36.Bölüm

1 1 0
                                    

✨️İyi okumalar.✨️

✨️✨️✨️

Yatağında yatan Alperen'in başında sabaha kadar nöbet tutmuştum. Ateşi yükselip duruyordu ve ben de soğuk suyla halletmeye çalışıyordum. Hastaneye gitmemek için direniyordu, bu yüzden annem bugün hastaneye gidip ona iyileşmesi için gereken şeyleri getirecekti.

"Donuyorum..." Yorganı almaya çalışan Alperen'in elinden yorganı geri çekmiştim. Yorganı kenara itsem de alıyordu yine. Yorganı tamamen kaldırıp kenardaki koltuğun üzerine bırakmıştım. Aşağı inip çamaşırhaneden ince bir çarşaf alıp odaya geri çıkmıştım.

Yatakta küçülmüş, kendi kendine ısınmaya çalışıyordu. Yanıyordu, ateşi düşse de tamamen düşmüyordu. Çarşafı örtmeden ateşini tekrar kontrol ettim. Çok sıcaktı.

"Alperen, bana bak. Gel çıkaralım şu üstünü. Kıyafetler de sıcak tutuyor." Dediğimde istemeye istemeye tişörtünü çıkartmama izin vermişti. Aslında şort giyse daha iyi olurdu sanki, kalın kot vardı bacağında.

Elimi kemerine attığımda gözlerini açmıştı yorgunlukla. Direnmese de beni izliyordu bayılacak gibi bir yüzle. Salak çocuk, o kadar uyarmıştım onu, Karadeniz soğuğu çarpar demiştim. İlla güçlülük taslayacaktı.

"N-ne yapıyorsun Almila?" Dediğinde fermuarını da indirip pantolonu çıkarmaya çalışınca hemen tutmuştu.

"Bak sinirlendirme beni, yanıyorsun, şort giydireceğim sadece. Bakmıyorum bir yerine, hadi." Diye elini çekmesini sağladıktan sonra pantolonu zor da olsa çıkarmıştım. Dolaptan şort bulup giydirdiğimde yine yardımcı olmuştu.

"T-tişört de giysem olmaz mı? Çok üşüyorum, ince bir şey de olur." Dediğinde üzüntüyle başımı iki yana sallamıştım.

"Olmaz, biraz sonra daha iyi olacaksın tamam mı?" Diyerek banyoya girip suyu değiştirmiştim. Buz gibi bir suyla geldiğimde Alperen'i tir tir titrerken görmüştüm. Ne inat adamdı ama ya! Bir hastaneye gitse iyileşecekti işte. İğneden mi korkuyordu, anlamıyorum ki.

Bezi nemli bırakıp göğsüne sürmeye başladığımda irkilerek gözlerini açmıştı. Dudakları kupkuruydu. Yüzü çok solgundu. Bezi tekrar tekrar ıslatıp sürdüğümde her seferinde irkilmesi azalıyordu.

Bir süre daha her çıplak yerine soğuk su sürmüştüm. Ateşini biraz sonra tekrar ölçtüğümde düştüğünü görmüştüm. Sevinçle alnına ve belirli yerlerine bir bez bıraktıktan sonra aşağı inmiştim. Annem gelmiş olmalıydı.

"Serum da getirdim. Takalım, çabucak iyi olacak. Bir de iğne yapacağım. Sen de uyu biraz, hadi." Diyen anneme odaya kadar eşlik etmiştim. Uyumak istemiyordum. İyileşene kadar uyuyamazdım.

Annem serumu takmakla uğraşırken ben de Alperen'in solgun yüzünü inceliyordum. Odaya giren babama bakıp tekrar Alperen'e dönmüştüm. Annem serumu taktıktan sonra getirdiği ilaçları komodinin üzerine koymuştu. Birkaç seferlik iğne ve bir serum daha vardı.

"Serum bitince iğnenin birini yapacağım. Sıcak çorba yapıyorlar Alperen için aşağıda. Onu da içsin, ilaçlarını içiririz. Merak etme çabuk toparlanacak. Ateşini düşürebilmen çok iyi olmuş." Annemi dinlerken sadece Alperen'e bakıyordum.

Dün kontrol edip bunlara gerek olduğuna karar vererek getirmişti o malzemeleri. Gece nöbeti olduğu için hastanede kalmıştı ve şimdi gelmişti.

"Hadi kızım, dinlen biraz." Dediklerinde reddetmiştim. "Yorgun değilim, Alperen'le kalacağım." Dediğimde annem de babam da çıkmıştı odadan. Ben de Alperen'in yanına kıvrılıp onu ve serumunu izleyerek bir sorun var mı diye kontrol etmeye başlamıştım.

Bir süre sonra odanın kapısının açılmasıyla uyandığımda uyuduğumu yeni fark ediyordum. Kısa bir uykuydu belli ki ama iyi gelmişti. Serum bitmişti ve üzerim örtülmüştü. Yarım saatten fazla uyumuş olmalıydım.

"Uyu güzelim." Alperen'in sesiyle birden ayılıp oturur pozisyona geldim. Hemen dudaklarımı alnına bastırıp ateşini kontrol etmiştim. Hiç ateşi yoktu, cihazla da kontrol ettiğimde bunu kanıtlamış olmuştum.

Elinde çorba tepsisiyle gelen anneme bakıp gülümsemiştim huzurla. Tepsiyi alıp Alperen'e içirebileceğim pozisyonda oturduğumda annem ilaçları içim şeklini anlatıp bizi yanlız bırakmıştı.

"Aç bakalım ağzını." Dediğimde gülse de ağzını açmıştı. Bana aşık aşık baktığı için utanıyordum şu an. Çorbasını bitirince ilaçlarını da içirmiştim. Annem geri geldiğinde Alperen'in iğneden korktuğunu da anlamış olmuştum. Ama annem yine de iğne de yapmış ve Alperen'i uyumaya bırakmamızı söylemişti.

Alperen uyuduğunda aşağı inmiştim. Kahvaltımı yapıp hızlıca bir duş alıp peşimde pıtı pıtı koşan Gece'yle birlikte tekrar Alperen'in yanına dönmüştüm. Hayvanların iyileştirici özelliklerinden dolayı Gece'nin bu odada olması iyi olurdu.

✨️✨️✨️

✨️Yorumlarınızı bekliyorum.✨️

Sokak Kedisi ✨️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin