NIKLAUS
Gdy Layla zasnęła dopiero się ogarnąłem, siedziałem jak glupi i się usmiechałem. Razem z dziewczyną zostajemy tu na noc więc podeszłem do trzech świec i je podpaliłem zapalniczką, następnie wróciłem i postanowiłem również pójść spać.
Ściągnąłem z siebie bluzę którą przykryłem blondynkę obok i sam się położyłem.Nie mogąc zasnąć po prostu leżałem na boku i wpatrywałem się w śpiącą dziewczynę lecz po dłuższym czasie w końcu zasnąłem.
LAYLA
Obudził mnie dość głośny krzyk przez co otworzyłam oczy i wstałam. Niklausa obok nie było a krzyki były czarownic.
Zebrałam rzeczy i jakąś bluzę którą byłam przykryta a następnie zbiegłam na dół przed kościół. Widząc Nika siedzącego w aucie odetchnęłam z ulgą i szybko dołączyłam do niego.-Twoja bluza?-zapytałam podając mu materiał, chłopak na to kiwnął głową i rzucił ją na tyły
-Te wstrętne wiedźmy wywaliły mnie stąd-powiedział odpalając silnik
-Domyślam się
Cały czas brzmiałam obojętnie, byłam pewna że wspomni coś o wczorajszym wydarzeniu ale on nic, tak jakbyśmy wcale wczoraj się nie całowali.
Oparłam się lepiej o oparcie i w ciszy zaczęłam wpatrywać się w las zza szyby.***
Gdy po 20 minutach zajechaliśmy pod posiadłość od razu wyszłam z pojazdu i pobiegłam do swojego pokoju.
Rzeczy rzuciłam w kąt pokoju a ja podeszlam do szafy z której wyciągnęłam czerwoną balową sukienkę i do tego czarne balowe rekawiczki.
Wszystko rozłożyłam na łóżku, chwyciłam szybko telefon i ruszyłam do łazienki gdzie włączyłam wodę z kranu. W czasie kąpieli napisałam do Eleny czy wciąż u nich w szkole jest bal i czy potrzebują jeszcze jednej dziewczyny.DO:SOBOWTÓR
Hej Elena, wciąż macie mieć dzisiaj ten bal?OD:SOBOWTÓR
Hej no tak i wciąż potrzeba na jednej dziewczynyDO:SOBOWTÓR
Mogłabym pójść?OD:SOBOWTÓR
No jasne, tylko załatw sobie partnera i bądź o 18:30 w mojej szkoleDO:SOBOWTÓR
Dobra dziękiBędąc szczęśliwa szybko wyszłam z wanny i nałożyłam ręcznik na wlosy, wytarłam ciało i włożyłam na siebie szlafrok i kapcie. Szybko wyszłam na korytarz i bez pukania weszłam do pokoju Klausa co było złym pomysłem gdyż się przebierał.
-Sory-powiedziałam wpatrując się w jego umięśniony tors
-Będziesz tak stać i patrzeć czy usiądziesz?-zapytał nakładając koszulkę
-Nie mam czasu, potrzebuje cię
-To wiem od wczorajszego pocałunku-odparł podchodząc do mnie
-Nie w tym sensie-odpowiedziałam gdy położył jedną dłoń na moich plecach-Ide na bal do szkoły i potrzebny mi partner
-I mam być nim ja?-zapytał a ja kiwnęłam głową-Nic za darmo
-Dostałeś wczoraj-uśmiechnęłam się chytro-Bądź na dole o 18, nie odwal niczego to pomyśle-powiedziałam i wyszłam
Znów wróciłam do łazienki gdzie wysuszyłam swoję włosy i zrobiłam pielęgnację twarzy. Następnie usiadłam przy swojej toaletce i zaczęłam robić makijaż. Baza, żel do brwii, podkład, korektor, brązer i róż w kremie, puder, róż w kamieniu, czerwone kreski, roświetlacz, przykleiłam rzęsy, czerwona konturówka i krwista szminka. Po makijażu zabrałam się za włosy, dla odmiany je polokowałam i spiełam górną część do tyłu. Szybko spsikałam je lakierem do włosów i zaczęłam się ubierać.
Gotowa wyciągnęłam swoje szpilki od Christiana Louboutin, wyciągnęłam również czarną torebkę
do której włożyłam telefon, pieniądze oraz szminkę. Szybko jeszcze spsikałam się mgiełką Victoria Secret Rush i wyszłam z pokoju, idealni zza drzwi obok pojawił się Niklaus. Był ubrany w czarne spodnie garniturowe i czarną marynarkę a pod nią miał białą koszulę. Wyglądał bardzo przystojnie, szybko chwycił mnie za rękę i razem zeszliśmy do jego auta.W ciszy dojechaliśmy pod szkołę, pierwsze co zauważyłam jak wyszłam z pojazdu to czerwony dywan i paparazzi którzy robią mi zdjęcia. Nik dał komuś kluczyki od Bugatti i dołączył do mnie, szliśmy tak póki nie weszliśmy na salę, była pięknie ozdobiona, czarno srebrne dekorację z dodatkami czerwieni. Idealnie pasowałam do tego wystroju a gdy tylko ujrzałam Elenę wraz ze Stefanem szybko ruszyłam z uśmiechem w ich stronę.
CZYTASZ
I will always love you~Niklaus Mikaelson
VampirosCórka upadłego anioła o wielkiej niewyobrażalnie mocy. Layla Wayland przyjeżdżasz do Mystic Falls odwiedzić swoich przyjaciół, braci Salvatore. Przypadkiem spotyka przyjaciółkę z dawnych lat, poznając jej rodzeństwo wplątuje się w interesy z pierwot...