owh.......Owhhhh.......mmm............." walaupun sudah banyak kali batang itu masuk, aku masih lagi terasa kepedihannya, namun kenikmatan yang batang itu berikan mengatasi segalanya......

Pak Lang memulakan hayunannya.

"Arhh........."

"Arhh........."

"Arhh........."

"Arhhhhhhh.....oh sayanggggg...." hayunannya perlahan, tapi padu dan dalam.

Beberapa ketika kemudian, Pak Lang membalikkan badan ku dan mengangkat punggung ku hingga aku menungging. Pak mencengkam pinggang ku lalu menujahkan batangnya dari belakang. Dia menghayun lagi..

"Owhhhhh......." setiap kali dia menekan, aku meraung. Terasa tujahannya jauh lebih dalam.

"Owhhhhh......."

"Owhhhhh......."

"Owhhhhh......."

"Owhhhhh......."

"Owhhhhh......."

Bila Pak Lang mencabut batangnya, ia di selaputi darah. Aku menjadi panik melihat darah itu. Aku berbaring semula.

"Hmm... bila Ziela period? " tanya Pak Lang. Aku yang masih tercungap-cungap lantas berkerut cuba mengingatkan kali terakhir period.

"Hampir nak datang rasanya....." jawab ku.

"Tak apa, jangan risau..." kata Pak Lang. Dia kembali memeluk ku, kali ini kaki aku diangkat hingga ke bahunya lalu memasukkan semula batangnya, ia meluncur dengan mudah. Pak Lang mula menghayun lagi berulang kali. Bermula dengan perlahan tetapi semakin laju dan dalam. Tangan ku kembali mencengkam bantal sambil merintih dan meraung.

Aku cuba melihat reaksi Pak Lang, wajahnya tegang, matanya tajam melihat ku meronta-ronta menerima tujahan batangnya. Setiap jalur uratnya timbul, dia seperti kepuasan melihat aku yang  tersiksa oleh kenikmatan itu.

Pap..., pap..., pap...., pap..., pap...., pap..., pap...., pap..., pap...., 

Bunyi tamparan peha Pak Lang ke peha ku setiap kali dia menghentak, semakin lama semakin kuat.

Raungan ku tiba-tiba terhenti, seluruh tubuh ku seperti terkena renjatan elektrik, aku terkujat-kujat bila klimaks ku tiba. Pantat ku mengemut-ngemut batang Pak Lang yang sedang mengganas itu. Melihat tubuh ku yang terkejung itu, Pak Lang menghentak dalam-dalam buat kali terakhir lalu memancutkan air maninya di dalam pantat ku. Pancutan hangat yang tajam dan bertubi-tubi itu membuat aku bertambah sasau. Aku melepaskan raungan yang panjang. Tangan ku mencengkam dengan kuat lengan Pak Lang....... 

.....beberapa ketika kemudian, Pak Lang rebah disebelah ku. Dia mengucup pipi ku dan mengusap-usap rambut ku, cuba menenangkan aku. Aku sudah tidak berdaya memberi respon, nyawa ku seperti sudah terbang keluar dari tubuh ku... 

Batang Pak Lang masih terendam di dalam pantat ku. Hanya denyutan-denyutan lemah yang aku rasakan. 

Pak Lang bangun dan mencabut batangnya perlahan-lahan. Banyak darah dan lendir mengalir keluar dari pantat ku. 

Aku perasan Pak Lang mencari tisu di bilik itu. Aku sudah tidak berdaya membuka mata.

Aku perasan Abang Rosli sedang bersandar di sofa, dia sudah tidak berpakaian. Mimi duduk di atas Abang Rosli, Mimi juga sudah tidak berpakaian. Mimi mengoyang-goyangkan punggungnya sambil mengeluh. Abang Rosli menghisap puting tetek Mimi hingga akhirnya mereka juga rebah di sofa apartmen itu.

Bila aku sedar, langsir sudah terbuka. Langit di luar sudah gelap, ruang udara Kuala Lumpur sudah diterangi dengan lampu-lampu yang berbagai warna.

Pak Lang tiada di katil, aku dengar bunyi air, aku tahu Pak Lang sedang mandi. Aku menolak pintu bilik air melihat Pak Lang. Dia tersenyum melihat aku. Aku mendekati Pak Lang dan turut mandi di bawah pancuran air panas itu. Dia mengurut-urut belakang ku dengan krim mandi. 

Aku menunjukkan kesan-kesan lovebite di dada dan pantat ku kepada Pak Lang. Dia hanya tersenyum. Giliran aku pula menggosok batang Pak Lang dengan krim mandi, sengaja aku buat batang Pak Lang keras, lalu meminta dia menyetubuhi ku lagi di dalam bathtub itu. Pak  Lang dengan senang hati menunaikan permintaan ku. Aku menongkatkan tangan di dinding dan menonggekkan punggung ku ke arahnya. Pak Lang memegang pinggang ku dan memasukkan batangnya dari belakang dan menghenjut hingga aku puas, kemudian dia memancutkan lagi air maninya kedalam lubang faraj aku.

"Puas ke hati kau sundal! " tanya refleksi itu. 

"Ya aku puas...." jawab ku bangga.

Empat BelasWhere stories live. Discover now