Κεφάλαιο 2°

260 53 6
                                    

--Η μεγαλύτερη πληγή της ανθρωπότητας είναι ο έρωτας... Ο τοξικός, βάναυσος αδυσώπητος έρωτας που δεν υπολογίζει τίποτα στο πέρασμα του...--

Λύκειο Σιζαρ Τσάβεζ
Ντιτρόιτ, Μίτσιγκαν

"Λυπάμαι πολύ για ότι έγινε Ελίζαμπεθ..." Ο Τόμας ήταν κατακόκκινος. Η αμηχανία του, δε του επέτρεπε ούτε το βλέμμα του να σηκώσει πάνω της ενώ τα δάχτυλα του, κόντευαν να ματώσουν από το τρόπο που τα έμπλεκε μεταξύ τους. Ήταν καθισμένοι στο προαύλιο χώρο του μπάσκετ , μόνοι ευτυχώς καθώς λόγω ασθένειας του κυρίου Σπένσερ , το τμήμα τους είχε μια ώρα κενή. "Αυτά τα παιδιά είναι τραμπούκοι αλλά το ξέρεις και εσύ πολύ καλά πως δε μπορώ να μπλέξω μαζί τους. Όχι τώρα που κατάφερα επιτέλους να κερδίσω ξανά την εμπιστοσύνη του κυρίου Σπένσερ. Πάντα έλεγε πως ήμουν από τους πιο χάλια μαθητές του... Αν έμπλεκα σε καυγά καταλαβαίνεις τι θα γινόταν... Εκτός αυτού..." Η Ελίζαμπεθ τον άκουγε σιωπηλή αφήνοντας το βλέμμα της στο κενό. "Εκτός αυτού, συγνώμη κι όλας αλλά είναι τρεις και είμαι ένας..."

"Τόμας, να χαρείς. Δε σου ζήτησα να ανακατευτείς. Εγώ για σένα το είπα. Δεν χρειάζομαι κανέναν να με υπερασπιστεί ... Απλά κάποια στιγμή πρέπει επιτέλους να..."

"Να υψώσω ανάστημα σε ένα μάτσο άξεστους αλήτες που θα καταλήξουν να ζητιανευουν σε λίγα χρόνια για να ζήσουν; Όχι Ελίζαμπεθ. Δε θα πέσω χαμηλά... Για πόσο νομίζεις θα τους ανέχεται η διεύθυνση; "

"Τόμας... Σήμερα είναι αυτοί , αύριο κάποιοι άλλοι. Η ζωή είναι μπροστά σου... Πρέπει απλά να μπορείς να.."

"Κοίτα Ελίζαμπεθ..." Τη διέκοψε. "Θα γίνω ένας πετυχημένος δικηγόρος και κάτι τέτοια ρεμαλια θα τα κλείνω φυλακή. Δε θα ασχοληθώ τώρα... Απλά λυπάμαι πολύ για ότι σου συνέβη... Η μαμά μου έφτιαξε με πολύ αγάπη το χυμό για σένα..."

Η Ελίζαμπεθ αναστεναξε. Ο Τόμας ήταν καλός και γλυκός μαζί της από τη πρώτη στιγμή που έφτασε εκεί αλλά όσο κι αν προσπαθούσε να του εξηγήσει να μη φοβάται, εκείνος έδειχνε να μη θέλει να καταλάβει. "Πες τη μαμά σου, ότι ο χυμός ήταν τέλειος..."

"Και να της πω ψέματα;!"εκρωξε έκπληκτος αλλά μετά σώπασε "Έχεις δίκιο. Δε θέλω να της πω και όσα έγιναν..."
Σιωπή απλώθηκε ανάμεσα τους όταν ξαφνικά ένιωσε το χέρι του πάνω στο δικό της "Θα ήθελες να πάμε να δούμε μια ταινία το Σάββατο;" ρώτησε κατακόκκινος από ντροπή. Ο Τόμας δεν ήταν κακό παιδί και για αυτό η Ελίζαμπεθ επέλεγε να κάνει παρέα μαζί του. Ούτε άσχημος ήταν. Απλώς όλοι τον κορόιδευαν για την ακμή του. Κυρίως η Σούζαν η οποία δεν ήθελε επουδενί να φανταστεί την Ελίζαμπεθ πλάι του. "Με συγχωρείς αν πήρα θάρρος και..."συνέχισε τραβώντας το χέρι του.

The Lighthouse Where stories live. Discover now