Κεφάλαιο 4°

171 51 0
                                    

--Και το παιχνίδι αρχίζει... Κάθε παιχνίδι έχει μέση αρχή και τέλος σωστά; Απλοί κανόνες...-

"Που ήσουν ρε μαλακά τόση ώρα;" Ο Τζόνι κατέβασε το ουίσκι μονοκοπανιά και πιάνοντας τη στέκα του, χτύπησε τη πράσινη μπάλα στο μπιλιάρδο.

"Είχε κίνηση..." ο Άξελ έβγαλε το μπουφάν και το πέταξε στη καρέκλα παραδίπλα πιάνοντας παράλληλα και τη δική του στέκα "Το θέμα όμως δεν είναι η κίνηση ..." τους είπε πονηρά "Δε θα πιστέψετε τι παίχτηκε..."

                              ***********

"Πως σου φάνηκε η ταινία; Δίκιο δεν είχα τελικά;" Η Ελίζαμπεθ ήταν ενθουσιασμένη αλλά ο Τόμας δεν έδειχνε να συμμερίζεται τον ενθουσιασμο της.

"Απορώ πως με έπεισες να δούμε θρίλερ ... Ποτέ ξανά. Στο επόμενο μας ραντεβού θα..." Σώπασε για λίγο σκεπτόμενος τι της είπε και κοκκίνισε "Ραντεβού... Εννοώ βόλτα. Ξέρεις τώρα εγώ..."

"Δεν πειράζει. Σταμάτα να νιώθεις άβολα κάθε φορά που εκφράζεσαι. Όλα είναι καλά..." Τον καθησύχασε

"Ξέρεις Ελίζαμπεθ, ακόμα δε μου είπες τι έγινε με τον Άξελ πριν... Απορώ πως μας άφησε να φύγουμε έτσι απλά... Δε το συνηθίζει. Πρέπει να φοβάμαι;"

Η Ελίζαμπεθ τον κοίταξε με σηκωμένο φρύδι αμέσως "Τι να φοβάσαι ακριβώς; Δε μπορω να ακούω τέτοια. Και δε του είπα τίποτα σοβαρό. Να μας αφήσει ήσυχους του είπα αλλιώς θα φωνάξω το ξάδερφο μου. Αυτό είναι όλο ..."

"Του είπες τέτοιο πράγμα;! Και δεν έκανε τίποτα; Σου είπα Ελίζαμπεθ να μην μπλεχτείς με αυτούς. Άφησε τους να χαρείς. Εγώ έχω μάθει τόσα χρόνια στη συμπεριφορά τους. Μην τους δίνεις αυτό που θέλουν να χαρείς"

"Και τι ακριβώς θέλουν;"

"Ίντριγκα μωρέ Ελίζαμπεθ. Θύματα. Κάποιον να παίζουν... Έτσι έμαθαν. Έτσι κάνουν. Έτσι θα κάνουν και έτσι θα καταλήξουν κάποια στιγμή και στη φυλακή. Αυτό είναι αναμφίβολο. Ξέρεις πολύ θα ήθελα να είμαι εγώ αυτός που θα τους κλείσει μέσα" αστείευτηκε

"Πρέπει να σου έχουν κάνει πολλά έτσι; Όλο αυτό λες..."

"Ανάλογα πως το βλέπει κανείς ...Το θέμα είναι πως δε θέλω πάρε δώσε με αυτούς πια. Κι αν θα σε κάνει να δεις έστω λίγη από την αλήθεια μου, ναι ... Προς το παρόν τους φοβάμαι. Μόλις τελειώσω τις σπουδές μου και γίνω ανεξάρτητος, ίσως αλλάξουν τα πράγματα. Όπως και να έχει, δε θέλω να μιλάμε άλλο για αυτούς ..."

The Lighthouse Onde histórias criam vida. Descubra agora