26.Bölüm

3 2 0
                                    

✨️İyi okumalar.✨️

✨️✨️✨️

Elimdeki yavruyu titreyen ellerime rağmen koltuğa bırakıp Alperen'e yaklaştım. Her yerim tir tir titriyordu. Ellerim terliyor ama aynı zamanda gerginlikten buz kesmişti.

"A-Alperen? Sen gerçek misin?" Diyerek elimi yüzüne uzattım korkarak. Ama hemen geri çektim. Halisünasyondu işte, son bir aydır hep olduğu gibi yine onu gördüğümü sanıyordum.

"Yoo, yine hayal görüyorum. Gerçek değil, gelmedin biliyorum. Yoruldum, artık gel ne olur." Diyerek ona bir daha dokunmak isteyerek elimi uzattım. Ama bu defa çekmedim. Ağlıyordu, bana gülümseyerek bakıyor ve ağlıyordu.

Hissetmeyeceğimi ve dokunduğum anda gideceğini bildiğim halde elimi yanağına koyduğum an irkilerek elimi çektim. Dokunmuştum, hissetmiştim. Rüya değildi, hayal falan da değildi. İki elimle Alperen'in kollarına tutundum tekrar. Gerçekten de gerçekti!

"Sonunda geldin!" Diyerek bu defa sımsıkı sarıldım bedenine. Kollarımı boynuna dolarken ayaklarımın ucunda hafif yükselmiştim. O da kollarını belime dolarken hafif eğilmiş ve yüzünü boynuma gömmüştü.

"Geldim her şeyim, geldim." Dediğinde ben de ağlamaya başlamıştım. Birbirimize sarılarak orada ne kadar süre ağladık bilmiyorum ama bir süre sonra minik miyavlamayla ayrılmak zorunda kalmıştık. Kediyi unutmuştum, Alperen gelmişti, gelmişti!

"Her şeyi konuşuruz, önce bu ufak şeyi doyuralım." Dediğinde gülümseyerek burnumu çekmiş ve yüzümdeki gözyaşlarımı silmiştim. Alperen kediyi ellerine aldığında minik kedi ona dikkatle bakmaya başlamıştı. Mutfağa gidip dolaptan sütü çıkarıp ısıtmıştım.

Biliyorum, belki onun için pek sağlıklı değildi ama aç da uyuyamazdı. Açık bir yer de bulamazdım. Mecburdu yani, tek seferden bir şey olmazdı umarım.

Isınan sütü küçük bir kaseye koydum. Kendisi içebilecek kadar büyüktü. Belki beş altı haftalık falandı kedi. Salona döndüğümde koltukta kucağındaki minik kediyi seven Alperen'i görünce kocaman gülümsedim. Hala inanamıyordum olanlara. Sanki her şey bir rüyaymış da uyursam gidecekmiş gibiydi.

Sütü yere bıraktım ve Alperen de kediyi sütün önüne bırakınca kedi büyük bir açlıkla sütü içmeye başlamıştı. Alperen koltuğa geri oturunca hemen ona dönmüştüm. Ellerimi yanaklarına koyup heyecanla bakmıştım yüzüne.

"Korkuyorum, yine gidecek misin? Neden gittin? Nereye gittin? Nasıl geri geldin? Neler oldu o kadar zamanda? Her yerde seni aradım, her gün gittiğimiz yerleri gezdim, belki seni görürüm diye." Diyerek tekrar akmaya başlayan gözyaşlarımı hemen silmiştim.

"Bir daha gitmeyeceğim. Bana bir şans verildi, seni seçtim. Asıl yaşamım o zamanda olduğu için geri döndüm. Bir şekilde zamanla oynamışım, sadece bir şey dilemiştim. Keşke gelecekteki Türkler'in yaşamını görebilseydim demiştim buraya hiç gelmeden." Demiş ve ellerimi tutup büyük ellerinin arasına almıştı bana iyice yaklaşırken.

"Birkaç gün sonra bu dileğimin kabul olmasını beklememiştim. Ama oldu ve sana geldim. Sen beni bulduktan sonra da, yeterince geleceği gördüğüm için geri döndüm. Bir ay boyunca bir yol aradım durdum, sana geri dönebilmek için her namazdan sonra dualar ettim." Demiş ve gözünden düşen gözyaşını umursamadan devam etmişti.

"Sonra bu gece rüyamda ak sakallı biri geldi ve bana bir seçenek sundu. Bu zamanda kalmak mı, yoksa senin yanında kalmak mı? Senin yanına dönme şansını kaçıramazdım, bir daha dönmemek üzere bir de bedel ödemek zorunda kaldım." Dediğinde yutkunarak kaşlarımı çatmıştım.

"Ne bedeli?" Dediğimde acı bir tebessümle bakmıştı yüzüme. Yutkunup ellerimize bakmıştı. Sonra telaşsız bir gülümsemeyle bakmıştı yüzüme.

"Unutulmak. Hiç var olmamışım gibi, ailem obamızdaki ve beni tanıyan geçmiştekiler unutacak. Ve deden bize öyle kolay rahat vermeyecek. Bu şartları kabul edersem ömrümün sonuna kadar yanında olacaktım." Dediğinde kaşlarım çatıktı.

"Düşünmemin lüzumu yoktu. Kabul ettim. Uyandığımda odamdaydım Almila. Sonra da kalkıp seni aradım ama açmadın. Karakoldan açtılar, olanları söylediler, delirdim. Gelme o eve geliyor dediler ben de bu yüzden bekledim. Ama niye bu kadar geç geldin ki? Çok özledim seni." Dediğinde kollarımı tekrar ona sardım. Asıl ben çok özlemiştim.

✨️✨️✨️

✨️Yorumlarınızı bekliyorum.✨️

Sokak Kedisi ✨️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin