✨️İyi okumalar.✨️
✨️✨️✨️
"Babaannem senin her şeyin, hayatının anlamı değil mi dede? Niye seviyorsun onu? Niye sevdin? Güzel olduğu için mi?" Dediğimde dedem birkaç defa ağzını açıp konuşacak olmuş ama konuşamayınca ağlamaya başlayınca ben de gözlerimi kırpıştırıp yutkunmuştum. Ağlamak istemiyordum.
"Almila!" İçeri koşarak giren üçlüye döndüm. Alperen koşup bana sımsıkı sarıldığında ben de kollarımı beline dolamıştım. O kadar hızlı sarılmıştı ki düşeceğimi sanmıştım. Başımı göğsüne yasladığı için hıphızlı olan kalp atışlarını duyuyordum.
"İyiyim, merak etme. İyiyim, bir şeyim yok." Dediğimde beni daha çok bastırmıştı göğsüne. Kollarımı sırtında gezdirip sakinleşmesini beklemiştim.
"Polisi çağırdım, beş on dakikaya gelir." Diyen babamla aniden ayrıldım Alperen'den. Babama yaklaşıp ses kaydını kapattım. Onu gösterince dedem umursamamıştı bile. Ayakta durmaya çalışarak ağlıyordu. Sol göğüs cebinden çıkardığı babaannemin fotoğrafına bakarak ağlıyordu.
"Dede, git. Polis gelmeden git." Dediğimde dedem bana hayretle bakarak reddetmişti. "Hayır kızım, hakettim. Sana da, tüm ailene de yaşattıklarımın bedelini ödemem gerek." Dediğinde kaşlarımı çattım. Ondan şikayetçi olmayacaktım. Neden bilmiyorum ama ona kıyamıyordum.
"Buraya gel, uzaklaşma." Diyerek beni kendine çekip sarılan Alperen'ime tekrar sarıldım. Sakinleşmeye çalışıyordum. Polis geldiğinde yerdekinden şikayetçi olmuştum. Ses kaydını dinletmişti babam. Ben dedemden şikayetçi olmamıştım ama Hasan'dan şikayetçi olmuştum. İki defa bana zarar vermeye kalkmıştı.
Annem ve babam da bana sarılmışlar, azarlamışlardı. Dedemi yine de götürmüşlerdi. Tehdit içeren mesajlar suç sayıldığı için götürmüşlerdi. Biz de ifadelerimizi vermek için karakola gitmiştik. Bizi çabuk salmışlardı. Eve dönerken yolda herkes sakindi. Beni azarlamalarını saymazsak.
Alperen bana ters ters bakıyordu, bu yüzden ona bakamıyordum. Eve girdikten sonra salona geçen ailemle birlikte ben de salona geçmiştim. Koltuğa oturup ellerimi kucağımda birleştirip bakışlarımı ellerime çevirmiştim.
"Özür dilerim. Ben size bir zarar gelmesin diye söyleyemedim. Tehdit etmişti ve tedbirli olmak istedim." Diyerek bakışlarımı yüzleri dışında her yerde gezdiriyordum.
"Neyin tedbiri bu? Bizi güvende tutmak için kendini tehlikeye mi atıyorsun Almila?" Alperen'in hala sert çıkan sesi üzüntümü artırdığında telaşla ona döndüm.
"Ben özür diledim işte, daha ne yapayım? Özür dilerim! Düşünemedim, korktum tamam mı? Gelmeyin üstüme!" Diyerek ayağa kalkmış ve odama çıkmıştım. Gece yastığımda uyuyordu, bu yüzden sessiz olmaya çalışarak yatağa oturmuştum.
Odanın kapısı açılınca çatık kaşlarımla ona bakmıştım. Kapıyı kapatmadan yanıma gelmişti. Daha önce kapıyı kapatıp odaya kapandığımızda babam Alperen'i iki saate yakın kovalamıştı. Çok tatlılardı.
"Özür dilerim." Diyerek yere önüme çöküp ellerimi tutmuştu. Yere oturmaması için kalkmasını söyleyip yanıma çeksem de kalkmamıştı.
"İyice kabalaştım. Seni kırmak istememiştim. Aynı sebepten, senin için çok endişelenmiştik, bu yüzden sert çıkıştım. Aptal gibi sana bağırdım ama sadece sana bir şey olacak diye korktuğum için oldu." Dediğinde ellerimi tutan ellerini destekleyici bir şekilde sıkmıştım. Endişeli ve samimi yüzüne baktım gülümseyerek. Birazcık gözlerim dolmuştu tüm yaşananlardan dolayı ama önemi yoktu.
"Haklısın Alperen, ben de kızardım. Ben de çok hassaslaştım son zamanlarda. Düşünemez oldum, asıl ben aptal oldum iyice. Özür dilerim." Diye söylendiğimde yerden kalkıp yanıma oturmuş ve alnıma öpücük kondurup beni göğsüne çektiğinde hemen sarılmıştım.
Onun sıcaklığıyla ve birkaç saat önce yaşadıklarımdan dolayı yorgun düşmüştüm. Uykum geldiği için geri çekilmek istesem de kıpırdayacak halim yoktu. Bilincim kapanırken daha da direnemedim ve kendimi uykunun o huzurlu kollarına teslim ettim.
Gözlerimi açtığımda ilk gördüğüm şey yüzümün dibinde saçımla oynayan Gece'ydi. Gülüp mırıldanarak onu elime almış, sırt üstü yatarak onu göğsüme yatırmıştım. Hemen yüzüme çıkmaya çalışıp boyun girintimde yattığında gülüp tüylerini okşamıştım. Hava daha karanlıktı bu yüzden biraz daha uyumaya karar vermiştim.
✨️✨️✨️
✨️Yorumlarınızı bekliyorum.✨️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kedisi ✨️
FantasySokak kedisi gibi yağmurda ıslanmış ve muhtaçtı. Onu orada öylece bırakamazdım.