Kerana terkejut, tangan aku dengan pantas menutup dada ku yang terdedah dengan t-shirt.
Dilla bercakap lagi dengan perkataan yang aku tidak faham, matanya masih tertutup, kemudian dia mengaru-garukan pipinya lalu berpaling posisi tidurnya.
Aku memandang Mimi dengan rasa lega kerana Dilla hanya mengigau. Mimi juga melepaskan nafas lega lalu bangun dan perlahan-lahan menyelimutkan Dilla, dia kemudian menarik sebuah penyidai pakaian dan meletakkannya di antara katil Dilla dan tempat aku berbaring, supaya dia tidak akan dapat melihat apa yang aku dan Mimi lakukan di lantai bilik itu.
Mimi memandang aku sambil ketawa menutup mulut. Matanya sekali lagi melihat Dilla, setelah berpuas-hati dengan keadaan adiknya yang kembali nyenyak, Mimi dengan perlahan menanggalkan t-shirtnya, dan seperti aku, dia juga tidak memakai bra, wajahnya kembali serius memerhati aku ketika dia melurutkan seluarnya perlahan-lahan, mendedahkan seluruh tubuhnya kepada aku.
Keghairahan aku yang tadi terbantut, kembali bangkit bila melihat tetek Mimi yang mekar bulat, dan pantatnya yang berbulu lebat menutupi keseluruhan tundun pantatnya. Tubuh Mimi sudah lengkap membesar sebagai seorang perempuan dewasa.
Aku tidak pernah menduga, hanya dengan menatap tubuh seorang perempuan sejenis aku, boleh juga membangkitkan nafsu seks yang luarbiasa kepada diriku. Aku tahu Mimi juga merasakan perasaan yang sama.
Mimi meramas-ramas perlahan teteknya sambil merenung aku yang masih terbaring.
"..kau pulak bukak Ziela..." minta Mimi dengan suara berbisik, mulutnya terbuka dengan nafas yang perlahan, matanya layu menunggu aku melurutkan seluarku.
Aku mengangkat punggungku sedikit kemudian menanggalkan seluar dan panties ku, Mimi hanya memerhati gerak-geri aku, sebelah tangannya sudah turun, mengosok dengan ghairah ke celah pehanya, nafasnya yang panjang dan turun naik semakin jelas kedengaran.
Aku menghulurkan kedua tangan ku ke arah Mimi.
"..peluk aku Mi, ..cepat.!" kata ku dengan suara yang lemah, meminta dia memeluk ku saat itu juga.
Mimi berbaring semula di sebelah ku, aku lantas memeluk tubuhnya dan mencumbui bibirnya dengan penuh keghairahan.
Mimi berusaha mengesel-geselkan pehanya ke celah kelengkang ku, begitu juga aku. Aku dan Mimi bergomolan dan berguling beberapa kali bertukar posisi, dan ketika aku kembali berada di atas, aku mula menghisap puting teteknya sambil memainkan jari ku di biji kelentit Mimi.
Tubuh Mimi semakin menggelisah, dia menekapkan tangannya ke mulut, berusaha mengawal mulutnya dari bersuara, namun ketika aku mula memasukkan jari ku kedalam farajnya, suaranya terlepas juga.
"..AAHHHHH........." Mimi melepaskan keluhan dengan suara yang agak kuat.
"..Ssshhhhh.........." aku mengingatkan dia supaya tidak bising, tapi aku tau perasaannya ketika itu kerana pantat aku juga sudah berlendiran seperti dia.
Aku dan Mimi menenangkan diri seketika sambil berpelukan, aku merenung matanya sambil mengusap pipinya.
".. aku sayang kau Mi.." bisik ku sambil tersenyum. Mimi membalas senyuman ku lalu mengucup bibir ku.
"..aku pun sayang kau Ziela..." balas Mimi.
Aku dan Mimi kembali berpelukan dengan penuh ghairah, tangan ku meramas-ramas punggungnya sementara dia pula dengan asyik menghisap puting tetek aku.
"..comelnya tetek kau Ziela.." bisik Mimi sambil meneliti dan memicit-micit puting ku yang sedang mengeras itu, membuat aku semakin kelemasan. Mimi kemudian memainkan jarinya di celah pantat aku dan kemudian memasukkan jari hantunya kedalam alur faraj ku.
YOU ARE READING
Empat Belas
RomanceKisah seorang gadis yang melalui detik kekeliruan di dalam hidupnya. Desakan naluri dan nafsu membelah jiwanya menjadi dua personaliti yang bertentangan yang harus mengharungi hidup dengan konfik jiwa yang sukar. Kemampuannya bertahan teruji setiap...