06: Akhirnya..

3.4K 11 0
                                    


Pak Lang memelukku dari belakang. Aku hanya melepaskan keluhan lemah bila tangannya mengurut bahu dan perut ku, mataku mula terasa berat dan berair. Aku benar-benar merasa rindu dengan pelukan Pak Lang. Dia memberikan kucupan demi kucupan di tengkuk dan leher ku.

Pak Lang melepaskan aku untuk menutup langsir tingkap cermin besar itu. Aku meminta izin untuk ke bilik air seketika. Masuk ke bilik air aku di sambut oleh sebuah cermin besar, aku memerhati wajah ku yang sudah kusut masai, tudungku sudah senget dan berkedutan. Aku menanggalkannya dan menguraikan rambut ku. Aku mencuci muka ku yang masih terasa hangat.

"Apa yang engkau buat di sini Ziela? " refleksi diriku seolah-olah bertanya dari dalam cermin besar itu. Fikiranku tidak senang dengan pertanyaan itu. Selepas membuang air dan mencuci dengan bersih, aku renung lagi mata ku di cermin itu lalu keluar.

Suasana sudah bertukar menjadi seperti malam bila langsir tertutup rapat. Hanya beberapa lampu kecil yang menyala. Pak Lang sudah berbaring di katil besar itu, dia menunggu ku dengan tenang.

Di dalam cahaya samar-samar itu, aku menanggalkan butang kemeja labuh yang ku pakai itu satu demi satu. Baju itu aku sangkutkan kemas-kemas di kerusi. Aku membuka zip seluar jeans ku lalu melurutkannya. Seluar itu juga aku sangkut kemas-kemas.

Aku merenung Pak Lang.

"Buka semua, Ziela......" bisik Pak Lang dari katil. Dia hanya merenung gerak-geri ku dengan nafas yang bergelora.

Perlahan-lahan aku menanggalkan bra ku lalu kemudian melurutkan seluar dalam ku. Aku membiarkannya itu di lantai.

Pak Lang menghulurkan tangan menggesa aku merapatinya. Aku naik ke katil dan merebahkan diri di bahu Pak Lang. Kehangatan tubuhnya sungguh melegakan aku yang sudah tidak berbaju itu. Pak Lang mengucup ku lagi sambil mengurut-urut lembut belakang ku. Sekali-sekala bulu roma tubuh ku meremang dengan sentuhan hangat tangan Pak Lang. Pak Lang bangun dan membuka pakaiannya sambil memerhati aku yang sudah pasrah itu.

Seperti selalu Pak Lang akan menghisap puting tetek ku, menjilat lurah pantat ku dan meneroka lubang faraj ku dengan jarinya hingga aku menjadi tidak keruan. Dari hanya mengeluh perlahan, aku mula merengek bila kenikmatan itu meresapi ke seluruh jaringan saraf tubuh ku.

Pak Lang berhenti dan berbaring semula. Aku masih belum puas, aku mahu lagi.. Aku lantas bangun dan naik di atas badan Pak Lang. Aku posisikan belahan pantat ku di atas batang Pak Lang lalu mengayunkan punggung ku perlahan. Aku mengeluh lagi... kenikmatan yang berpanjangan itu melemahkan tubuh ku. Aku merebahkan tubuh ku di dada Pak Lang dan hanya rengekan nikmat yang keluar dari suara ku. Aku belum puas, aku mahu lagi..... Tanganku menekap pipi Pak Lang lantas mengucup bibirnya. Goyangan punggung ku semakin laju..... aku masih belum puas, aku mahu lagi..... 

Aku dekatkan mulutku ke telinga Pak Lang dan berbisik kepadanya..

"Pak Lang.. mainkan Ziela Pak Lang... Ziela nak Pak Lang... Ziela nak Pak Lang main Ziela Pak Lang..... " aku mencurahkan keinginan ku kepada Pak Lang. Aku sudah tidak peduli ayat ku yang berterabur kerana kenikmatan itu. Aku mengeluh lagi seakan-akan mahu menangis... Aku mahu lagi... Pak Lang merenung wajah ku, dia seperti tidak percaya dengan apa yang aku minta... 

"Tak boleh Ziela...... " jawab Pak Lang perlahan. Aku merengek kecewa dengan jawapan Pak Lang, kerana selama ini, memang dia tidak pernah berniat untuk menyetubuhi ku.

Tapi aku belum puas, aku mahu lebih lagi.....

Aku bangun dan merebahkan diri di sebelahnya. Aku mengangkang sedikit kaki ku dan mengangkat dadaku sambil merayu. Aku sudah tidak peduli jika ia akan menyakitkan aku, aku sanggup menerimanya kerana aku masih belum puas, aku mahu lebih lagi..

"Ziela nak rasa Pak Lang main Ziela..... " aku merengek-rengek merayu. Fikiran ku menjadi sasau kerana nafsu ku sudah menguasai tubuh dan akal ku. Kalau Mimi sudah merasa, aku juga ingin merasakannya...... . Tangan ku meramas tetek ku yang sudah terasa sebak dek kenikmatan itu, tapi aku masih belum puas, aku mahu lagi...

" Please........." aku merintih merayu, aku tidak memberi Pak Lang pilihan lain.

Pak Lang bangun perlahan-lahan. Dia masih teragak-agak, nafasnya berombak deras melihat aku.

Pak Lang akhirnya menindih badanku sambil sikunya menongkat berat badannya. Dia mula mengucup leherku, mulutnya mencakup telinga ku, dia memainkan lidahnya di telinga ku. Aku mula kelemasan, aku mengeluh kegelian.

Dalam aku merengek-rengek itu, Pak Lang menekankan batangnya ke lubang faraj ku sedikit demi sedikit.

"Aww...Pak Lang....."

"Pak Langg........."

"Pak Langggg............, Ohh........." 

Pak Lang sudah tidak peduli dengan raungan ku, dia hanya menunaikan permintaan ku...

Dunia ku menjadi gelap seketika menerima kemasukan batangnya...... Sekali sekala hanya terdengar raungan ku di dalam bilik hotel yang sunyi itu....Pak Lang mendayung kian laju membawaku mengembara di lautan asing hingga tubuh ku sudah tidak bermaya, aku cuba membuka mata ku bila merasa perut dan dadaku dihujani dengan lendir yang hangat...

Pada petang yang bersejarah itu, pada usia 16 tahun, aku dengan suka-rela menyerahkan mahkota ku kepada Pak Lang dan aku tidak menyesalinya...

Aku puas.

Empat BelasWhere stories live. Discover now