Kate benim yerimi dolduracak kadar dans ediyordu.Görevimi ona vererek bir köşede oturmaya karar vermiştim.Tum arkadaslarim buradaydi,yarın evleniyordum ama mutlu degildim.Harry'nin suan ne yaptigini dusunmeden duramiyordum.
"Onu arayacak mısın? Çünkü yapmayacaksan ben arayacağım."
"Tamam,tamam.Arıyorum."
Telefonumu elime aldığımda bir kadın önümde dikildi "seni dışarıda bir adam bekliyor."
"Kim?"
Omuz silkti "uzun boylu,korkutucu-"
"Harry."
Koltuktan hızla kalktım ve önümdeki insanları iterek çıkışa ilerdim.Harry beni gördüğünde kollarını açtı ve koşarak üzerine atladım.Beni havaya kaldırarak arabanın üzerine oturttu.
"Geceyi kızlarla geçiriyorsun diye korktum."
"Bende güvenlik önlemlerime rağmen içeriye erkek soktun diye korktum.Kontrole geldim.Biliyorsun,yapmak istersen her şekilde yaparsın."
"Evet ama bunu istemiyorum." burnumu onunkine sürttüm.
"Beni özledin mi?"
"Evet.Sen?"
Beni bacaklarının arasına aldı "çok." dudakları omzuma öpücük bırakırken elini kolumda dolaştırdı.
"Sen sarhoş musun?"
"Hayır."
"Harry."
Geri çekildi "değilim ama evet,biraz içki içkim."
"Biraz mı?"
"Her zaman haklı çıkmak zorunda mısın?" alnımdan öptü.
"Sanırım."
Kate kapıda belirdi "Lex! Hadi! Senin için hediyem var! Selam,Harry!"
Harry elini kaldırarak selam verdi "geliyor."
"Gitmem gerek."
"Biliyorum.Gitmeni istemiyorum."
"Bende ama gitmem gerek." burnunu öptüm.
Arabanın üzerinden inmeme yardım etmesi için elimi uzattım "hata istemiyorum."
"Ne gibi?"
"Bilmiyorum.Sadece bir şey yapma."
"Tamam."
"Söz ver."
"Lex-"
"Söz ver."
"Tamam,söz.Seni almaya geleceğim.Ara beni."
"Bu gece benimle! Üzgünüm Styles." Kate bağırdı.
Dudaklarına ufak bir öpücük bıraktıktan sonra koşarak Kate'in yanına gittim.Artık dans edebilecek kadar mutluydum.Kapıdan girdiğim anda striprizciyi gördüm ve çığlık attım.
"Harry dışarıdayken bunu nasıl yaparsın?"
"Bana bak,suratıma bak.Sence ondan korkuyor muyum?" elindeki şişeyi kaldırarak benimkine vurdu "belki,biraz ama bu geceyi berbat etmesine izin verecek kadar değil." popoma vurdu "hadi yeteneğini göster!"
-
"Lex! Uyan!"
Sıçrayarak gözlerimi açtım.Örtüyü üzerimden atarak tekrar uyumak için kafamı yastıkların arasına soktum.
"Uyan,güzelim."
Harry'nin uzaktan gelen,boğuk sesini duyduğumda kafamı kaldırdım.Merdivenlerde onu gördüğümde yatağın üzerinde oturdum.Yorgun,dağılmış görünüyordu.
Sabahları böyle odama yürüyüşü tüm günümün huzurlu geçmesi için yeterliydi.
"İyi misin?"
Kafasını salladı "evet,sadece seni görmeye ihtiyacım vardı."
Kollarımı açarak bana sarılmasını bekledim.Bana sarıldığında üzerindeki parfüm kokusunu farkettim.
Uzaklaştım "farklı kokuyorsun."
Gözlerini kaçırdı "sabah hazırlıklara bakmak için gittim.Senin odanın kolusu sinmiş olmalı."
"Odaya parfüm mü sıkıyorlar?"
"Evet.Ben istedim."
Kafamı salladım ve tekrar sarıldım "parfümün adı ne?"
"Bilmiyorum Lexi.Sadece kokusuna baktım.Ne bu? Sorgu mu?"
"Hayır."
"Gitmemiz gerek.Hazırlanmalısın."
"Evleniyoruz."
Sertçe yutkundu "evet."
"Bunun için seni silahla oraya götürmem gerektiğini falan düşünüyordum."
"Evet,kolay oldu."
Beth'in söyledikleri beynimde yakalandı "bana söylemek istediğin bir şey yok,değil mi?"
"Lex! Giyin ve gidelim! Kendi düğününe geç kalmak istemezsin!" Kate kapıya vurdu.
Harry aniden yataktan kalktı "evet.Ben aşağıda bekliyorum."HARRY
Kapıyı arkamdan kapattım ve yaslandım.Kendimden iğreniyordum.O iğrenç kadının parfümü burnuma geldikçe bu ceket ve gömleği üzerimden atma isteğim artıyordu.Eğer şansım olsaydı Beth'i ve dün geceyide atardım.
Bundan sonraki hayatımda Lexi'ye böyle bir şey yaptığım için vicdan azabı çekecektim ve yüzüne bakmakta bile zorlanıyordum.
Merdivenlerden indim ve evden çıktım.Arabadaki takımlarımdan birini aldım.
"Nerde giyinebilirim?" Anna'ya elimdekini gosterdim.
"Gel." onu takip ederek yukarıda bir odaya girdim "burada giyinebilirsin."
Kapıyı kapatmak üzereyken elini koyup engelledi.Geri çekilerek içeriye girmesine izin verdim.
"Ona sakın bahsetme."
"Ne?"
"Dün gece ne yaptığını ikimizde biliyoruz.Belki o inanır ama ben sana inanmam Harry.Bakışların,konuşman,hareketlerin,üzerindeki parfüm."
"Kes sesini."
"Beth."
"Sus." kolunu yakaladım.
"Lexi'yi tehdit etmiş ve sen...Harry Styles.O sürtüğün oyununu oynamasına izin verdin."
"Ona söyleyecek misin?"
"Ben söylemeyeceğim ama sen gerçekten Beth'in bunu gizli tutacağına inanıyor musun?" kolunu çekti "inanma."
İnanmıyordum.Sadece zamanını bilmiyordum.Elinde çok büyük bir koz vardı ama ne zaman kullanacağını bilemiyordum ve bu çok kötüydü.Her şeyi batıracağını biliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Broken
Fanfiction"Yıllar sonra gözlerine bakmak unuttuğum tüm hisleri bana geri kazandırmıştı ama tek yapabileceğim ona gülümseyip yanından geçmek ve hayatıma devam ediyormuş gibi davranmaktı.Oysa tek istediğim ona sarılmak,kokusunun üzerime sinmesiydi ve onu istedi...