Κεφάλαιο 19°

179 46 3
                                    

    --Ζηλεια--



1 χρόνο μετά...

"Αυτό θα βάλεις;" Η Σούζαν σουφρωσε τα φρύδια της έκπληκτη

"Γιατί τι έχει;" η Ελίζαμπεθ έριξε ακόμα ένα βλέμμα στο καθρέφτη, έλεγξε το κραγιόν της και έφτιαξε τα μαλλιά της.
Επέλεξε ένα μίνι μαύρο φόρεμα με έξω τη πλάτη και ήταν κάτι που δε συνήθιζε.

"Ποτέ δεν έχεις ξαναβάλει κάτι τέτοιο στου Φρέντυ!"

"Ε και; Για όλα υπάρχει πρώτη φορά..."

Η Σούζαν την έπιασε και την έβαλε να κάτσει στο κρεβάτι

"Λέγε..." της ζητησε σοβαρη

"Τι να πω..."

"Ελίζαμπεθ; Λέγε ποιος σου την έχει δώσει στα νεύρα να τελειώνουμε! Θα εμφανιστείς στο στέκι μας, που είναι φισκα στους τελειόφοιτους, με αυτό;! Δε πάμε στο κλαμπ! Στου Φρέντυ πάμε! Λέγε τώρα ποιος σε εκνεύρισε και μετά έλα να βάλουμε τα όμορφα ρουχαλακια σου γιατί δε σε αφήνω να βγεις έτσι έξω!"

"Πειράζει που θέλω να γίνω λίγο πιο θηλυκή σήμερα; Εκτός αυτού , με αθλητικά θα το βάλω όχι με γόβες!"

"Με κουράζεις το ξέρεις..;" Η Σούζαν κούνησε το κεφάλι της και ξεφυσησε
"Σε ξέρω καλύτερα και από τον εαυτό σου... Λέγε τι έγινε!" επέμεινε

"Η Ρόξι..." Παραδέχθηκε  ύστερα από λίγο και η Σούζαν έβγαλε ένα επιφώνημα κούρασης.

"Είναι δυνατόν να ασχολείσαι με τη Ρόξι;! Έλα θεέ και κύριε!"

Η Ρόξι ήταν παλιά γνωστή των αγοριών και της Ελίζαμπεθ δεν της άρεσε καθόλου η διαχυτικότητα της. Μερικές φορές γινόταν χυδαία και εκείνοι πάντα έλεγαν ότι έτσι είναι ο χαρακτήρας της και γελούσαν με τα αστεία της. Αυτό όμως που της την έδινε πιο πολύ ήταν το γεγονός πως την έβρισκαν όλοι σέξυ. Έμενε σε άλλη πόλη, και κάθε φορά που τους επισκέπτονταν όλο και προκαλούσε σουσουρο. Η Σούζαν της είχε εξηγήσει πως η Ρόξι μεγάλωσε μαζί τους στο Ντιτρόιτ. Ηταν πλούσια και μετακόμισαν λίγους μήνες πριν πάει εκεί και η Ελίζαμπεθ. Έκανα παρέα μαζί της τα αγόρια από το γυμνάσιο αλλά δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο από μια φίλη τους. Παρόλα αυτά η Ελίζαμπεθ είχε αντίθετη γνώμη.

"Εκείνη ασχολείται μαζί μου κάθε φορά όχι εγώ... Δύο φορές έχει έρθει όλες κι όλες και το μόνο που κάνει είναι να προσπαθεί να μου τη μπει στο μάτι!"

"Ε ωραία! Να της μπεις και εσύ στο μάτι σαν Ελίζαμπεθ! Σαν αυτό που είσαι..." Η Σούζαν ήταν η φωνή της λογικής και η Λιζ το εκτιμούσε αυτό. "Θα αλλάξεις σε παρακαλώ; Για χάρη μου..."

The Lighthouse Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ