✨️İyi okumalar.✨️
✨️✨️✨️
Annemleri uğurladıktan sonra biraz bisiklet sürmüş, dondurma yemiş ve eve geçmiştik. Hafta sonu olduğundan kalan vakitte Alperen'le evde vakit geçirmeye karar vermiştik.
Biraz bahçede takıldıktan sonra akşam oluyordu ve biz de eve geçmiştik. Gece, biz nereye gitsek peşimizden geldiği için ve bunu yaparken çok sevimli olduğu için onu elime almadım.
Yemeğimiz hazırdı. Önce bir şeyler yedik ve sonra ortalığı topladık. Gece'nin karnını da doyurduktan sonra fazla minik olan bebeğe basmamaya çalışarak evin içinde ilerleyerek kendimi rahatça koltuğa atmıştım.
"Hadi gel film izleyelim." Diyerek koltuğa uzanmıştı Alperen ve ben de önünde bırakıp pat patladığı yere yatıp ona arkamı dönmüştüm. Televizyona dönük ve birbirimize neredeyse yapışık bir şekilde yatıyorduk.
Elindeki kumandayla film uygulamasına girmişti. Birlikte bir filme karar verip başlattığında kafamın altınaki koluyla beni kendine çekmişti. Koltuk yeterince genişti. Arkadaki yaslanma minderlerini kaldırsak ikimiz de burada rahat yatabilirdik.
Kumandalı olan eli belime sarıldığında rahatlayarak ekrana odaklanmıştım ki yerdeki miniğim bize ışıl ışıl gözleriyle miyavlayarak bakıyordu.
"Gel bakalım." Diyerek kolumu uzatıp onu elime almış ve göğsüme yaslayarak boşluğa yatmasını sağlamıştım. Tekrar filme dönsem de onu sevmeyi de ihmal etmiyordum. Film güzeldi ama gittikçe uykum geliyordu. Yorulmuştuk bugün. Alperen'in yüzüme eğilmesiyle gözlerimi gözlerine çevirdim.
"Uykun mu geldi?" Dediğinde göz kapaklarımı kapatıp açarak onaylamıştım. Arkadaki minderleri çıkarıp kenarda duran battaniyeye uzanmış ve tekrar eski yerine yerleşmişti.
"Uyu bebeğim. Filmi kapatalım mı?" Diye nazik ses tonuyla sorduğunda mırıldanarak onaylamış ve Gece'yi bizden uzağa, güvenli bir yere bıraktığı için ona dönmüş ve beline sarılarak başımı göğsüne yaslayarak uyumaya bırakmıştım kendimi. Uykuya dalmadan saçlarımı kokladığını ve öpücük kondurduğunu hissetmiştim.
***
Gözlerimi açtığımda o kadar rahattım ki neredeyse bir daha uyuyacaktım. Birkaç saniye kendime gelmeye çalışarak gözlerimi kırpıştırıp alıştırmaya çalıştım.
Kafamı kaldırdığımda yeni fark etmiştim. Alperen'in üzerindeydim neredeyse. Bir bacağım ve kolum üzerinde, kafam göğsündeydi. Saçlarım da yüzüne dağılmıştı. Onu uyandırmamaya çalışarak saçlarımı çektiğimde yüzünü kaşıyıp uyumaya devam etmişti.
Çok yavaş hareketlerle kalkıp mutfağa geçmiştim. Çay suyunu koyup banyoya girmiştim. Hızlı bir duştan sonra saçlarımı havluya sarıp bornozla mutfağa geçmiştim çünkü su soğumadan çayı demlemek istemiştim.
Ama Alperen'in uyanmış olduğunu düşünmemiştim. Mutfakta kahvaltılıkları hazırlıyordu. O çoktan hazırlanmıştı, saçları da ıslaktı. Bana gülerek dönmüş ama beni süzdükten sonra yutkunarak bakışlarını kaçırmıştı.
"Ha şey, ben çay suyuna bakacaktım. Neyse geliyorum hemen." Diyerek odama kaçtığımda yanaklarım yanıyordu. Sırtımı kapıya yasladıktan sonra bir süre daha öyle kalıp hemen üzerime kot bir şort ve beyaz gömlek giyerek saçlarımı da havluyla biraz kurutup odadan çıktım. Kahvaltıdan sonra saç makyaj uğraşırdım artık.
Mutfağa girdiğimde Alperen gülümseyerek çayları koyduğu sırada ben de bardakları alıp salondaki masaya götürmüştüm. Alperen de gelince az önceki utanma anını atlatmış, güle eğlene kahvaltımızı yapmıştık.
Sonra da hazırlanıp evden çıkmıştık. Alperen'i kursa bıraktıktan sonra ben de okula gitmiştim. Dersten önce arkadaşlarım neşeli halime şaşırıp hemen anlamışlardı Alperen'in geri geldiğini. Geçmiş olayını bilmeyen herkese yurt dışına gitti demiştim.
Dersler aynı zorluk ve sıkıcılıkla geçmişti. Eve döneceğim saatte arabaya doğru ilerlerken arabanın yanında bekleyen Alperen'i görmeyi hiç beklemiyordum.
Onu gördüğüm an kocaman gülümseyip yanımda bana bir şeyler anlatan arkadaşımı bırakıp Alperen'e koşmuştum. Kollarını açmış, beni bekliyordu. Koşup kollarımı boynuna doladığımda belime sarılmış ve beni hafif kaldırıp tekrar yere basmamı sağlamıştı.
"Nasıl geldin buraya?" Dediğimde elimi tutup arabaya binmemizi sağlamıştı. Bindiğimizde de daha önce söylediğim okul adresimi not ettiğini söylemişti. Eve dönmeden biraz da dışarıda takılmıştık.
✨️✨️✨️
✨️Yorumlarınızı bekliyorum.✨️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kedisi ✨️
FantasySokak kedisi gibi yağmurda ıslanmış ve muhtaçtı. Onu orada öylece bırakamazdım.