34.Bölüm

1 1 0
                                    

✨️İyi okumalar.✨️

✨️✨️✨️

"Hadi Almila, çabuk ol. Aşağıdayım." Alperen'in sesiyle çantamı alıp odadan çıkmıştım. Geleli üç gün olmuştu ve daha evin yakınlarını gezmek dışında bir şey yapmamıştık. Bugün biraz gezecektik, annemler erkenden işe gitmişti ve biz de daha yeni evden çıkıyorduk.

Sahile gidip biraz Karadeniz havası alabilirdik. Bir şeyler yer, alışveriş yapardık. Tatile gelmiştik ama pek de yapılacak bir şey yoktu aslında. Aşağıya inip arabanın önünde bekleyen Alperen'e gülümseyip sürücü koltuğuna yerleştim. O da yerine geçip kemerini takmıştı.

"Nereye gidiyoruz?" Dediğinde arabayı çalıştırıp ona bakmıştım. "Bilmiyorum, ama önce sahile gidelim. Karadeniz havası alalım." Dediğimde heyecanla onaylamıştı.

"Ama Alperen sıkı giyin demiştim. Yaz da olsa burası İstanbul gibi değil. Deniz kenarı çok soğuktur. Hasta olursun." Dediğimde çoktan sürmeye başlamıştım. Bu yüzden durup üzerine kalın bir şey almasını söylemiştim.

"Benim bağışıklığım güçlü bebeğim. Bana bir şey olmaz." Dediğinde sessiz kalmıştım. Umarım olmazdı, arabayı tekrar çalıştırdım.

Sahile gelince arabayı park edip inmiştik. Biraz dolaştıktan sonra bir banka oturup sert dalgalı denizi izlemeye başlamıştık. Nedense bu an içimi sıkmıştı. Daha önce böyle bir anda Alperen gitmişti. Hatta neredeyse dejavu yaşıyor gibiydim. Alperen'e dönüp baktığımda onu bana üzgün bir ifadeyle bakarken yakalamıştım.

"Ne oldu?" Dediğimde gülüp derin bir nefes almıştı. Başını iki yana sallayıp kucağındaki elleriyle oynamaya başlamıştı.

"Hiç, sadece sana deniz kenarıyla ilgili yaşattığım o kötü anıyı nasıl silerim diye düşünüyordum." Dediğinde gülümseyerek yüzünü iki elim arasına alıp dudaklarına minik bir öpücük kondurmuştum.

"Daha güzel anı biriktirerek ikimiz için de kötü olan o günü silebiliriz. O günü kötü yapan sen değilsin ayrıca, senin yokluğun." Dediğimde yüzüme yaklaşmıştı. Dudaklarımızı birleştirip yumuşak ama uzun bir öpücük bıraktıktan sonra kalkmıştık.

"Ne yapalım? Bir şeyler yiyelim mi? Bayağı yürüdük, acıkmışsındır." Dediğinde gülüp onayladım.

"Acıktım, çok güzel bir yer biliyorum. Yemekleri çok iyi." Dediğimde onaylamıştı. El ele sahilin karşı yolundaki restorana girmiştik. Oturup siparişimizi verdikten sonra bir güzel yemiştik. Yerken havadan sudan konuşuyorduk. Hatta az önceki konumuz menemen soğanlı mı soğansız mı olur konusuydu.

Restorandan hala bunu tartışarak çıktığımızda bize doğru gelen adama çarptığımda Alperen telaşla beni kendine çekmişti. Özür dileyip geçecekken adamın kolumu tutuşuyla kaşlarımı çatıp yüzüne bakmıştım.

"Almila?" Dediğinde kaşlarımı mümkünmüş gibi daha da çattım. Beni nerden tanıyordu ki? Kimdi ki bu adam?

"Benim Hasan. Deden evleneceğin adam diye tanıtmış olmalı, ne zamandır seninle görüşebileceğimiz günü hayal ediyordum. Çok güzelmişsin gerçekten." Dediğinde sinirden nefes alış verişlerim sertleşince Alperen elimi tutup beni kendine çekmişti.

"Ne diyorsun lan sen?" Alperen'i tutup kavga çıkmasını önlemeye çalışırken insanlar bizi izliyordu.

"O kız benim sevgilim, haddini bil. Bir daha ona uzaktan bile gözün değerse-" Adam Alperen'in yakasına yapışıp ona diklenince Alperen de ona karşılık vermişti. Çaresizce onları ayırmaya çalışıyordum, insanlar da televizyon izliyordu sanki.

"Alperen, lütfen. Yapma, gel gidelim yalvarırım." Desem de beni duymuyordu. Adam ona yumruk atınca çığlık atacaktım neredeyse. Alperen de karşılık verince telaşla hemen gelecek diğer yumruğun arasına girdiğimde eli havada kalmıştı.

"Kendine gel!" Diye bağırıp kolundan çekiştirip arabaya doğru yürümüştük. Ama adam peşimizden geliyordu. Alperen'i bırakıp adama döndüm aniden.

"Bir adım daha atarsan polisi arayacağım!" Diye bağırdığımda adam durup kaşlarını çatmıştı. Kolumu sertçe tutup beni çekiştirirken Alperen yanımıza geliyordu yine. Allah'ım kafayı yememe çok az kalmıştı ama bu adam dayak istiyordu.

Beni çekiştirdiği kolunu döndürüp sırtına yaslamış ve beline sert bir tekme geçirmiş, adamın yere düşmesini sağlamıştım. Yerde ağrıyan kolu ve beli için sızlanan pisliğe yüzümü buruşturup arabaya bindiğimde Alperen de gelmişti.

✨️✨️✨️

✨️Yorumlarınızı bekliyorum.✨️

Sokak Kedisi ✨️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin