37.Bölüm

1 1 0
                                    

✨️İyi okumalar.✨️

✨️✨️✨️

Alperen artık daha iyiydi. Tam beş gündür hastaydı. Şimdi sadece biraz öksürük kalmıştı. Klasik soğuk algınlığıydı ama beni çok korkutmuştu.

"Bugün babam mangal yapacağız dedi. Bahçede yapacağız ama sıkı giyin bak daha tam iyileşmemiş olabilirsin. Tekrar üşütürsen kötü olur, bu defa hastaneye gidersin." Diye tehdit ederek onun için dolabından kalın bir şeyler bakınmıştım.

Beyaz polarını alıp kafasından geçirdiğimde gülümseyerek beni izlemişti. Tatlı tatlı davranıp sinirimi bozuyordu. Tatlı olunca ısırmak istiyordum çünkü. Hasta olduğu için ekstra nazlı davranıyordu.

"Bebek gibisin, iri bir bebek." Sıcak tuttuğuna emin olduktan sonra ayak ucumda yükselip ellerimi omuzlarına koymuştum. Dudaklarına bir sürü minik öpücük kondurup karşılık vermesini beklesem de Alperen geri çekilmişti.

"Hastayım Almila, sana da bulaşırsa görürsün." Dediğinde gözlerimi devirdim ama öpmeye devam etmedim.

"Umrumda mı? Ayrıca iyileştin, hasta falan değilsin artık. İstemiyorsan, istemiyorum diyebilirsin." Diyerek utandığımı saklamaya çalışarak uzaklaşmıştım.

"Aşağıdayım. Sen de çabuk gel." Diyerek odadan çıkacakken Alperen kolumu tutup beni durdurmuştu. Ona dönsem de yüzüne bakmamıştım. Bu çok utanç vericiydi. Yani tamam çok meraklı değildim ama beni itmesi gerçekten çok utanç verici bir şeydi işte.

"Kırdım değil mi yine seni? Güzelim, öyle bir amacım yoktu ki, ben sadece hasta olduğum için senin iyil-" Derin bir nefes alarak ısınan yanaklarımı umursamadan gülümsedim.

"Ya tamam, niye açıklama yapıyorsun ki? Büyütmeye gerek yok, utanıyorum. Lütfen." Diyerek zoraki gülümsememe devam ettiğimde Alperen samimi ve sinsi bir gülüşle belime sarılıp kapının yanındaki duvara yaslanmamı sağlayıp üzerime eğilince gözlerine bakmıştım.

"Utanınca çok tatlı oluyorsun." Diyerek gülümseyen dudaklarını boynuma yaklaştırdığında dudaklarımı birbirine bastırmıştım. Boynuma minik öpücükler bırakıp çeneme doğru çıkmıştı.

Sonra dudaklarımızı birleştirecekken geri çekilmiştim. Kaşlarını kaldırıp gözlerime baktığında bayılabilirdim. Çok yakışıklıydı zaten.

"Tamam, yeter. Hadi gidelim." Diyerek çıkacakken engel olmuştu. Gülüp gözlerini devirdiğini görünce kaşlarımı çatmıştım ama gülmeden de duramamıştım çünkü komik gelmişti.

"Kaçtı o tren, hadi inelim." Desem de küskün bir bakış attığı an kahkaha atmıştım. Çocuk gibiydi yemin ederim.

"Küstün sen bana." Dediğinde derin bir nefes alıp gözlerine bakmıştım. Dudağına minik bir öpücük kondurup geri çekildiğimde kocaman gülümsemişti.

"Küsmedim Alperen. Ne mızıkçısın ya, hem suçlu hem güçlü." Diye söylendiğimde eğilip dudaklarımızı birleştimişti. Bu defa karşı çıkmadım hatta karşılık vermiştim.

O an kapı açılmıştı, annem ve peşinden de babam odaya daldıklarında Alperen'i ittirip utanarak onlara bakmıştım kaçamak bir bakışla.

"Bak! Yine! Kızımı öpüyor! Dayak mı istiyorsun lan sen! Gel buraya gel, kaçma!" Babam Alperen'i kovalarken ben kahkaha atmıştım neşeyle. Annem şakayla popoma vurup sırıttığında oflayıp ben de annemden kaçmıştım. Aşağıdaki kovalamaca durmuş, babam Alperen'in kulağını çekiyordu. Çocuk gibiydi koskoca adam ya!

"Ya baba ne yapıyorsun ya? Hasta çocuk, canı acıyacak!" Koşarak yanlarına gidip söylenmeye devam ettiğinde Alperen bana madur bakışlar atıyordu.

"Ay aşık aşık davranma seni de döverim ha!" Diye söylenen babama gülüp Alperen'i bırakmasını sağladıktan sonra annemle babam bahçeye çıkmıştı.

"Acıdı mı?" Dediğimde kulağıyla oynayıp oflamıştı. Ayak ucumda yükselip kulağına üflemiş ve elimle yelpaze yapmıştım.

"Öpersen geçermiş." Dediğinde önce bi donmuş, sonra gülmüştüm. O da gülünce yanağından öpmüştüm.

"Oh, geçti!" Diye gülünce ben de gülüp elinden tutarak bahçeye çıkmıştık. Çardakta oturmuş telefonumla uğraşırken babamın mangal yaparken övünmelerine de gülüyordum. Alperen'e de öğretmeye başlamıştı şimdi de.

Çalışanlar masayı hazırlarken havanın güzelliğiyle mutlu mutlu telefonla oynamak çok iyi gelmişti. Oyunumun ortasında gelen mesaj yüzünden kaşlarımı çatıp mesajı açmıştım. Mesaj dedemdendi.

Dedem: Almila eğer bu gece atacağım konuma gelmezsen o çok sevdiğin sevgilinle aranızı bozacağım. Bunu çok iyi yapabildiğimi biliyorsun artık değil mi? Bu arada kimseye söylemeyi deneme bile. Yoksa neler yapabileceğimi hatırlatmam gerekecek güzel torunum.

✨️✨️✨️

✨️Yorumlarınızı bekliyorum.✨️

Sokak Kedisi ✨️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin