✨️İyi okumalar.✨️
✨️✨️✨️
Bavulları sabahtan hazırlayıp arabaya götürmüştük. Ev temizliği ve kontrolü de bitince biraz dinlenmeye karar vermiştik. Telefonlarımızı şarja takıp Gece'nin minik kapısını da içeriden kilitlemiştik.
Her şey tamamdı. Gece'nin eşyalarını da arabaya götürmüştük. Birazdan çıkacaktık ve kalan şeyleri o zaman götürecektik arabaya. Bahçede de ıslanabilecek şeyleri çardağın içine koymuştum. Bir aydan fazla kalacaktık.
Yaklaşık iki üç saat dinlendikten sonra her yeri kilitleyerek evden çıkmıştık. Arka koltuğa taşıma çantasıyla Gece'yi yerleştirdikten sonra onu arabanın içinde serbest bırakmıştım.
Tuvaletini de kapının yanına yere yerleştirmiştim ve yerini bulan Gece hemen girmişti kuma. Alperen biraz dinlensin diye ilk ben sürmek için sürücü koltuğuna yerleşmiştim.
"Kaç saat sürecek yol? Ona göre çok yorulmadan bana ver, ben sürerim." Alperen de yana oturup kucağına aldığı Gece'yle müzik açmıştı.
"Akşama doğru çıktığımız için sabah erkenden orada oluruz. Yorgun değilim, yorulunca değişiriz. Gece'yi tutmana da gerek yok, rahatına bak ve dinlen." Dediğimde yola çıkmıştık. Kaybolma ihtimalimize karşı navigasyonu da açmıştım.
Şu an saat akşam altıydı. Sabah altıda orada olurduk. Çıktığımızda babamlara mesaj atmayı da unutmamıştım.
***
Yanımda uyuyan Alperen'e göz ucuyla bakıp yola devam etmiştim. Bayağı uyumuştu ve yolu yarılamıştık. Ordu ve İstanbul arasında tam yolun yarısı diyebileceğimiz o yere gelmiştik. Başından beri mola vermediğimiz için duracaktım ve beş saattir aralıksız araba kullanıyordum. Biraz dinlenirsem devam edebilirdim ama.
Mola yerine varınca arabayı park ettim. Arkada uyuyan bebeğime bakıp sessizce Alperen'i uyandırmıştım. Bir şeyler yemeliydi. Kahvaltıyla duruyorduk ve saat 11 olmuştu. Mola vermediğimiz için altı saati beş saatte gelmiştik.
"Hm? Geldik mi?" Dediğinde gözlerini ovalayarak bana bakmıştı uykulu gözlerle. Dudakları kurumuştu, su aradığını fark edince suyu açıp ona uzattım.
"Yok, yolu yarıladık. Beş saatlik yolumuz kaldı. Bir şeyler yiyelim, dinlenelim diye durdum." Dediğimde hafif tebessümle yüzümü elleriyle tutup öylece beni izlemişti. Trafik de olmadığı için 12 saatlik yolu 10 saatte bitirecektik.
"Çok yorgun görünüyorsun. Gerisi bende tamam mı?" Dediğinde daha yeni ehliyet almasından dolayı bu yol onu çok yoracaktı. Bu yüzden emin olmak istedim.
"Çok bir şey kalmadı, istersen sana iki üç saat kala vereyim, biraz daha dinlenirsin hm?" Dediğimde gülüp burnumun ucunu öpmüştü.
"Hayır güzelim. Biraz da sen dinlen. Yoksa güvenmiyor musun bana?" Dediğinde hemen reddetmiştim onu. Hemen de yanlış anlıyordu.
"Hayır tabii ki güveniyorum. Dinlen diye sö-" Dudaklarıma hızlı ve minik bir öpücük kondurup gülmüş ve inmeye hazırlanmıştı.
"Şaka yaptım, güvendiğini biliyorum. Sadece seni kızdırmak hoşuma gidiyor. Çok tatlı oluyorsun." Dediğinde gülüp göz devirmiştim. İyice açılmıştı bu da. Benim ona tatlı dediğim ve uğraştığım günlerden tam tersi günlere geçmiştik bir an da.
"Hadi, gidelim. Gece ne olacak?" Dediğinde dışarısının serin olduğunu görünce tüyleri fazla ve kabarık olsa da uyuyan bebeği rahatsız etmek istemedim. "Uyuyor zaten. Kapıları camları kilitleriz, uyur o." Dediğimde onaylamıştı. Arabadan indiğimizde önce biraz hava almıştık. Sonra restorana girip yemek yemeye başlamıştık.
Yemekten sonra ihtiyaçlarımızı karşılamıştık. Yolda atıştıracak bir şeyler aldıktan sonra biraz daha dışarıda yürümüş, arabaya binmiştik. Gece'nin miyavlamasıyla karşılaşınca bizi görmediği için ağladığını düşünerek sağ koltuğa yerleşip onu kucağıma almıştım.
"Oy oy, benim minik bebeğim çok mu korkmuş? Anne geldi, kötü anne!" Diyerek saçmalamama gülen Alperen'e gülüp kemerimi takmıştım. Gece hırçın miyavlamalarını bırakıp çenemi yalamaya başlayınca affedildiğimizi anlayıp sesli bir şekilde gülmüştüm.
"Evet, devam edelim mi?" Dediğinde navigasyonu kontrol edip onaylamıştım. Alperen de benim hızımda sürdüğü için durmazsak beş saat sonra evdeydik. Bir süre Gece'yle oynayarak bir şeyler atıştıra atıştıra yolun keyfini çıkarmıştım. Yorgundum ama henüz uykum yoktu.
Uyuyan Gece'yi arkaya bırakıp müzik açmıştım. Yolu biraz canlı geçirelim ve uyumayayım diye Karadeniz şarkıları açmıştım. Arada Alperen de gülerek şarkıya katılıyor, arada bir bana ve şive yapmaya çalışmama gülüyordu.
✨️✨️✨️
✨️Yorumlarınızı bekliyorum.✨️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kedisi ✨️
FantasySokak kedisi gibi yağmurda ıslanmış ve muhtaçtı. Onu orada öylece bırakamazdım.