24.Bölüm

21 5 0
                                    

✨️İyi okumalar.✨️

✨️✨️✨️

Sinemaya gelmiştik. Sinemaya gideceğimizi önceden söylediğim için vizyondaki filmleri araştıran Alperen bizi romantik bir filme getirmişti.

Mısırımızı ve kolamızı alıp oturduğumuzda sinema salonundaki arkadaşlarımla onları kısaca selamlamıştık. Sonra zaten film başladığı için yanımıza gelmemişlerdi. Alperen'le günümüzü mahvetmelerini istemiyordum bu yüzden onlara görünmeden buradan çıkabilsek iyi olurdu.

Film güzeldi ama romantik pek sevmediğim için birazcık sıkıldığım kısımlar olmuştu. İkinci aradan sonra film biter bitmez Alperen'in elini tuttuğum gibi kalkmış ve hızlıca sinema salonundan çıkmıştık.

"Çabuk çabuk, hızlan. O kadar uzun bacakların var, yavaşsın." Diye söylenerek yürürken neden kaçtığımızı anlamadığı için yavaş olduğunu biliyordum. Yine de bana uyup hızlanmıştı.

Bu defa önde olan oydu. Koşarken beni de peşinden sürüklüyordu. Sonunda sinemadan çıktıktan sonra otoparka kadar koşmuştuk. Arabanın yanına gelince nefes nefese kalmıştık.

Güldüğümde o da gülmüş ve bir süre güldükten sonra arabaya binmiştik. Koştuğumuz için terlemiştik, kendimize gelince arabayı çalıştırmıştım.

"Niye kaçtık öyle?" Dediğinde otoparktan çıkarken kısa bir an ona çevirmiştim gözlerimi. Tekrar yola dönerken cevaplamıştım.

"Bizim çocuklardan kaçtık. Günümüzü mahvetmelerini istemedim." Dediğimde sessizliğinden dolayı ona dönmüştüm. Düşünceli bir şekilde sağ taraftan yolu izliyordu.

"Ne oldu birden? Yanlış bir şey mi dedim?" Dediğimde bana dönmüş, zoraki bir şekilde gülümsemişti.

"Hiç ya, öyle daldım bir an." Dediğinde yalan söylediğinin farkındaydım. Arabayı uygun bir yere, sahilde yürüyebileceğimiz şekilde park etmiştim.

"Gel." Diyerek arabadan indiğimde o da inmiş ve arabayı kilitleyip yanına ilerlemiştim. Yan yana yürüyorduk. Yanda bir simitçi görünce ondan iki simit ve iki çay almıştım. Simitleri poşetle koluma takmış çaykarı elime almıştım.

"Şimdi bana neyin olduğunu söyler misin Alperen?" Bir banka oturup yemeye başladığımızda ona dönmüştüm. Ağzındakini yavaşça yutup denizi izleyen gözlerini bana çevirmişti.

"Ben sadece, yani ne bileyim öyle kaçınca, arkadaşlarınla ben geldiğimden beri doğru düzgün görüşmüyorsun bile. Sana engel oluyorum. Bütün zamanını bana harcıyorsun. Buna canım sıkıldı. Seni üzmek istememiştim ama bir süre de arkadaşlarınla takılsan iyi olur." Dediğinde kaşlarımı çatıp denize dönmüştüm. Bunu bana nasıl söylerdi? Elini elimin üzerinde hissedince bakışlarımı elime indirdim.

"Almila, seni sinirlendirmek ve kırmak isteme-" Aniden ona çevirdiğim bakışlarımla lafını kesip konuşmaya başlamıştım.

"Sen benim sevgilimsin değil mi? Onlar da arkadaşım bile değiller. Hiç olmadılar. Benim çocukluğum dışında hiç arkadaşım olmadı. Bir tek sen varsın. Onlarla sen yokken de çok görüşmüyordum zaten. Okul başlayacak ve onları istemediğim kadar çok göreceğim. Ben onlarla değil seninle olmak istiyorum. Ama sen ist-" Dudaklarımda hissettiğim sıcaklıkla gözlerimi mümkünmüş gibi fazlasıyla açmıştım. Dudaklarını araladığında gözlerimi sımsıkı kapatmıştım.

Geri çekildiğinde gözlerindeki gördüğüm o bakışla yutkunmakta zorluk çekmiştim. Sanki o da öfkelenmiş gibiydi. Ama farklıydı.

"Seni istiyorum. Seni istemediğim fikrini aklının ucundan bile geçirme. Bir dahakine bu kadar yumuşak olmam. Seni seviyorum ve ben de seninle her an vakit geçirmek istiyorum ama-ah!" Birden kalbini tutup acıyla inlediğinde telaşla ona yaklaşmış ve yüzüne bakmaya çalışmıştım.

"Alperen? Bana bak, ne oldu? İyi misin? Nefes al, bekle yardım-" Elimi tutup yüzüme bakmıştı zorla gülmeye çalışarak.

"Gitme, Almila beni bırakma. B-buraya gelirken de aynı, a-aynı böyle olmuştum-ah!" Dediğinde ne demek istediğini anlamıştım. Geçmişten gelirken böyle olduğunu söylüyordu.

"Hayır! Alperen, gitme. Bekle, bekle tamam mı? Birilerini çağıracağım! Yardım edin!" Diyerek ayaklandığımda ona tekrar dönecektim ki yerinde olmadığını görünce derin ve sık nefeslerle etrafa bakmıştım.

Hayır. Gitmiş olamazdı ki. Hayır, lütfen bunu kaldıramam. Onsuz yapamam. Artık o olmadan benden de olmazdı. Bir kere daha en sevdiğimi kaybedemem. Etrafta deli gibi koşarak onu arasam da bulamayınca arabayla aramıştım bir süre de. Yoktu işte, gitmişti.

✨️✨️✨️

✨️Yorumlarınızı bekliyorum.✨️

Sokak Kedisi ✨️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin